ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

من شب و روز درس میخونم/ تا پشت کنکور نمونم!

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۳ ب.ظ

امروز رسماً درس خوندن برای کنکور رو شروع کردم!

میدونم خیلی دیره، ولی خب کاچی بهتر از هیچی! :)

اما متاسفانه حریف خودم نمیشم!

یه کتاب از نمایشگاه خریده بودم، و تک تک سلولهام بهم میگن درس رو ول کن، اونو بخون!( که پست قبلی از اطاعت از هوای نفس و تورق اون کتاب حاصل شد!)

و من عملاً دارم با درس خوندن خودم رو شکنجه میدم، و خوندن اون کتاب رو به عنوان جایزه‌ای برای پنج روز درس خوندن، به اندازه‌ی برنامه، تعیین کرده‌م.

چقدر درس خوندن سخته! 

اونم درسهای مَردُم! والا بیخودی اسیر شدیم با این تغییر رشته‌ دادنام. :((

شما باور نمی‌کنین اما جدی جدی انگار که خودمو بسته‌م به تخت و دارم درد می کشم!

باورم نمیشه چند سال درس نخوندن چنین بلائی به سرم آورده باشه!

برام سخته!

خیلی خیلی خیییییلی سخته! :/

فقط امیدوارم نتیجه‌ی دلخواهم رو کسب کنم.

میشه یعنی؟!

ان‌شالله. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۸
لوسی می

نظرات  (۲۹)

خواستن توانستن است^_^ 
انشالله میتونی😉
پاسخ:
:))
ان‌شالله :)
دقت کردین چند وقته مبتلا به نوعی خودآزاری بی دلیل شدین؟؟؟؟

پاسخ:
واااقعا با این کامنتتون خندیدم. کاملا به جا و ظریف بود😅
آره دقیقا. مدتیه دارم با خودم مبارزه میکنم.
اگه شد بگین تا ما هم بریم درسامون رو بخونیم از اول
پاسخ:
رو من حساب نکنین.
۲۸ آذر ۹۷ ، ۲۲:۳۳ محمدعلی ‌
احیانا منظور آزمون دکتری‌ست دیگه؟ ولی به دکتری که نمیگن کنکور! اصن کنکور فقط واس ماست :))
پاسخ:
آقا کنکور کنکوره😁
اتفاقا کنکور کارشناسی خیلی راحت‌تره‌ها! باور کنین!
اون بهترین کنکوری بود که من دادم. هرچند بدترین رتبه‌م رو داشت! 😂
دقیقا آدم وقتی میخواد درس بخونه کتابای دیگه میان و توو ذهن جولان میدن که منو بخون منو بخون :دی

ان شاءالله موفق باشید

پاسخ:
دقیقا. دقیقا.
ممنونم.
۲۸ آذر ۹۷ ، ۲۲:۵۷ آبجی خانوم (فاطمه ...)
بخون بخون افرین
من گذاشتم برای این شنبه نه شنبه بعد😎
پاسخ:
😂😂😂
همین شنبه اول دی ماه و زمستونه خوبه هاااا! 😁
شما برای ارشد کلی وقت داری من دو ماه دیگه کنکورمه😐
سلام :)
شما موفق میشی ان شاءالله

دلم میخواد اولین بلاگری باشم که شما رو خانم دکتر صدا میزنه :)
پاسخ:
سلام.
ممنون از محبتتون. البته شما قبلا هم، چنین خطابم کرده بودین ^_^
کنکور خر است:))
پاسخ:
خیلیییی :)))
درس های مردم؟ 🤔
پاسخ:
تغییر رشته دادم دیگه.
سلام عزیزم
نفست تنبل شده برای درس خوندن احتمالا
اراده ات قوی میشه ولی این مدلی...
تمرکزت هم...
میفهمم کاملا که چی میگی
کاری که این خلاصه خوانی های فضای مجازی با نفس ما کرده ها...

همین میدان مبارزه با تنبلی که توش قرار گرفتی عالیه
موفق باشی ان شاالله...
 
پاسخ:
سلام. دقیییییقا همینه. و من عجیب این روزها دنبال لج کردن با تنبلی‌هامم :)
الحمدلله.
دعا کن مایوس نشممممم :)
۲۹ آذر ۹۷ ، ۰۲:۰۹ سرباز کوچولو ...
ان شإالله میتونین
منم الان با درس خوندن خودمو شکنجه میکنم
البته هر جا کتاب خوشگل میبینم میخرم برای بعد کنکور 
پاسخ:
:))
والا شما که دیگه نباید :)
ان‌شالله موفق باشین :)
۲۹ آذر ۹۷ ، ۰۶:۴۹ ملکه بانو
خیلی تعجب کردم. حس می‌کردم درس خوندن برات خیلی لذت‌بخش باشه
به قبولیت فکر کن، انگیزه‌ات بالا بره ان شاء الله
پاسخ:
برای منم عجیبهههه که اینقدر سخت شده.
اما قویا با کامنت مروه موافقم. تنبل شدممممم :((
۲۹ آذر ۹۷ ، ۰۷:۱۷ صبورا کرمی🦄
روزی رو می بینم‌که میایی میگی صبورا قبول شدم آدرس خونه تو بده برات شیرینی شو بفرستم 😂
پاسخ:
آرههههه کتاب صد سال تنهایی رو هم ذارم رو جعبه 😉
ایشالا میتونی

ولی درس خوندن سخت ترین کار دنیاست
پاسخ:
ممنون.
والا برای من نبود :((
Me too :)

رشته ات چیه؟
پاسخ:
شما هم برای کنکور میخونی؟ :)
احتمالا ارشد آره؟
یکی از علوم انسانی :)
۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۳:۱۶ مامان محمدمهدی
منم از بس سختمه درس خوندن، کلا ادامه رو بی خیالش شدم
حتی با اینکه الان برای کارم خیلی خوبه که دکترارو هم داشته باشم ولی نمیکشم اصلا و البته وقتشو هم دیگه ندارم
ولی شما موفق میشی ان شاءالله گرچه از تو بعید نیست قبولم بشی و بعدش براحتی آب خوردن بیخیالش شی( مثل آقای همسرتون) که من هنوز تو کفش ام:(
با یک مرد هم موافقم مبنی بر اینکه مدتیه به خودآزاری رو آوردی با نوشته هایی که بروز دادی:)
پاسخ:
اصلا فکر نمی کردم اینقدر فاجعه باشه. دیر هم شده و فرصت خیلی کمه مجبورم خودمو ببندم به تخت :))
کشیدن که می‌کشی. بابا بخون رشته خودته از پسش برمیای😊

تازه من بهتون نگفتم که مستر میتونه بیاد مشهد درس بخونه ولی میگه هنوز ارزشش برام ثابت نشده! این دیگه منم برده تو کف😨😨

آرههه وقتی ایشون گفتن دقت کردم دیدم بعله. انگار واقعا خود آزاری گرفتم 😂
ولی خوبه. برام مفیده 😊😉
بلی
بلی 
ولی منم میخوام تغییر وزارت بدم
از علوم به بهداشت
ان شاالله نتیجه ی مورد نظر رو بگیری :)
پاسخ:
تو مقطع ارشد؟ چطوری؟ 
شدنیه؟
منم شاید یه روز این کار رو بکنم. ولی تو مقطع لیسانس. :)
کنکور اردیبهشته نه؟ 
موفق باشی گله ^_^
۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۴:۴۴ مردی بنام شقایق ...
هیچ لذتی بالاتر از خواب هنگام درس خوندن خصوصا برای کنکور نیست...


این لذت گوارای وجودتان :)
پاسخ:
واقعا همینطوره. متشکرم  :)
۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۱ میم. قایِق‌مَرد
تا الانش از بچه‌های خوابگاه ما جلویی که حتی شروع هم نکردن :))
پاسخ:
:دی
چی به چیه؟ 
پاسخ:
؟؟
خوب یک کم توضیح بده بفهمم :/ 
پاسخ:
میگم برای دکترا تغییر رشته دادم. اینهایی که دارم میخونم درسهای مردمه! درسهای ارشدم نیست.
۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۱:۳۹ میم. قایِق‌مَرد
قادر، از امشب شروع کنیم ارشد بخونیم؟
بذار یه چایی بذارم بعد

( خوابگاه - داستان هر شب )
پاسخ:
برای ارشد شش ماه وقت مونده. من الان فقط دو ماه وقت دارم.:(
بذارین چاییشو بخوره! :)
🤔 ارشدتو عوض کرده بودی رفته بودی انسانی 
حالا دکتراتو باز عوض کردی؟ این دفعه چه رشته ای؟ بعد رزومه از کجا میخوای بیاری براش؟ 
پاسخ:
همون علوم انسانی‌ام هنوز. رشته‌م عوض شد اما این یکی خیییییلی نامرتبط نیست. یه مقاله هم براش دارم. البته اگه چاپ بشه.
راستی آدرستو عوض کردی؟ دادی به من؟
برای رشته ای که توش نیستی یک مقاله داری؟ 
یا منظورت همون گرایشیه که تهران نداشت و مشهد داشت؟ (خیلی وقت پیش یادمه انگار یه همچی چیزی گفته بودی) 
با یک مقاله دکترا مگه میشه قبول شد؟ 🤔😮 
پاسخ:
پارسال مشهد نداشت و تهران داشت. امسال مشهد داره.
نه من فکر میکردم یه گرایش دیگه‌است امسال دیدم رشته‌ش هم متفاوته و بیش از نیمی از منابعش متفاوته. کلا مسخره‌بازیه! :)))
نه فکر نکنم با یه مقاله بشه. ولی خب یکی دو تا همایشی هم سعی میکنم بدم تا تیر.
همایش هم مقاله میخواد که 
پاسخ:
خب میدم دیگه. وقت هست.
۰۱ دی ۹۷ ، ۲۱:۵۸ میم. قایِق‌مَرد
تو چاییش قرص خواب آور بریزم تا خود صبح کنکور بخوابه؟ رقیب کمتر زندگی بهتر
پاسخ:
نههه ما همه رقیب‌ها رو یک تنه حریفیم😁
جو گیری تا چه حد!:))
۰۱ دی ۹۷ ، ۲۱:۵۹ میم. قایِق‌مَرد
هر چند که اون ارشده، شما دکتری ولی کلا این رقیب کمتر زندگی بهتر خب شعاریه
پاسخ:
:))
۰۲ دی ۹۷ ، ۱۱:۲۸ ... به دنبال حقیقت ...
قطعا میشه ان شاءالله
پاسخ:
فکر نکنم.
ولی خب باید تلاش کرد ^_^
۰۳ دی ۹۷ ، ۱۱:۵۰ جناب منزوی
اون سالی که وارد دانشگاه شدم و بعد از چند سال فراغت از تحصیل باید درس می خوندم، خیلی سخته :/   :)
موفق میشید :)
پاسخ:
دقیقا همون که جناب مروه گفتند.
نفسم تنبل شده. بسیار بسیار.