ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

کجا رفتم؟

يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۲۳ ب.ظ

به یک مصاحبه‌ی شغلی!


+وقتی توسط استادم بهم پیشنهاد شد که فرم یک سازمان دولتی رو برای اشتغال پر کنم به شدت دو دل بودم، بهتره بگم نمی‌خواستم. بعد که شرایط رو سنجیدم و تصمیمم رو گرفتم و فرم رو پر کردم به شدت پیگیر شدم و مشغول رویاپردازی و ایده‌پردازی برای سازمان!

بعد بی‌قرار شدم و منتظر و البته

 پر از استرس!

حالا که مصاحبه رو داده‌م خیلی دوست دارم قبول بشم تا احساس رد شدن در مصاحبه رو نداشته باشم اما یه حسی هم ته دلم میگه اگه قبول نشم خیلی هم‌ بهتره. چه کاریه که هر روز صبح پاشم برم اونجا؟ :/

درگیرم کلاً! :/

دعا کنین خیر پیش بیاد :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۳
لوسی می

نظرات  (۱۶)

هر چی صلاحه همون بشه ان‌شاءالله :)
پاسخ:
ان‌شالله عزیزم. ممنونم.
ایشالله هر چی صلاحتونه همون بشه:)
پاسخ:
ان‌شالله.
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۴:۲۹ ... به دنبال حقیقت ...
الان ته دل تون فکر می کنید خیر در رفتنه یا نرفتن؟ یا همچنان دو دل هستین؟
پاسخ:
واقعا نمیدونم.
منافع واقعاً خوبی برام خواهد داشت و مزایای زیادی داره اما عیوبی هم داره و عیب بزرگش اینه که من واقعاً و ماهیتاً آدمِ کار و زندگی به سبک کارمندی نیستم و نمی‌دونم چقدر دووم میارم.
ان شاالله که خیر پیش میاد:)
پاسخ:
ان شالله ممنونم.
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۴:۳۹ آقای مُرَّدَد
یعنی انقدر که من برای مطالب و موقعیتت دعات کردم، در تمام ماه رمضانهای عمرم برای خودم دعا نکردم.والله به قرآن

پاسخ:
:))
منم هرچی دارم از دعای شما دوستانه. :)
ایشالا هر چی خیره
پاسخ:
ممنونم. ان‌شالله.
ان شاء الله هر چی خیره پیش بیاد
پاسخ:
ممنون عزیزم ان‌شالله‌.
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۵:۳۰ پیـــچـ ـک
سلام
اه اه! من اینقدر از کارمندی بدم میاااددد!! 
نمیدونم تو چه طوری هستی، ان شاءالله هرچی دوست داری و به صلاحته برات پیش بیاد.
پاسخ:
سلام. منم بدم میاد :))
ان‌شالله هرچی خیره. ممنونم.
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۵:۴۵ پلڪــــ شیشـہ اے
عزیزم ^__^
الهی که هر چی خیر و صلاحه پیش بیاد.
موفقیت هاتون روز به روز بیشتر. :*
پاسخ:
ممنون گله. الهی آمین.
برای شما هم.
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۶:۱۵ ... به دنبال حقیقت ...
شاید مجبور بشید توی این راه که موقعیت خوبی رو هم براتون فراهم می کنه یه روز که یا زود می رسه یا دیر یه جایی کم بذارید توی زندگی برای مستر...یا برای تربیت صحیح بچه ها...بدون این که بخواید یا بدونید حتی.....شاید!

ان شاءالله خیر ترین تصمیم رو بگیرید
پاسخ:
برای همین چیزهاست که نمیدونیم خیر ما تو چیه!
ان شالله.
بچه ها چی؟
گاهی وقتا فکر میکنم یعنی ممکنه ی بار دیگه بتونم چند ساعت بی دغدغه روی چیزی تمرکز کنم!
پاسخ:
فعلا که هیچی ولی اگه اوکی بشه یه چند ماهی گل پسر رو پیش مادربزرگ و پدربزرگها میذارم و بعدم میره مهد.
فکر نمیکنم حالا حالاها بتونی! منم یحتمل تا سال دیگه نتونم.
بعدش که گل پسر هم مهد بره شاید چند ساعت در روز بشه! :))
هرچند که کلا اون بی مسئولیتی و بی دغدغگیِ قدیم بازگشتنی نیست.
سلام 
استخدام بدون ازمون ؟؟
پاسخ:
سلام. بله. فقط مصاحبه.
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۹:۰۹ مامان محمدمهدی
آخ آخ دوستم
خیلی مراقب باش
من و روزگارم رو هم درنظر بیار
کار کارمندی برا یه خانوم خیلی سخته ولو اینکه موقعیت خوب باشه و منافع مادیش بیشمار
ولی واقعا ادم نمیتونه دلبخواه به همسرو فرزندان و مهمتر از همه خودش برسه و ...
پاسخ:
آره کار سختیه.
برای همین میگم از صلاحم بی‌خبرم و امیدوارم خدا با من آن چنان کند که خیر باشد.
خوش بحالت :)
 کجاست این اداره که بدون ازمون استخدام میکنه ؟ 
من هر جا میرم واسه استخدام میگن فقط ایتخدام از طریق ازمون صورت میگیره ://
پاسخ:
والا من هرجا تا حالا رفتم (البته نه امسال، سالهای خیلی قبلتر) فقط با رزومه و مصاحبه بوده! اون جایی هم که کارمند بودم با مصاحبه بود ولی قراردادی و بیمه نبودم البته. تا به قرارداد رسیدم اومدم بیرون.
سازمان مستر هم با رزومه و مصاحبه‌ست فقط!
فکر میکنم شما دستگاه‌های اجرایی خاصی مراجعه کردین.
خب حالا که می‌دونین آزمون بدین. آزمون دادین؟
اره زیاد ازمون دادم 
دارایی تهران قبول شدم منتها بخاطر نداشتن امتیاز بومی در مراحل بعدی رد شدم :/ بانکی در  اراک قبول شدم منتها ذخیره بودم و دعوت به مصاحبه نشدم. شهرداری و استانداری هم شرکت کردم که اصلا  قبول نشدم :/ 
خلاصه فقط خستگی مونده به تنم :/ 
میشه اسم این سازمان و ادارات رو که با مصاحبه پذیرش میکنن بگید .ممنون میشم 
پاسخ:
من شرکت برق شرکت کردم فقط مصاحبه بود هنوز دانشجو بودم و قبول نشدم.
خودم دانشگاه فردوسی کار کردم با مصاحبه‌ قبول شدم.
فراخوان صنایع دفاع در دانشگاه شرکت کردم با مصاحبه که قبول هم شدم اما به خاطر پسرک نشد برم و از حسرتهای شغلیمه!
امسال مرکز اطلاعات دانشگاه فراخوان زده بود با مصاحبه که البته من شرکت نکردم چون مرتبط با من و رشته‌م نبود.
شرکت آب دوستم با مصاحبه رفت.
یه وقتی قراره یک سازمان به صورت جامع تامین نیرو کنه با آزمون میگیره اما گاهی فقط یک نفر رو میخواد به این خاطر که یکی از نیروهای خاصش داره بازنشست میشه یا خودشو بازخرید میکنه. یعنی یک جایگاه خالی پیدا کرده. دیگه آزمون نداره که. رزومه میدی میری.
الان این سازمان یکی از نیروهاش داشت میرفت استادم خبردار شده بود به من خبر داد. که اونم شش نفر متقاضی بودیم.
باید پیگیر باشی شخصاً.
مرسی از توضیحاتت . لطف کردی :) 
البته وضعیت تهران بهتره .من شهرستان هستم اصلا خبری از مصاحبه و روزمه نیست و سریعا جای خالی رو با اولین اشنای پارتی دار پر میکنن :/
به هر ترتیب امیدوارم خیر و صلاح شما در هر چیزی که هست همون پیش بیاد . ان شالله :)
پاسخ:
قربون شما.
ممنون برای شما هم همینطور :)