ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

شاخ غول.

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۱۹ ب.ظ

اعتراف میکنم

اعتراف میکنم،

با تمام صداقت و وجدانم اعتراف میکنم که کنکور دادن برای من یکی از سخخخت‌ترین کارهای دنیاست...

واقعا واقعا واقعا برام مثل غووووله!

احساس خنگیِ بی حد و حصر دارم! 

و احساس حماقتِ عظمی از تغییر رشته‌م!

اما شاخ این غول شکستنی است! میدونم.

جالبه کنکور لیسانس که تصور میشه تمام زندگیمون بهش وابسته است هرگز برای من اینقدر سخت و طاقت‌فرسا نبود! :/

شاید چون تنها کنکوری بود که رشته‌ی خودمو امتحان دادم! هوم؟ شاید...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۴
لوسی می