ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

دردم از یار است و درمان نیز هم.

دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۰۳ ق.ظ

لا مَلجَاءَ مِن اللهِ اِلّا اِلَیه.*


*هیچ پناه و گریزی از خدا نیست مگر خودش.(۱۱۸ توبه)



+این فرمول اعجازآمیزِ بیان همه‌ی دردها و همه‌ی درمان‌ها برای بشر است.

خیلی آیه‌ی عجیبیه. خیییلی...

+عنوان از جناب حافظ.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۰
لوسی می

نظرات  (۱۵)

۱۰ دی ۹۷ ، ۰۸:۱۱ آقای بیدل
تو خود بلایی 
خود تو بلای گردانی ...
پاسخ:
آخ آخ آخ. 
دقیقا.
ممنونم.
۱۰ دی ۹۷ ، ۰۹:۰۲ علی رامینه
بسیار زیبا بود...
پاسخ:
بسیار :)
۱۰ دی ۹۷ ، ۰۹:۳۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

مثه اونوقتی که بچه رو دعوا میکنی و اونم با گریه می پره بغل خودت چون جای دیگه ای رو نداره...



پاسخ:
سلام.
بله یه جورایی..مثال خوبی بود.
۱۰ دی ۹۷ ، ۰۹:۴۳ ملکه بانو
دقیقا
پاسخ:
:)
۱۰ دی ۹۷ ، ۱۰:۱۳ 🦉 شباهنگ
چه شعر و چه آیهٔ قشنگی
یادداشتش کردم یه جا که جلوی چشمم باشه
پاسخ:
خیلی. :)
کار شما هم خیلی قشنگه ^_^
۱۰ دی ۹۷ ، ۱۳:۵۹ مرتضا دِ
لایک به نظر شقایق
پاسخ:
لایک.
۱۰ دی ۹۷ ، ۱۵:۱۴ پیـــچـ ـک
...دل فدای او شد و جان نیز هم...
چه قدر من این بیت رو دوست دارم!

سلام
پاسخ:
سلام. :)
ما بچه بودیم دعوامون می کردن فرار می کردیم که نخوریم! 
پریدن تو بغل فرد دعواکننده؟ خیلی دور از ذهن و مسخره اس :/ شعره! 
پاسخ:
سن بچه مهمه. بچه یک و دو سه ساله رو گفتن.
آره خوب 
برای خدا هم باید یک و دو ساله باشی 
پاسخ:
آره باید به فطرتت نزدیک باشی.
معنی جمله تو نمی فهمم راستش 

ولی منظور من اینه فرصتهایی که خدا واقعا گاهی خیلی زود دیر می شوده... :/ 
پاسخ:
به نظر من تا وقتی آدمیزاد زنده است یعنی یه فرصتی هست. بعضیا تو گذشته‌ی زندگیشون می‌مونن و به حسرت خوردن برای نبودن چیزایی گیر میدن که نمی‌دونن اگر بود عاقبتش چی میشد، بعضیام هرجور شده خودشونو جمع و جور می‌کنن و ادامه میدن.
نه بحث گذشته نیست 
من الان مثلا با نماز هم مسئله دارم 
قبلا توضیح دادم 
گاهی فکر می کنم فصت خدا واسه نمازمم تموم شده 
پاسخ:
اگه فرصت تموم شده بود که مرده بودی! :/
۱۱ دی ۹۷ ، ۰۱:۱۹ اقای متحیر
سخته بهش رسیدن ولی وای از وقتی که بهش برسیم...
پاسخ:
بله دقیقا.
برای هر چیزی مرگ پایان فرصت محسوب نمیشه 
عمر فرصت نیست 
یه دامه (نعمت بهش میگن) 
پاسخ:
مرگ پایان فرصت زندگیه.
نمیفهمم چرا میخوای با کلمات بازی کنی ولی باشه. یک دامه.
مواظب باشیم نیفتیم توش :)
بسیار زیبا:)))
پاسخ:
:)
فرصت زندگیو نگفتم 
بقیه ش خصوصی نوشتم 
چه زودم جواب داده :)
تو به کامنتم اگه دقت می کردی نمی نوشتی هرچی! 
پاسخ:
هرچی!