ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

همچو بلبل زین سبب نالان شوم!

پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۲ ق.ظ

۱. من اسم جناب هاشمی شاهرودی رو در پست قبلی غلط بنویسم و احدی نه متوجه بشه و نه تذکر بده!

۲. من "هجرت از خود به سوی خدا" رو "هجرت از خدا" بنویسم و احدی نه متوجه بشه و نه تذکر بده!

اصلا منم دیگه بهتون تذکر نمیدم :(


۳. اگر دوست داشتید امثال دو پست قبل رو ادامه بدم بهم بگین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۶
لوسی می

نظرات  (۲۰)

۰۶ دی ۹۷ ، ۱۱:۲۵ جناب قدح
سلام :)

شایدم فهمیدیم و به روی خودمون  نیاوردیم :))
پاسخ:
سلام. 
همون "نه تذکر بده" است دیگه. :(
یه لحظه فکر کنین اگر هیچکس به هیچ کس تذکر نده. 
سلام
ببین لوسی می تو که میدونی من دارم شب و روز درس میخونم تا پشت کنکور نمونم واسه همین اغلب خودمو کنترل میکنم که اصلااا جایی کامنت نذارم که باب بحثی و اندک مشغله ای واسم باز نشه
وقت بلاگ خوندنم هم خیلی کم شده خب فقط یه سری جاها رو حتما میخونم یکیشون وب توئه ولی مجبورم تند تند بخونم که وقت نگیره لذا دقتم میاد پایین اسم هاشمی شاهرودی رو هم نمیدونستم 
اما باور کن خیلی دوست داشتم مطلبت رو و حتی ذهنم هم درگیرش شد.... لذا یا شیخنا بنگار 😊
پاسخ:
سلام. هم شدم از ناله خجل، هم ز تو شرمنده شدم :*
بنده شخصا پوزش می طلبم.
پاسخ:
ینی روا بُوَد که چنین بی‌حساب شرمنده‌مان کنی؟ :)
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۱:۴۹ مرتضا دِ
حالا انگار همین یکی دوبار بوده :))


+ ولی چون سطح مطالب بالا بود و کلمات قلمبه سلمبه ...اگر ایرادی بود می گفتیم بی شک ناشی از ضعیف بودن درک ماست :) دیدم که میگما
پاسخ:
نکته‌ی خوبی بود. :)
خب اینها از جهل نبود و از خطا بود. اون بقیه که مدنظر شماست از جهل بوده و من در جهل مرکب بمانده ام و مقصر این جهل شماهایید! 
برای همینه که شاکی‌ام. دارم فکر میکنم چه همه غلط بوده و هیچ‌وقت نفهمیدم! :/
اینها که تابلو بود اینجور! بقیه چی؟ :/

+بله منم دیدم :)
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۲:۰۰ کوثر متقی
ما اهل تغافلیم :))
پاسخ:
ای ناقلا🤣😘
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۲:۰۱ کوثر متقی
البته چون طولانی بودش هنوز نخوندم به شخصه😎😎😉
پاسخ:
آره خیلی طولانی شد متاسفانه. 
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۲:۰۱ مرتضا دِ
من گاهی ایراد تایپی ببینم میگم به دوستان.
پاسخ:
لطف میکنین.
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۲:۰۳ سرباز کوچولو ...
بنده واقعا پوزش میخوام
ولی ادامه بدین حتما ادامه مطالب قبلی رو 
پاسخ:
اختیار دارین. 
ممنون بابت انگیزه دادن😊
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۳:۱۷ اقلیما ...
این دومین پست قهرآلودی هست که  امروز خوندم:))
خدا بخیر کنه تا شب:))

قهر نکن فرزندم،خاموش میخوندمت،ادامه بده امثال دو پست قبل رو:))
پاسخ:
واقعا؟ با اسپانسرم صحبت کنم از حالا برای پیدا کردن غلطها جایزه تعیین میکنم 😂
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۳:۲۶ پیـــچـ ـک
سلام.
من اصلا متوجه نشدم. خیلی ازم انتظار داری! 
بعدشم مهم اصل مطلبت بود. 
پاسخ:
سلام.
قبول دارم تو اون حجم مطلب که طولانی هم بود و قدری با ادبیات متعارف متفاوت بود غلط پیدا کردن کارِ اصلی نبوده. ولی خدایی اسم آقای شاهرودی رو فکر میکردم همه متوجه شدن و نگفتن.
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۳:۵۴ آقای بیدل
ما درگیرِ فهمِ متن بودیم بیشتر :))
پاسخ:
قبول دارم. هم طولانی بود هم با ادبیات نامتعارف نوشته شده بود.
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۳:۵۶ مامان محمدمهدی
😂
من اسم مرحوم شاهرودی رو نمیدونستم
ولی اونیکی رو هم متوجه نشدم
پاسخ:
😂
آخه درد اینه که فامیلشو اشتباه نوشتم 😂
نوشته بودم حسینی شاهرودی!! هاشمی شاهرودی بود😆
ادامه بدید
من مشتاقم
پاسخ:
قربونت عزیزم. ممنون از انگیزه دهی.
من مثال دوم و فهمیدم،ولی فکر کردم شاید چیزیه که من نمیدونم چیه:)))
پاسخ:
:)))
به همون علتی که جناب مرتضا د گفت؟😉
۰۷ دی ۹۷ ، ۰۶:۳۹ مامان محمدمهدی
وا
من اصلا متوجه نشدم حسینی رو
از بس که طولانی نوشته بودی اسمشونو😂
پاسخ:
😂😂
آخه برای نماز شب اول دفن باید اسم پدر رو هم بگی. باید بگی محمود بن علی.
برای همین طولانی شد😁
۰۷ دی ۹۷ ، ۰۹:۰۱ مامان محمدمهدی
درسته
خدا بیامرزدشون🙏
پاسخ:
الهی آمین.
🤔 من اون متن رو خوندم 
ننوشته بودی حسینی شاهرودی که! 
نکنه اونجا که نوشته بودی ابن فلان آره؟ خوب اونجا همه دنبال اسم کوچیک و اسم پدرش بودن کی به فامیلش نگاه کرده! 
می دونی که این یک اصله و از روی همین دارن میگن املا دیگه چیه ولش کن! :| 
پاسخ:
چرا نوشته بودم حسینی شاهرودی. کلا موقع نوشتن واقعا فکر کردم فامیلشون اینه. بعد دیروز یهو یادم اومد که نهههه هاشمی شاهرودی بود! حالا امروز داشتم یه سرچی در موردشون میزدم دیدم فامیل پدرشون رو حسینی شاهرودی نوشتن! 🤔🤔
احتمالا منم از اونجا اشتباه کردم! 😑
والا من کن خودم پر از غلط اینها هستم یکی میخواد به من تذکر بده (لبخند) 
ولی انصافا نخوندم دو پست قبلی رو بگمونم ؟؟
پاسخ:
:)
خب اگه نخوندن که گله‌ای از شما ندارم :)
۰۸ دی ۹۷ ، ۰۷:۴۲ .. مَروه ..
سلام
وای وای! :)
من اسمونو خوندم میگم خدایا این چرا نامانوس بود انقد؟؟
بعد دیگه دقت نکردم که پس هاشمی اش کو! :)
اون دومین غلط هم که ترجمه رو نخونده بودم بفهمم.
*
مطلبت اگرچه یه اعتراض ساده بنظر میرسیدها، ولی بنظرم واقعا یه مطلب بود...

پاسخ:
سلام. آره برای خودمم نامانوس بود ولی متوجه اشکال نشدم :دی

بله دقیقا یک مطلب واقعی بود. شوخی نداریم که! ؛)
:)

۰۸ دی ۹۷ ، ۰۹:۰۵ مردی بنام شقایق ...
سلام

خب تغافل رو گذاشتن برا این وقتا که جوون ترا یه اشتباهی میکنن دیگه :)))

+
آی ام پیرمرد :)))
پاسخ:
سلام. ثنکیو فور یور تغافل! :)