ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

رسوای زمانه منم..

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۵۴ ب.ظ

ای خدای من!

شنو نوای من!

زمین و آسمان تو می‌لرزد به زیر پای من،

مه و ستارگان تو می‌سوزد ز ناله‌های من.

رسوای زمانه منم...

دیوانه منم..


+کاش زندگی دکمه ریست داشت..




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۳
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۴ دی ۹۷ ، ۰۲:۵۰ سرباز کوچولو ...
خدا بعد آفریدن من چند بار دکمه لغو رو زد ولی دیگه ارسال شده بودم :/
پاسخ:
:)))
نگو اینجوری.
کامنت سرباز کوچولو :))))
پاسخ:
واقعا :))
۲۴ دی ۹۷ ، ۱۰:۱۵ آقای بیدل
به نظرم دکمه ی رِفرِش بیشتر لازممون میشه :)
پاسخ:
دکمه رفرش چیزی رو حذف نمی کنه که!
من میخوام به دیفالت کارخونه برگردم :دی
۲۴ دی ۹۷ ، ۱۱:۱۶ آقای بیدل
ریست فقط یه رویاست .
ولی رفرش وجود داره . باعث میشه یه تلنگری بخوریم و به این وضع ادامه ندیم ، این وضعی ک به خاطرش رویای ریست شدن پیدا کردیم ...
پاسخ:
بله ریست فقط یک رویاست. 

قابل تامل بود. :)
۲۴ دی ۹۷ ، ۱۴:۲۲ مردی بنام شقایق ...
الان فقط دکمه پاور وجود داره :)))
پاسخ:
که دست زدن بهش هم ممنوعه :)