ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

وسعتِ سوزِ مرا زمزمه‌ی ساز، کم است.

يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۹ ب.ظ

عید شما بسیااار مبارک.

و ایامتون به کام.

و اهدافتون روشن،

و برنامه‌هاتون منظم،

و خوشبختیتون در دسترس،

و غم‌هاتون دور،

و سعادتتون متضمَّن،

و عشق‌هاتون الهی،

و روزی‌تون پر برکت و فراوان،

و بهره‌هاتون از نعمات و حسنات و نیکی‌ها و مغفرت‌های مُنزَل بسیاااار،

و گناهانتون آمرزیده،

و قلب‌هاتون پاک و پرامید.




+لطفاً برای من و مستر و بچه‌هامون هم دعا کنید. 

من برای تک‌تکتون دعا میکنم و امیدوارم به لطف خودش مشکلات رو هموار کنه و ما رو از فتنه‌های دوران‌ نجات بده.

این وب تا مدتی نسبتاً کوتاه، در حالت تعلیق خواهد بود،

ممنون از نگاه‌های همیشه مهربانتون. :)

+اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۴
لوسی می

نظرات  (۱۹)

۰۴ آذر ۹۷ ، ۱۵:۳۹ صبورا کرمی🦄
عیدت مبارک
منتظرتیم
:)
پاسخ:
قربونت عزیزم ^_^
۰۴ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۵ بابای نرگس
سپاس
عیدتون مبارک
چرا؟!
پاسخ:
قدری برنامه‌های زندگیم نامنظم شده. به تنبیهاتی از جنس محدودیت تفریح نیاز داشتم.
مال تو هم متضمن! 
خخخخخ میخواستم بولد کنم تحت تاثیر این کلمه قرار گرفتم 
پاسخ:
غرض همین بود که حاصل شد :))
در حالیکه پست تعطیلی وبم رو ارسال کردم اومدم دیدم تو هم تعطیل کردی
چه همدل :)

عیدتون مبارک :)
ان شاالله حضرت پدر بهترین عیدی ها رو نصیبتون کنن

خدا واسه خودت و مستر و بچه ها هم توفیقات روزافزون رقم بزنه
پاسخ:
عه؟؟!
ندیدم که.
واقعا چقدر همدل^_^
ممنون عزیزم برای شما هم. :)
سلام علیکم
همه‌ی این دعاهای خوب (با این بیان زیبا) را از خداوند برای شما و خانواده‌ی گرامی خواهانیم.
عیدتان مبارک!
پاسخ:
سلام.
سلامت باشین. همچنین برای شما.
حال دلتون همیشه خوش باشه🙂
پاسخ:
ممنون عزیزم. همچنین.
مرسی از این همه دعای قشنگ:))
چشم حتما براتون دعا میکنم
منتظریم^_^
پاسخ:
ممنون عزیزم ^_^
ان شاءالله خیرهمراه عافیت نصیبتون بشه🤗
پاسخ:
ممنون عزیزم همچنین برای شما ^_^
۰۵ آذر ۹۷ ، ۰۹:۱۲ آقای مُرَّدَد
انشالله که خیر باشه
پاسخ:
خیلی ممنون. ان‌شالله‌.
۰۵ آذر ۹۷ ، ۰۹:۱۷ جناب منزوی
سلام
عید میلاد بر شما هم مبارک
ان شاءالله شما و خانواده در امنیت و سلامتی باشید.
تعلیق؟، خیر ان شاءالله
پاسخ:
سلام خیلی ممنونم.
ان‌شالله.
شما هم برای ما دعا بکنید
انشالله که زندگی تون مثل همیشه پر رونق باشه
پاسخ:
حتما.
بیش از همیشه لطفا :)
۰۵ آذر ۹۷ ، ۱۷:۱۰ اجاره آپارتمان مبله در تهران
عید من عید تو عید همه مبارک ...
مهمونیه بهاره بهارتون مبارک ...
ربیع الاوله دیگه :)
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
آرزو هاتون مستجاب :)
___________________________
اجاره سوئیت مبله در تهران
https://eskanbama.com

پاسخ:
ممنون.
چند هست سوئیت مبله؟
شااااد باشید.
دعوتی به وبم
پاسخ:
سلامت باشید.
چه دعاهای  قشنگی :)
ئه ... چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟ :(
پاسخ:
^_^
برای تجدید تمرکز بر زندگی حقیقی.
۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۷:۵۶ میم. قایِق‌مَرد
عید شما هم مبارک

پاسخ:
سلامت باشین.
وقت کردی بهم سر بزن
پاسخ:
اگر وقت کردم چشم.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام دوباره
الآن که دقت کردم دیدم من همه پستها رو نخوندم، ولی با همینهایی که خوندم شما هفت، هشت ساعتی میهمان ما بودی عزیزم....
*** *** ** *** ***** ** *** ******* *** ********* ** *** ** ***** **** ** ***** *** *****..میدونستم یه نارضایتی داری که آرامشتو گرفته ، میدونستم یه چیزایی برات مهمه اما موانع جدی تو راه رسیدن بهشون داری....انگار خدا از عمد مسیر زندگیت رو یه جوری داشت رقم می زد که دیگه اینقدر دست و پا نزنی برای تغییر همه چیز جز خودت...  و دستات رو به نشانه تسلیم بالا ببری که گیر اصلی خودم و ایمانم و شخصیتم هست...نه داده ها و نداده ها....عزیز دلم ماجرای من از جهت موضوع گرفتاری با موضوع  شما کاملا متفاوته اما در ذاتش کاملا مشابه.... ببین مسئله اینه که منم فقط یه مدعی بی عمل بودم....مدعی ایمان و قس علیهذا....اما خوب، همه و از جمله خودم تو زندگیم خدا بودن جز خود خدا.... الآن کار منم به جایی رسیده که تو نقطه ای که فکر کردم زندگیم قفل شده و دیگه نمیتونم ادامه بدم فهمیدم تا گیر اصلی خودم رو رفع نکنم آش همین آشه و کاسه همین کاسه....خدا رو شکر که بالاخره بعد از سر به سنگ خوردنهای مکرر ادب شدم....اما خیلی خیلی محتاج توجه خدا و حضرت ولی عصر برای اصلاح خودم و ادعا هام هستم....این که دوباره یادم نره و ماجراها تکرار بشه...من میخوام عوض بشم...تصمیمو گرفتم....فقط نیاز به کمک خود خودش دارم...و اینکه الهی لاتؤدبنی بعقوبتک....نمیشه بدون خرابکاری و چوبش رو خوردن و سفت هم چوبش رو خوردن ما رو ادب کنی پروردگار مهربانم....خیلی التماس دعا دارم

پاسخ:
سلام. خدا مسیر زندگی همه رو اینطور رقم میزنه. من به این اعتقاد دارم.
مطمئن باش فقط من نیستم و راستش من مدعی هم نبودم من فقط انتظاراتی داشتم که برآورده نمی شد و کم کم فهمیدم قابلیت زوجیت در انسان به این نیست که انتظاراتِ تو برآورده بشه، به اینه که تو بتونی انتظاراتِ اون شخصِ دیگر رو برآورده کنی. اینه که بهش میگن رشد.
و جالبه که هرقدر تو زندگی مشترک بذاری همون قدر هم برداشت خواهی داشت.
هروقت آدمیزاد به جایی میرسه که دیگه نمیتونه ادامه بده باید بفهمه یکی از قابلیتهاش نهفته باقی مونده و یک ضعف بزرگ در وجودش هست.
امیدوارم موفق باشی.
منم همینطور التماس دعا دارم.
ئه! من تازه با وبلاگ شما آشنا شده بودم و می‌خواستم از قلم توانای شما فیض ببرم. خیلی حیف شد. ولی اشکال نداره؛ از قبلیا مستفیض و مستفید میشم. :)
موفق و مؤید باشید إن‌شاءاللّٰه.
پاسخ:
من نرفتم که نیام. یه مدت محدود فقط پست نمیذارم.
آها خو بگو دیگه :/ :)
پاسخ:
گفتم دیگه! تو پست هم گفتم!