ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

All the things I haven't done!

دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۴۳ ب.ظ

سالهاست برنامه‌هایی برای زندگی کردن دارم،

سالهاست روشهایی رو می چینم و زندگیمو تغییر میدم.

اما هنوز اون چیزی که باید باشم نیستم که مدام در جا میزنم و گاهی به عقب برمیگردم.

حقیقتش مدتیه که به حُسنِ عاقبت وب نویسیم شک کرده‌م.

و منحنی یادگیری من از فضای مجازی به حد اُوِرلرنینگ یا همون حد اشباع رسیده.

به نظرم میاد که باید ازش فاصله بگیرم تا نظم زندگیم و حقیقت زندگیم جدی‌تر بشه.

الآن چیزهایی بر من آشکار شده که میخوام مدیریتشون کنم.

شاید تعطیلیِ وبم راهش نباشه و کمکی به این مدیریت نکنه،

اما نمیخوام مدیون خودم بمونم.

و این روش رو امتحان خواهم کرد.

برای یه مدتِ شاید طولانی و شاید کوتاه.



+از صبح به صورت جدی به انتشار این پست و حذف وب فکر کردم. تا این که این پست خوبِ جناب دچار دغدغه‌ی این چند وقت ذهنم رو شرح داد و منو مصمم کرد. :) ازشون ممنونم.

+خدانگهدار دلهاتون باشه. ^_^

+خواستم وب رو حذف کنم ولی دلم نیومد این متونِ فاخر رو از دسترستون خارج کنم. :دی

+لطفاً بر بنده منت بگذارید و حلال کنید. :)

التماس دعا.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۴
لوسی می