ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

حق مردم را نکو دار ای جوان!

شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۳۰ ب.ظ

دفعه قبلی که رفتم دندون‌پزشکی کاملاً این تایم رفته بودم و یک ساعت معطل شده بودم.

این شد که این دفعه، نه به صورتِ عمدی، ولی بی‌خیال‌تر راه افتادم و یه ربع بعد از ساعتم رسیدم.

تو راه بودم که منشی تماس گرفت که باید زودتر میومدی و نوبتتون با نوبت نفر بعدی تداخل میکنه و این صوبتا.

خیلی بد شد.. من اصلا حواسم نبود که دیر رفتنِ من باعث میشه کارم بیشتر طول بکشه و نفرات بعدی همگی حداقل به اندازه تاخیر من معطل میشن!

با خودم گفتم به دکتره میگم اگه تا نوبت نفر بعدی کارت تموم نمیشه، میرم یه وقت دیگه میام.

بعد فکر کردم اینجوری به دکتره مدیون میشم!

نه راه پیش، نه راه پس...اصن یه وضی! :/

خلاصه که رفتم و تمام مدتی که رو یونیت بودم به این فکر میکردم که وقتی برم بیرون باید از نفر بعدی بابت معطلیش عذرخواهی کنم، 

ولی نفرات بعدیش رو چطور ساپورت کنم آخه؟ :/

خدایی چگونگیِ خارج شدن از این نوع از حق الناس خیلی پیچیده استا! خیلی! :/



+اگر هیچکس در عالم به اخلاق و حق الناس پایبند نیست، بازم ما پایبند بمونیم و مثلا به خاطر اشتباه منشی تو دوره قبل خودمونو مدیون سایرین نکنیم. باشه لوسی‌می جان؟ 

بله چشم :)

+بعد از کلی سناریونویسی روی یونیت، از اتاق اومدم بیرون،

بعد از من هیچکس منتظر نبود! :)

الحمدلله :)


+آیا این لطف رو می‌کنین که برای عمه‌ی مرحومم یک صلوات هدیه کنین؟ ممنونم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۵
لوسی می

نظرات  (۱۴)

۱۵ دی ۹۷ ، ۲۰:۳۴ صبورا کرمی🦄
خدا به دلت نگاه کرده :)

خدا رحمت کنه 🌹
پاسخ:
آره واقعا الحمدلله.
کاش همیشه انقدر دقیق می‌بودم.

ان‌شالله.
۱۵ دی ۹۷ ، ۲۰:۴۰ مرتضا دِ
خداوند به این سناریوها پاداش کثیر بدهد انشاءالله :)


فرستادم 📮
پاسخ:
 ممنونم.
۱۵ دی ۹۷ ، ۲۰:۴۳ سرباز کوچولو ...
سلام 
واقعا خودمون رو مدیون نکنیم 
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
سلام.
ممنونم عزیزم.
اللهم صل علی محمد و آل محمد
خدا جمیع رفتگان رو غرق در رحمتش کنه و از سر گناهان همه مردگان و زندگان بگذره
سلام بهتون تسلیت میگم

پاسخ:
خیلی ممنونم از شما.
برای اموات شما هم همینطور ان‌شالله.
۱۵ دی ۹۷ ، ۲۲:۵۸ دختـرِ بی بی
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
ممنون عزیزم.
چه دقیق!و چه خوبه آدم در این موارد دقت داشته باشه...
خدا حواسش بهتون بوده

خدا رحمت کنه.چشم
پاسخ:
خیلی حواسش بود :دی

ممنون عزیزم.
۱۵ دی ۹۷ ، ۲۳:۴۸ آقای بیدل
توی یه همچین شرایطی فقط باید به رحمت خدا امید وار بود که راضیشون کنه .
پاسخ:
دقیقا. وگرنه آدم خودش کاری نمی‌تونه بکنه.
مهم اینه که سعی کنی. فکر میکنم اگر به حد خودت سعی کنی خدا کاستی‌ها رو برات جبران می‌کنه.
۱۶ دی ۹۷ ، ۰۰:۲۵ پیـــچـ ـک
سلام
واقعا چه خوب که کسی نبود!
پاسخ:
سلام.
بله واقعا :)
۱۶ دی ۹۷ ، ۰۰:۴۸ جناب منزوی
خیلی ها متاسفانه به این چیزها توجه نمی کنن
خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
بله متاسفانه.

خیلی ممنونم. خدا اموات شما رو رحمت کنه.
آره واقعا سخته تو چنین شرایطی قرار گرفتن
من که بعضی وقتها سر همین فکرها اصن به سرم میزنه دیگه نیام سرکار، چون هرچقدر هم که دقت میکنی و سعی، باز وقتی با این حجم ارباب رجوع سروکار داری حق الناسی به گردنت میمونه:(


فرستادم، خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
آره سخته ولی وقتی تلاشت رو می‌کنی از گردنت ساقطه مطمئن باش :)
لیس الانسان الا ما "سعی" :*

ممنون عزیزم.
۱۶ دی ۹۷ ، ۱۱:۱۶ ملکه بانو
من به شخصه کلی بابت حق الناس‌هایی که کردم و ازشون خبر ندارم می‌ترسم.
میشه برای جبرانش به نیابتشون کار خیر انجام داد

خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
آره خب همیشه راهی برای جبران خطا هست ان‌شالله.
حتی من پرسیدم گفتن اگه از کسی حلالیت طلبیدی و خودتو کوچیک کردی و نپذیرفت باید ولش کنی و شخصا استغفار کنی برای خودت و برای او.

ان‌شالله.
۱۶ دی ۹۷ ، ۱۱:۴۰ مردی بنام شقایق ...
سلام

خب یه مشت میزدین به منشیه که حق اونم ادا بشه
برا چی گفته نفر بعدی منتظره وقتی هیشکی نبوده :))))

+
خدا رحمت کنه
پاسخ:
سلام  :))
این نکته کاملا به جا بود :)

خیلی ممنونم.
۱۶ دی ۹۷ ، ۱۶:۴۳ ملمان محمدمهدی
خدا بیامرزدشون
پاسخ:
الهی آمین.
۱۶ دی ۹۷ ، ۲۰:۵۱ کوثر متقی
هر وقت تصمیم گرفتم منم مثل بقیه باهاشون رفتار کنم-یکم بی خیال تر- یه اتفاقی افتاد که توبه کار شدم و برگشتم و راه خودم...

خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
آره من نیز هم.
خیلی ممنونم عزیزم.