ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

از بدیهیات!

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۵۳ ب.ظ

هرچند بسیاری مواقع گفته می‌شود که در دموکراسی خواسته‌های مردم است که به شکل سیاست بروز پیدا می‌کند اما واقعیت این است که نخبگان جامعه افکار عمومی را به سمت تامین منافع خود سوق میدهند. مردم در نظامهای سیاسی گوناگون غالبا بی‌تفاوتند و نسبت به سیاست‌گذاری‌های عمومی هم اطلاعات ضعیفی دارند و این خواص هستند که آراء و افکار آنها را به سمت منافع خود شکل می‌دهند. لذا حقیقت این است که سیاستها در جهت منافع خواص شکل میگیرند نه مردم. :)

به همین سادگی.

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۳
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۱۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۵۸ آشنای بی نشان
وسیلشون هم برای جهت دهی افکار رسانه است
یه ابزار فوق العاده قدرتمند
پاسخ:
بله دقیقا. و مردم فکر میکنن چه نقش پررنگی در حکومتهای دموکراتیک دارن!
به همین سادگی مردم یک کشور دچار تحریم و تورم سنگین می شوند...
پاسخ:
تحریم و تورم چرا؟
بسیار بسیار درست می گویید
پاسخ:
:)
خلاف این باشه باید شک کرد
پاسخ:
:)
دقیقا همین طوره

رجوع شود و به مستند قرن خود، به کارگردانی آدام کورتیس و دیدن ساز و کار کنترل ملت ها
به قول خودشون mass democracy
دموکراسی توده ای
پاسخ:
بله.
خیلی ممنون از معرفی.:)
به همین سادگی 
برای همینه که نمیخوام تو انتخابات ها شرکت کنم 
و اگر بکنم رای ندم :/ چون خر دموکراسی و جمهوری و مردم‌ساااری همون خره فقط پالونش عوض میشه :) :/ 

قبلا ها لایک نداشت پستهات 
پاسخ:
وا!:/
ربطش چی بود؟

آره تازه اضافه کردم و جالبه که قالبم دیسلایک نداره!
منبع نمیزنید؟
پاسخ:
عذر خواهم که فعلا نمیتونم منبع بزنم.
رهروی عزیز یه منبع دادن :)
ولی الزاما نباید نخبه باشند
دیده شده خیلی هم احمق بودند:/
:)
پاسخ:
:))
نخبه به معنیِ خواصه نه به معنی عاقل.
راست میگیدا,حواسم نبود
:)


پاسخ:
:)
چه ربطی داشت!؟ چه ربطی نداشت! 
پاسخ:
ربط انتخابات!
منظورم اینه سوالت خیلی مسخره بود 
چون واقعا کاملا ربط داشت 
پاسخ:
:/
و معمولا احمق تر ها
با استفاده از انواع بداخلاقیها و بی تقواییها، دروغ و شایعه پراکنی ها و شانتاژ و پروپاگاندا، پیروز جهت دادن به خواست و علایق مردم میشن.

چقدر خوبه اون حدیثی که میگه زمان ظهور، عقلهامون(شون😢) زیاد میشه با دست حضرت..

قبلا درباره تفاوت جمهوری و دموکراسی یه پستی داشتی نه؟
پاسخ:
دقیقا همینطوره...

یه سوال پرسیده بودم که بی‌جواب موند. خوب شد یادآوری کردی :)
کاملا موافقم:)
پاسخ:
:)