ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

اندر احوالات مطالعه مدیریت دولتی.

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۵۳ ق.ظ

به لطف یکی از دوستانم دو تا کتاب دارم میخونم که در مورد مدیریت دولتیه.

در مورد مکاتب و خط‌مشی‌گذاری‌ها و مبانی سیستم‌های دولتی و ساز و کارهای مدیریت‌ در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی.

یکی رو میخونم به بیچارگیِ دولت حق میدم از بس که تصمیم گیری در نهادهای دولتی پیچیده و سخت و غالباً غیرعقلاییه

و دومی رو میخونم عملاً از بهبود اوضاع در این دولت ناامید میشم از بس که هرچی نکته‌ی منفی در دولت‌ها هست که وجودش ویران‌گرِ دولت‌ها بوده در این دولت به وفور وجود داره! :/



+البته این مشکلات و نواقص خاص این دولت نیست ولی خب با این دولت، رکورد تحمل مردمی و بی‌کفایتیِ دولتی رو تا حد قابل ملاحظه‌ای جابجا کردیم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۱
لوسی می