ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

Turning 30 is all a big joke till it happens to you.

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۱۷ ب.ظ

در آخرین روز سی‌اُمین سال زندگی،

در جلسه اولیا و مربیان مهد پسرک شرکت کردم و با افتخار و رضایت و لبخند از عملکرد پسرک خارج شدم،

تو خونه مامانم سورپرایز و شرمنده‌ی مستر شدم،

و در نهایت شگفتی دوباره به کار دعوت شدم.

فکر میکنم آغاز دهه‌ی سی سالگی‌هام با شاغل شدن در هم آمیخته.

من میخوام برم سر کار.

من باید برم سرکاااار...


از اثرات سی سالگی بر من اینه که به عنوان‌های انگلیش علاقه پیدا کردم. خوبه یا بده؟ :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۸
لوسی می

نظرات  (۱۶)

۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۳:۲۵ جناب منزوی
در ابتدا ورود شمارو به این دهه تبریک عرض می کنم :)
برا من که زیاد جالب نبود، امیدوارم برای شما خیر و خوشی باشه.
انگلیش بد نیست :) ولی فارسی رو ترجیح میدم :)
پاسخ:
ممنونم. ای وای چرا بد باشه؟
آره فقط برای تنوع خوبه. درسته؟
خیلی هم بده
پاسخ:
آره فکر کنم.
خوبه
پاسخ:
:)
۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۳:۵۱ پیـــچـ ـک
سلام
تولدت مبارک! سی تا سی و هفت سالگی سن فوق العاده ای برای خانوماست!
پاسخ:
سلام. ممنونم امیدوارم همین‌طور باشه.
۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۴:۵۶ صبورا کرمی🦄
مبارکه
دهه خوبی داشته باشی
پاسخ:
ممنون عزیزم.
۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۵:۱۳ جناب منزوی
مسائل کاری و اقتصادی و خیلی چیزای دیگه
آره تنوع خوبه
پاسخ:
اوهوم. اگه جور بشه ان‌شالله.
۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۶:۰۷ بابای نرگس
سی سالگیتون مبارک...
پاسخ:
متشکرم :)
۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۶:۰۸ آقای مُرَّدَد
پیرشی ننه :D
پاسخ:
پیر شدم دیگه.
ایشالله برید,یه کار خوب:)

فرق نداره:|
پاسخ:
ان شالله ممنونم.
:)
سلام، دوباره بگم؟ :) 
نه دیگه متفاوت باشم بهتره :) خوب پس 
یادت باشه اولین نفری که بهت تبریک گفت کی بود...




+ باز پیچک حرفای عجیب غریب زد 

پاسخ:
سلام عزیزم. بله بله خیلی ممنونم.
^_^
سلام
تولدت مبارک:)
پاسخ:
سلام. ممنون عزیزم :)
۲۸ آبان ۹۷ ، ۲۰:۰۱ مامان محمدمهدی
سلام
مبارکا باشه
ولی من چشمم آب نمیخوره تنبل خانوم برن سرکار😉
پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم. ^_^
بابا دوباره ازم خواستن برم!
با  من موندم و یه تصمیم کبری!
به به!!تولدتون مبارکککک،امیدوارم همیشه دلتون شاد و تنتون سالم باشه:)))
پاسخ:
ممنونمممم. ان شالله برای شما هم همینطور باشه. ^_^
بازم تولدتون مبارک⁦^_^⁩

هرچند با دوتا بچه سر کار رفتن یکم مشکله ولی به هرحال براتون آرزوی موفقیت میکنم⁦^_^⁩

در مورد عنوان های انگلیسی هم ،اگه بهتون حس خوبی میده استفاده کنید
من خودم مترجمم اما گمون نکنم کسی به اندازه ی من فارسی رو پاس بداره
فک کن همه میگن اس ام اس  و من میگم پیامک ...تا این حد :)))))
پاسخ:
ممنون گله ^_^
آرههه منم میگم پیامک.
تو جمله فارسی که کاملا فارسی حرف میزنم ولی مدتیه دوست دارم کلا انگلیسی حرف بزنم! :/
چقدر خوبه مترجم داری.:)
یکی از یادداشت‌های پنل وبلاگم این بود: " 28 آبان، تولد لوسی می"
اما این چند وقته خیلی درگیر بودم، وبمم میومدم فکرم جای دیگه بود. 
ببخشید دیر شد، با تاخیر تولدتون مبارک :) 
ان‌شاءالله باقی عمرتون بابرکت و پر از نور خدا باشه..
پاسخ:
عزیزمممم خیلی ممنونم از مهربونی و لطفت ^_^
تاخیر هم نداشت اصلش اینه که من ساعت یازده شب به دنیا اومدم و تایمی که پیام دادی دقیقا دو ساعته بودم :دی
ممنونم عزیزم ان‌شالله برای شما هم همینطور باشه.
سلام لوسی می جان
تولدت مبارک
کیک تولد رو چجوری باهامون حساب میکنی؟ :دی

خب باید دید به پاس داشتن زبان فارسی تا کجا اعتقاد داری؟
ولی با عرق ملی اگه بخوام بگم باید بگم بده گرچه خودم هم گاهی انجامش میدم

ان شاالله که در زمینه ی شغل یه جوری پیش بیاد که متناسب با شرایطت باشه :)
پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم. خیلی خیلی. :)
پاس‌داشت فارسی وقتیه که تو جمله فارسی کلمه انگلیسی استفاده نکنیم. ولی این کلش انگلیسیه. 
ان شالله، ممنونم. امروز، روز آخر تصمیم گیریه.