ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

روزِ بعد از مصاحبه!

دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۳۳ ق.ظ

خب تصمیم گرفتم به جای دامن زدن به اعصاب خردیِ ناشی از انتظار،

خودم رو قبول نشده اعلام کنم و برای زندگیِ بعد از مصاحبه برنامه بریزم.

حالا دارم نرم‌افزارها و مهارت‌هایی که همیشه دوست داشتم بلد باشم رو لیست میکنم

و قراره برم تو کار یادگیری.

و مقالاتمم باید ارسال کنم!

بالاخره هرچقدر فرافکنی کنم و بالا برم و پایین بیام من یه شغل تخصصی لازم دارم که این مهارت‌ها برای رسیدن بهش کمک کننده است!


این چیزهایی که خوندین رو نیم ساعت پیش نوشتم و تا اومدم رو گزینه‌ی انتشار کلیک کنم با تماس سازمان مواجه شدم!

تا گوشی رو برداشتم آقای ک گفت این آخرین مرحله از آزمون بود! 

خواستیم تست بزنیم ببینیم سحر خیز هم هستین که بتونین بیاین سرکار یا نه! :)))


آقا من قبول شدممممممممم 🤗🤗🤗


آخ اصلا حس و حالم بیان شدنی نیست...

تنها تنها از خوشحالی بالا و پایین پریدم و گل پسر رو از خواب بیدار کردم و آخرم از تهاجم احساسات گریه کردم!

وای خدایا شرمنده‌م کردی مثل همیشه‌ی همیشه‌ی همیشه.

شما نمی‌دونین ولی به واقع این خبر و این روز برای من و مستر در حکم اَلیوم اَتمَمَ عَلَینا نعمتهُ بود.

خدایا شکرت به خاطر همه‌چیز.



+مطمئن باشین اگر قبول هم نمی شدم شکرگزار می‌بودم ولی واقعاً این روزها نیاز داشتم یک اتفاق اعتماد به نفسِ از دست رفته‌م رو برگردونه.  و از خدا بابتش خیلی ممنونم.

دعا کنید فصل جدید زندگی ما با موفقیت پیش بره. خیلی به دعا محتاجیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۴
لوسی می

نظرات  (۲۷)

۱۴ آبان ۹۷ ، ۰۹:۰۴ آقای مُرَّدَد
خوب من دعات کردم...:) آفرین آفرین بالاخره دعاهام به ثمر نشست :D



.
پاسخ:
آره آره آرههه :)
ممنونممممم :)
عههه مبارکههه ! 
ایشالا در کار جدید بسی موفق باشین.
پاسخ:
ممنونمممم :)
تبریک
پاسخ:
ممنونممممم :)
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۰:۰۶ مردی بنام شقایق ...
سلام
تبریک

اینا اثر دعاهای ماستا
دیگه شیرینی واجبیم ؛)
پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم. 
آره واقعا. شیرینی در خدمتتونم. روش شیرینی دادن پیشنهاد بدین!
شماره کارت بدین من پول بریزم آبمیوه خودتونو مهمون کنین ^_^
یعنی در این حد الان سرخوشم. وقت شیرینی گرفتنه!
بح بح
تبریییک عرض میکنم
بالاخره صبح کذایی طلوع کرد و انتظار کذایی تر به سر اومد و خوش خبر بودید
ان شاالله که واستون پر از خیر و برکت باشه :)
پاسخ:
آرههه اصلا فکر نمی کردم نتیجه این باشه وگرنه صبح به این قشنگی رو کذایی نمیخوندم. شرمنده‌ی کائنات شدم اصلاً. :دی
ممنون عزیزم :)
چقدر خوشحالم براتون :)
پاسخ:
قربون تو مهربون ^_^
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۰:۱۵ بـانـوی بــرفی
تبریک میگم لوسی جون 
ایشالا همیشه موفق باشی
پاسخ:
ممنون عزیزممم.
دام برات تنگ شده بود کجا بودی؟
چرا من آدرستو تا حالا دوبار تو دنبال شوندگان وارد کردم اما بازم نیستی؟ :/
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۰:۳۲ پلڪــــ شیشـہ اے
:))    سلام بانوجان. نوش جان تون :*

پاسخ:
ممنونم عزیزِ مهربون :)
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۰:۴۲ بـانـوی بــرفی
همین جا هستم و میخوندمت
حتما مشکل از بیان بوده 
راستی رمز پست ها رو یادم رفت واست میزارم  عزیزم
پاسخ:
ممنون گله :)
تبریک عزیزم، انشالا مقدمه پیشرفت های بیشترت باشه
پاسخ:
ممنون عزیزم. برای شما هم همینطور باشه ان شالله.
واو:)
مبااااااااااااارکه
خیلی خیلی مبارکه:)
خیلییییی خوشحال شدم برات:)))
ان شاالله روزای فوق العاده ای در انتظارت باشن:)
پاسخ:
خیلی ممنونمممم. لی لی لی لی ^_^
ان‌شالله برای شما هم همینطور :)
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۲:۱۴ پیـــچـ ـک
سلام
خوشحالم که خوشحالی.
تبریک میگم.
پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم.
آره واقعا ذوق کردم ^_^
مبارکه :)
شیرینیش کو پس؟
پاسخ:
ممنونم. چطوری شیرینی بدم؟ :)
از پیشنهادات استقبال میکنم :)
عکس شیرینی رو آپلود کن
پاسخ:
وای عزیزم چه قانع‌طور :)
در اولین روز کاری ان‌شالله. :)
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۲:۵۷ مردی بنام شقایق ...
سلام

شماره کارت میدم حتما ولی خب من که تنها نیستم که!
من یه آدم عیالوارم

نمیتونم تنهایی آبمیوه مهمون بشم که!
یه خونواده 5 نفری هستم

لذا شما زحمت 5 نفرو بکشید :)))
پاسخ:
سلام.
باشه بدین:))
ولی پنج نفر؟ چهارنفر بودینا! :/
تبریک. ان شاء الله که برات خیر و برکت به همراه داشته باشه
شیرینی رو هم می تونیم بذاریم هر وقت اومذیم مشهد بگیریم ازت
پاسخ:
ممنونم عزیزم‌‌. ان شالله. شدیداً دعا لازمم.
چشم در خدمتیم ان‌شالله :)
الهی این اتفاق براتون پر خیر و برکت باشه
پاسخ:
الهی آمین. قدری نگران تغییراتی‌ام که برای بچه‌ها ایجاد میشه اما ان‌شالله که بتونیم هندلش کنم و نتیجه خوب بگیریم.
دعا کنین ما رو :)
منم شماره کارت بدم؟:دی
ما تعدادمون تازه کمتره، سه تاییم:دی
پاسخ:
:)))
ما در خدمتیم :)
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۳:۵۰ جناب منزوی
همیشه خوش خبر باشید :)
خدارو شکر :)
پاسخ:
سلامت باشین خیلی ممنونم. 
ان‌شالله برای شما هم.
دعامون کنین.
چقدر عالیه ساعت کاریت
یعنی همه کارمندها اینطوری ان، یا خانم های دارای فرزند زیر شش سال تمام؟
چون قانونش امده، گرچه برای ما اعمال نشد:(
پاسخ:
نه همه همینطورن، زن و مرد. اونهایی که بچه شیرخوار دارن ساعت یک و نیم میرن.
حالا میام از شرایط شغلیم هم می‌نویسم :)
یکی از دلایلی که میخواستم حتما این کار رو بگیرم همین شرایط بود که اصلا جای دیگر یافت می نشود.
چه عالی^_^
تبریک میگم،به سلامتیییی:)
پاسخ:
خیلی ممنونم. ^_^
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۷:۳۷ بنتُ الهدی
هورا هورا مبارکه :) خیلی خوشحال شدم. ایشالا موفق باشین و این فصل زندگی براتون شیرین و پر از حس خوب باشه
پاسخ:
ممنون عزیزم. ان‌شالله :)
خدا رو شکر. تبریک میگم! موفق باشی :)
مرحله‌ی آخر مصاحبه‌شونو دوس داشتم :))
پاسخ:
قربونت. ممنونم.
آره خلاقانه گفت :)
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۹:۴۲ مامان محمدمهدی
تبریک
از اینکه خوشحال هستی، خوشحالم
نیازمند یه برنامه ریزی اساسی هستی حالا
با همسر هم حتما اتمام حجت هارو داشته باش در زمینه های حمایت های معنوی مختلف 
پاسخ:
ممنون گله ^_^
بگو بگو بیشتر بگو! از تجربه و برنامه بگو :)
۱۴ آبان ۹۷ ، ۲۰:۱۲ ... به دنبال حقیقت ...
وااااااای چقدر خوشحال شدم
خییییییلی تبریک!🙂
ان شاءالله بهترین تصمیم ها رو بگیرید
دعاتون کردیم و می کنیم
پاسخ:
ممنونم خیلی دعام کنین دووم بیارم و تصمیمات خوب بگیرم و البته اثرگذار باشم.
سه چهار سال استقامت کنم میام بیرون ان‌شالله.
سلام علیکم
ان شاء الله به خیر و مبارکی!
پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم. ان‌شالله
مبارک باشه عزیزم،
ان شاالله هرچی خیره پیش بیاد براتون...
پاسخ:
ممنونم مهربون ^_^