ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

وطن ویرانه از یار است یا اغیار؟

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۲۳ ب.ظ

دیروز یکی از دوستانِ مطلع گفت تو برنامه‌ی نمیدونم چیِ دولت (اسم برنامه رو گفت من متوجه نشدم!) چنین هدف‌گذاری شده که تا سال فلان، ۳۰ درصدِ مدیران دولتی خانم باشن در حالی که الآن آمارِ مدیرانِ دولتیِ خانم در کشور تنها ۶ درصده و دارن براش برنامه‌ریزی می‌کنن. :/


+شنیدنِ موضع‌گیری‌ها و هدف‌گذاری‌های احمقانه‌ی دولتی دفعتاً می‌تونه تتمه‌ی ذخایر امیدم رو به صفر برسونه و باز باید بدوم و بدوم تا قطره قطره نور امید از سرِ رنج‌ها و دردها و لبخندها گرد آورم تا آفتاب ذخیره کنم..من مطمئنم روزی خداوند انتقام ما که هیچ، انتقام دینِ خودش و خون اولیائش را از شما خواهد گرفت...


+اگر می‌خواهیم نگاه ما نسبت به مسئله‌ی زن، نگاه سالم و منطقی و دقیقی باشد شرط اول آن این است که ذهنمان را از این حرف‌هایی که غربی‌ها در مورد زن می‌زنند، در مورد اشتغال، در مورد مدیریت، در مورد برابری جنسی، باید به کلی تخلیه کنیم. یکی از بزرگترین خطاهای تفکر غربی در مورد مسئله‌ی زن همین برابری جنسی است. عدالت یک حق است، برابری گاهی حق است و گاهی باطل است. 

بیانات رهبری در جمع بانوان برگزیده کشور ۹۳/۰۱/۳۰

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۹
لوسی می

نظرات  (۱۹)

۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۲:۵۰ پیـــچـ ـک
سلام
زوریه. چه مدیر شدن چه مدیر نشدن...کلا بلد نیستن بذارن به اختیار خودمون و قدرت رقابت...درکشون نمیرسه.
حتما باید ما الان اون بیست و چهار در صد رو پر کنیم. خانوم کوچولوی منم اقتدار مدیریتی داره ها! قبوله؟!خخخخخخخ
پاسخ:
سلام.
چی بگم..
سلام
ما هم به دنبال احقاق حق از طریق عدالت هستیم نه برابری! 
برابری دو سر سوخته هم برای آقایون هم خانوما...

وقتی مرد رو کم کم از جامعه‌ی کار بیرون بفرستی به بهانه‌ی ورود زنان به بازار کار، مسلما با مردانی مسئولیت ناپذیر مواجه میشیم و زنانی پر از خشم و هیاهو!
زنی که نه تنها حوصله خانواده رو نداره، کم کم از خودش هم دور میشه فقط بخاطر کسب موقعیت اجتماعی که سراب و توهمی هم بیشتر نیست!

البته که حضور زن در بعضی مشاغل اوجب واجباته...
ولی آخه ۳۰ درصد بخش مدیریت؟!
پناه بر خدا...

پاسخ:
سلام. کاملاً درسته.
و جالبه که تلاش دارن این شش درصد رو به زور به سی درصد برسونن! :/
بسی دل نشین
بسیار موافق
BIG LIKE
پاسخ:
به به ببین کی اینجاست؟ :)
فقط میتونم بگم هعی:(((
پاسخ:
هعی.
من نمیدونم چرا به شکل عجیب و غریبی به آینده امیدوارم!
پاسخ:
بستگی داره امید رو چی معنی کنیم.
حضرت امیرالمومنین از مردم زمانه خود ناامید بود ولی از سلطه‌ی نهایی دین خدا ناامید نبود. ما نیز هم. :)
در راستای حمایت از بانوان و رفع تبعیض جنسیتی آقای جهانگیری ۳۰ میلیارد تومان وام به خواهرزاده خود اختصاص دادند.
پاسخ:
:/
پس چرا خودتون میخواید برید سر کار ؟ 
چرا تحصیلات دانشگاهی دارید و دنبال مدرک دکتری هستید ؟ 

مرگ واسه همسایه خوبه :/ 
پاسخ:
دقیقاً ربطش چی بود؟
متوجه پست و نوع هدف‌گذاری دولت شدین؟

+آیا اینجا از لزومِ عدم اشتغال زنان صحبت کردیم؟ آیا گفتیم زنان نباید کار کنند یا مدیر شوند؟
یکی از بحث های توییتر بود این :)
که شما نداری
پاسخ:
واقعا؟ چه بروز بود این رفیق ما ^_^
ادم های که خودشون داد نابرابری سر میدن خواستار نابرابری ان
اخه مگه قرار نبود ملاک صلاحیت باشه؟؟
30 درصد بشن؟ بر چه اساس؟ چون زنان باید بیشتر بشن فقط؟
خدایاااااا
بیمه زنان خانه دار رو سالها گذاشتن رو زمین اجرا نمیکنن اونوقت اینو سفت کرفتن که اجرا کنن
پاسخ:
یک بام و هزار هوا!
هعی :\
پاسخ:
هعی. 
۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۶:۰۲ مردی بنام شقایق ...
سلام

فکر کنم تو پتروشیمی بیشتر از بقیه جاها این قضیه تست شد

خانم شاهدایی رو گذاشتن رئیس شرکت صنایع ملی پتروشیمی و ایشون هم تعداد زیادی از خانم ها رو معاون و مدیر کردن و از یه لحاظایی هم خوب بود ولی تهش خیلی چیزا دچار مشکل شد


همون بحث عدالت هست و برابری

بعضی وقتا به چشم خودم زجر کشیدن خانوم ها رو میدیدم که ناچار بودن ظاهر مدیریتی خودشون رو حفظ کنن اما در باطن حسابی داشتن له می شدن


پاسخ:
نمیدونم چی بگم.
سلام.
ربطش: وقتی این اندیشه رو دارید که زنان در اولویت مدیریت  نباشن پس لزوما نباید دنبال مدارک عالیه اونم با این سرانه های هزینه ای بالا باشید . و اگر به دنبال علاقه مندی و کسب علم هستید خب خودتون مطالعه ازاد داشته باشید نه اینکه حتما تاکید و اکید داشته باشید که مدرک عالیه از دلنشگاه بگیرید .
در واقع این سوال پبش میاد که اگر دنبال مدیریت و  کسب مقام نیستید دکتری رو برای چی میخواید ؟ 


پاسخ:
برای انجام کارهای پژوهشی مورد نظرم.


+این که چیزی در اولویت نیست به این معنی نیست که اصلا نباید وجود داشته باشه.
قبول دارین؟
خوبی گلِ من؟
:)
پاسخ:
ممنون عزیزم. خودت خوبی؟
اون ماجرای آزاردهنده تموم شد؟
خدا شکر
نه تازه یه مرحله اش گذشته به گمونم هستم تو این مرحله فعلا؛ دارم دیوونه میشم لطفا واسم دعا کن.
پاسخ:
ان شالله که به خیر و سلامتی و سربلندی میگذره براتون.

کاش شاغل نبودم یا خدا رو شکر که شاغلم 
کی می فهمه چی می کشم من :| 

خدا مرگ این روحانی و تفکرشو بده راحت شیم 

پاسخ:
هعی :(
واقعا از حد و مرز جنسیتی گذاشتن بدم میاد
این سی درصد یعنی فرضا اگه زنهای توانمندمون احیانا پنحاه و شصت درصد شدن بازهم نمیتونن مدیر بشن چون ما خلا سی درصدی رو پر کردیم
و در عوض اگه مردی هم توانمند بود نمیتونه مدیر بشه چون داریم خلا بیست و چهار درصد باقی مونده رو پر میکنیم
مثل اون اشک تمساح برای نداشتن وزیر زن
خب اگه ملاک توانایی وزارته چه زن چه مرد
چرا انقدر دعوای جنسیتی!
پاسخ:
اینها نوعی شوی فیمینیستی دیگه.
۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۴:۳۰ جناب منزوی
شنیدم ایران با این کار و یک سری آزادی ها داره از سازمان بین الملل پول می گیره و این کارها کلاً صرفاً سیاه بازیه
اگه واقعاً هدفشون حقوق زن بود که اون بنده خداهایی که مادر هستن و خانه دار، که دارن بچه بزرگ می کنن، برای اون ها هم باید حقوق بدن
هیچ یک از کار اینا برا رضای خدا نیست
پاسخ:
بعید هم نیست.
رضای خدا که اصلا حرفشم نزنیم!
۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۸:۳۸ مامان محمدمهدی
با این تجربه که من کسب کردم تو این مدت، به یقین میگم  که مدیر کردن یه زن خیانته به اون زن اول و بعد خانواده ش

پاسخ:
والا در این‌باره نظری ندارم خانم مدیر 😉😉
اکثر کارا و هدف گذاریاشون از ریشه میرسه به تغییر فرهنگ. خدا نگذره ازشون..
پاسخ:
بله. :(