ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

لایوم کیومک یا اباعبدالله.

سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۲۶ ب.ظ

می‌دانی برادر!

هر انسانی تجربه‌ای از فرو ریختن دارد.

و پرواز از فروریختن آغاز می‌شود،

با هر فرو ریختنی توحید جوانه می‌زند،

و وسعت توحید هرکس به اندازه وسعت فروریختنِ اوست.

و اما حسین..

و ما ادراک ما الحسین؟

حسین تمام فروریختن‌های انبیا را با هم پیموده است،

و همین است که حسین بر دوش کلمات سنگینی می‌کند.

امشب در مجالس روضه به ناچار از قصه‌های کربلا خواهند گفت، نه از شرحِ حسین،

که شرح او تنها به سکوت مقدور است.

و روضه‌ی حسین تنها یک جمله است:

وَ بَقیَ الحُسینُ فریداً، وحیداً، غریباً.

و حسین باقی مانده بود، تنها، بی‌کس و غریب...



+صلی الله علیک یا اباعبدالله.

+حسام‌الدین ایپکچی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۸
لوسی می

نظرات  (۷)

کل یادداشت های محرم امسال آقای ایپکچی خواندنی بودن
برای پارسال هم همین طور

اصلا کل نوشته هاشون متفاوته از دیگران

پاسخ:
من یادداشت‌های پارسال رو نخوندم. برم پیدا کنم.
و کامنت شما رو هم ذیل پستهاشون دیدم.:)

کلا نگاهشون به کل وقایع دنیا هم خیلی خاصه
یادداشت های پارسال تو کانال تلگرامشون هست
کانال شرح آشوب
پاسخ:
ممنونم :)
سلام
میشه ادرس وب اقای ایپکچی رو لطف کنید؟
پاسخ:
این متن تو پیج اینستاشون هست.
@hesamipakchi
۰۸ آبان ۹۷ ، ۲۳:۱۵ ... به دنبال حقیقت ...
یه کم امیدوار شدم...نمی دونمم چرا!
پاسخ:
تجربه‌های فرریختن رو به یاد آوردین؟
۰۹ آبان ۹۷ ، ۰۹:۲۲ مامان محمدمهدی
و ما ادراک ما الحسین؟
:(
سلام ان شاءالله سال بعد روزی شما و دوباره روزی ما و با هم همقدم باشیم!
دعاگو بودم
پاسخ:
ان شالله.
فکر کن یه لحظه :)
ان شالله خدا هر ساله روزیت کنه.
ممنونم ازت عزیزم. زیارتت قبول :)
۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۰:۵۰ ... به دنبال حقیقت ...
آری...
اما حتی پشیمانی های ما بیشتر از جنس " توبه بر لب سبحه بر کف دل پر از شوق گناه" بوده...
فروریختنی که به عجز و پناه آوردن به خدا در حال اضطرار رسیده باشه نبوده...به ذلت درونی نرسیدیم

دعا کنید برای ما...
پاسخ:
پس فروریختن نبوده هنوز :)
همچنین محتاجیم به دعا.
۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۴:۵۶ جناب منزوی
سلام
امام حسین واقعاً یک حقیقت پنهانی هستش که هنوز ناشناخته ست. حتی تو سینما ندیدم کسی واقعیت کربلا رو واقعی نشون بده.
پاسخ:
سلام.
بله واقعا همینطوره. من اصلا بعید میدونم روزی فیلمی درخور در سینما برای امام ساخته بشه.