ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

در گیر و دار نتیجه!

يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۵۱ ب.ظ

امروز پنج تا رقیب داشتم.

دوتاشون دانشجوی دکتری بودن دقیقاً تو رشته‌ای متناسب با اون شغل و جایگاه.

و سابقه‌ی کاری پربااار!

در حدی که می‌خواستن این کار رو بگیرن و از سایر کارهاشون خارج بشن! :/

سایرین هم برخلاف من، شخصیتشون کاملاً کارمندی بود! :دی

یکی از مصاحبه‌کننده‌ها مهندس بود. 

فکر می‌کنم انتظاراتش به عنوان مهندس رو برآورده نکردم و زدم تو پرش!

این اولین باری بود که به مخالفت با قدرت همه‌جانبه‌ی مهندسین پرداختم و صراحتاً بهش گفتم مهندس‌ها نمی‌تونن مدیران خوبی باشن!

به گمانم اصلاً خوشش نیومد.

یعنی هرجور حساب میکنم شانسی ندارم! :/

آقاهه بهم گفت ان‌شالله تا فردا نتیجه رو خبر می‌دیم! :/

همه‌ش دارم جلسه مصاحبه رو مرور میکنم و رو اعصابمه.

این شرایط برزخی رو اصلاً دوست ندارم.

بکن ای صبح طلوع!

لطفاً.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۳
لوسی می

نظرات  (۹)

ای بابا خب شما تا این صبح کذایی طلوع میکنه خودتون رو با پسرک و گل پسر مشغول کنین دیگه :دی
پاسخ:
:))
واقعاً صبح کذایی:))
فکر کن صبح تا ظهر فردا چی بکشم!
۱۳ آبان ۹۷ ، ۲۰:۰۰ آبجی خانوم
بعد از دو هزار سال سلااااااااااااام

نمیدونی چقدر دلم کار میخواد
یکم بزنم بیرون از خونه
پاسخ:
سلام سلام سلاااام.
ببین کی اینجاست :)
خوش اومدی :)
راستش منم اینو میخوام. :/
ان‌شالله کار خوب پیدا کنی زووود :)
:| 
کار کردن خیلی خیلی انجام وظایف مادرانه رو سخت میکنه
پاسخ:
بستگی به اون مادر و کارش داره.
ولی در کل بله کار رو سخت می‌کنه.
۱۴ آبان ۹۷ ، ۰۰:۳۳ جناب منزوی
ان شاءالله خبر خوش بشنویم :)
پاسخ:
ان‌شالله ممنونم.
الخیر فی ما وقع..
پاسخ:
شما اولین کسی هستی که بعد از اعلام نتیجه کامنت میذاری.
من قبول شددددممممممم🤗🤗🤗
۱۴ آبان ۹۷ ، ۰۸:۵۶ صبورا کرمی🦄
الخیر فی ما وقع

چی شد؟
پاسخ:
من قبول شدممممممم 🤗🤗🤗🤗
۱۴ آبان ۹۷ ، ۰۹:۵۸ صبورا کرمی🦄
وااای تبریک میگم
شاید باور نکنی ولی یه حسی میگفت میایی میگی تو قبول شدی :)
پاسخ:
وای ممنونم خیلی خیلی.
و خوشحالم خیلی خیلی ^_^
عزیزمممممممممم، مبارکه

و بازهم میگم انشالله هرچی خیره سر راهت قرار بگیره (اینو به عنوان یه مادر کارمند میگم:))
پاسخ:
ممنون گله. واقعا باورم نمیشه بلافاصله بعد سه سالگی گل پسر که از آب و گل دراومده تونستم برم سر کار! فکر نمی‌کردم دیگه بتونم سر کار برم. 
من الان هفت ساله که تو خونه‌ام و خیلی از خدا ممنونم که زندگیمو مرتب کرد.
آرههه خیلی به دعا نیاز دارم.
ممنونم.
بین خودمون بمونه اما رسماً همکار شدیم ^_^
واقعا همکار شدیمم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی بهت تبریک میگم از اون بابت که میدونم پروسه پذیرش نیرو در کار ما خیلییییییییی سخته
البته مطمئنن همکار سازمانی شدیم
بازم بهت تبریک میگم و امیدوارم به سرعت مراحل تبدیل وضعت هم انجام بشه، البته اگه داشتی، اگرم نداری که دیگه خیلی عالیه
پاسخ:
در سازمانِ نظیرِ شما در شهر خودم کار میکنم. ^_^
نمیدونم دقیقا قراردادم چیه اما رسمی نمیخوام بشم.
ممنون گله.
تازه ساعت کاری ما تا دو و نیمه😎😎😎