ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

من و جدایی از این آستان؟ خدا نکند...

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۳ ب.ظ

آه خدایا من واقعا عاشق دانشگاهم. 

و هرطور حساب می‌کنم و هرجور فرافکنی می‌کنم و هرقدر هم بی‌خیالی طی میکنم،

بازم می‌بینم که واقعا رویاهامو فقط و فقط تو دانشگاه جستجو میکنم.

من عااااااشق این فضام. 



+اومدم دانشگاه و منتظر مسترم. موقعیتی از این بهتر هم وجود داره؟ :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۸
لوسی می

نظرات  (۱۷)

۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۷:۳۷ سوته دلان
فضای دانشگاه خیلی جوونونه و سرزنده و خوبه... :)

اما من خودم به شخصه خیلی اون انتظاری که از دانشگاه داشتم، برآورده نشد!
پاسخ:
ولی من هرچی میخوام اینجا هست!
چیزهایی که خودم میخوام هست وگرنه خود دانشگاه چیز خاصی نداره. یعنی باید خودت باشی و خودت. اگر رو پای خودت واستی بستر فراهمه.
دانشگاه محل تکرار یک مشت اطلاعات برای دانشجویانی هست که می آیند و می روند. و دیگر هیچٌ/ نظرت عوض نشد؟ :)
پاسخ:
نهههه واقعا این نیست. 
اصلاً این نیست.
۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۸:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے
:))
پاسخ:
:دی
۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۸:۲۵ جناب منزوی
دانشگاه، وقتی آینده توش باشه عالیه :)
ولی قبول دارم جو خوبی داره
پاسخ:
آینده‌ای که من متصورم توشه :)
آره خیلی.
۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۹:۱۱ بابای نرگس
علم و دانش خیلی خوبه...
ثبت نام کردین کنکور رو؟!
پاسخ:
بله ثبت‌نام کردم.
۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۹:۵۸ میم. قایِق‌مَرد
من هم عاشق دانشگاهم‌ام! یه دانشکده معماری که روزگارش تا به دوران صفویه می‌رسه، و قسمتی از دولت‌خانه صفوی‌ها بوده.. بسیار زیباست دانشگاه من..

( سرچ کنید: توحیدخانه )
پاسخ:
چه جالب و هیجان‌انگیز :)
دانشگاه اصفهان.
۱۸ آذر ۹۷ ، ۲۰:۰۵ ... به دنبال حقیقت ...
موافقم...

ان شاءالله شیرینی استاد شدن تون...
پاسخ:
:)
ان‌شالله هرچی خیره.
باور کن
از چند نفر پرسیدم من 
پاسخ:
برای اونایی که برای مدرک میان همینطوره.
۱۸ آذر ۹۷ ، ۲۱:۵۸ پیـــچـ ـک
سلام
منم همین طور. برای همین احساس خفگی میکنم. 
پاسخ:
سلام.
واقعا درکت میکنم.
۱۸ آذر ۹۷ ، ۲۲:۲۱ میم. قایِق‌مَرد
دانشگاه هنر اصفهان 
تمام ساختمون‌هاش بناهای تاریخی صفویه‌ هستن...

پاسخ:
:)
جذاب بود. دیدم عکسهاشو :)
۱۹ آذر ۹۷ ، ۰۱:۱۱ سِـــــــد جَــــــواد
یه 6 سالی مونده برسم اونجا
پاسخ:
به دانشگاه؟
حوزوی طور میخواین وارد بشین؟
ان‌شالله موفق باشین. :)
موفق باشی
چقدر خوبه که بهش علاقه داری
مطمئنم با تلاش کردن میتونی به زودی هیات علمی دانشگاه هم بشی

فقط اگه رانت دیدی و دست های پشت پرده دلسرد نشو و ادامه بده
دانشگاه های کشور به کسایی که عاشق این فضا باشن و بتونن درستش کنن خیلی نیاز داره

من حدود ده سال پیش فارغ التحصیل شدم
و یادمه اون زمان فقط خوندم که تموم بشه
لذتی برام نداشت
فقط باید تموم میشد و خوشحالم که تموم شده:)
پاسخ:
ممنون عزیزم. اصلا میرم دانشگاه زنده میشم. حتی اگر هیچ کاری نکنم!
آره رانت زیادی تو دانشگاه هست متاسفانه و راه مبارزه باهاش فقط هیات علمی شدنه.
اما نمیدونم چقدر میخوامش.
ان‌شالله شما هم موفق باشی.
۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۱:۳۵ مهدیه میرزایی
رشته تون چیه؟
پاسخ:
با عرض پوزش، چون شهر و دانشگاه و مقطع تحصیلاتم معلومه اجازه بده که همینطور سکرت باقی بمونه.
ولی لیسانسم فنی بوده و ارشدم علوم انسانی.
ممنون.
سلااام
مبااااارکه
چقدر خوشحالی الان
اخییش

سرزنده باشی همیشه...
و موفقق
و خدا ازت راضی باشه
مامان ِ دانشجو:)
پاسخ:
سلام. بسیار ذوق بنمودم اما حقیقت اینه که دانشجو نیستم :دی
ان‌شالله خدا بخواد و سال بعد ^_^

ممنونم ازت و کامنت پر انرژیت :)
کامنت جناب دچار رشته سخن منم گرفت :|:))

سلام :)

البته دانشگاه داریم تا دانشگاه :))


موقعیتی بهتر از اونی که گفتین شاید وجود داشته باشه :))



در کل آرزوی خوشبختی و موفقیت رو براتون دارم :))

پاسخ:
:))
دیگه جناب دچاره دیگه :)
بله هم دانشگاه تا دانشگاه، هم دانشجو تا دانشجو. من خودم نسبت به عشق و همت خیلی‌ها جزو عقب‌افتاده‌هام :/

ممنونم منم همینطور عزیزم :)
چه بامزه اینقدر ذوقناکی برای دانشگاه:)
امیدوارم حتمااااا رشته دلخواهتو امسال قبول بشی و چهارسال کیف کنی:)
پاسخ:
آره خیلی.
ممنونم گله. ان‌شالله.
بری درس بخونی و بخونی و بخونی 
۱۲ سال مدرسه بعد شش تا هفت سال تا ارشد و حداقل چهار سال تا دکترا 
که تهش چی بشه؟ بشی و استاد و همونا رو بریزی تو کله ی یه عده ی دیگه! :| 
پاسخ:
اینم نگاهیه ولی نگاه من این نیست. :)