ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

How old Am l؟

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۵ ق.ظ

در حالی که کمتر از یک ماه پیش سی ساله شدم،

امروز با افلاکیان تولد سی و یک سالگیمو جشن میگیرم!

:)

خیلی جذابه، نه؟ :)



+عیدتون خیلی مبارک^_^

التماس دعا :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۵
لوسی می

نظرات  (۱۵)

۲۵ آذر ۹۷ ، ۰۹:۰۷ مستر صفری
تولدت مبااارک:)))
عیدمون هم مباارک:))

پاسخ:
ممنونم.

۲۵ آذر ۹۷ ، ۰۹:۴۸ مردی بنام شقایق ...
سلام

افلاکیان کیه؟ ^_^
کادو هم میده افلاکیان؟
پاسخ:
سلام. عرش‌نشینان دیگه.
بله کادو هم میدن. چون امروز برای زمینی‌ها هم عیده:)
افلاکیان یعنی چی؟
پاسخ:
عرش‌نشینان دیگه :)
امروز عیده.
تولد قَمری منم هست:)
اهان
تولدت دوباره مبارک بانو جان
ایشالا که عاقبت بخیر باشی و به ارزوهات برسی


نمیشه زیر سیکل پست بزاری
خب نفهمیدم منظورت از افلاکیان چیه :))))
پاسخ:
سلامت باشی. دیگه خوشم اومده هی از سن و سالم بنویسم :)))

😉😎😎😎
حالتون خوبه؟ :))
پاسخ:
بحران سی از بین رفت دیگه. حالا سی و یک سالمه :)
چه روز خوبی😍
خوش قدم هستی😊
تولد مبارک مادر مهربون گل پسرا:)))
پاسخ:
:)) اره روز خوبیه. ولی خوش‌قدم رو نمی‌دونم.
ممنون عزیزم :)
بسی رنج بردی در این سال سی
سیِ شمسی، سیُ یکِ قمری :)
پاسخ:
بله واقعا بسییییی!
تکلیفتون رو روشن کنید! یا شمسی یا قمری !
نامبرده تولدش در ماه محرم می باشد :)
پاسخ:
چرا؟
من در میان آسمانیان ۳۱ ساله و در میان ایرانیان ۳۰ ساله‌ام. :)
تولدت مبارک رفیق جان (: 
الهی که همیشه از افلاکیان هدیه بگیری (:
پاسخ:
قربونت عزیزممم.
چرا تو تلگرام ندارمت؟ :(
۲۵ آذر ۹۷ ، ۲۱:۱۱ مامان محمدمهدی
عید شما هم مبارک
عکس کیک تولد هم فراموش نشه
پاسخ:
عکس بذارم هوس می‌کنین :دی
۲۵ آذر ۹۷ ، ۲۱:۲۲ ملکه بانو
تولد زمینی و آسمانیت مبارک
ان شاء الله عیدیت رو از دست امام زمان علیه السلام بگیری
پاسخ:
ممنونم عزیزمممم ^_^
الان چک کردم دیدم فردا تولد منه😍
پایان 21 سالگی:)
اینه که میگن سن یه عدده
در عین 20 و چند ماهگی,داره21سالگیم تموم میشه:)
جالب شد
+تو تقویم عبری هم 29 شهریور تولدم بوده
پاسخ:
آره دیگه. حالا فکر کنین من دو سال دیگه چهار پنج روز بعد از سی و دو سالگیم سی و سه ساله میشم!:دی
فردا تولدم نیست:(
26بهمنه
[وی داغان شد]
پاسخ:
داغون چرا؟ خوبه که! جوون موندین :دی
سلام عزیزم (:
اقا من تلگرامم کلا کار نمیکه تو ایتا نیستی؟
منم نمیدونم چرا ندارمت
پاسخ:
سلام. نه من هیچی ندارم. تلگرامم به ضرب مهد پسرک نصب کردم.
۰۳ دی ۹۷ ، ۱۱:۵۱ جناب منزوی
دم افلاکیان گرم :)
پاسخ:
خیلی :)