ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

من از این خانه‌ی پر عشق به در می‌نشوم :)

جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۰۰ ب.ظ

سلام دوباره.

چهل روز غیبت تموم شد و من میخوام دوباره برگردم به این عالم.

راستش امروز روز خیلی سختی برام بود.

خیلی. :(

یوم الحسرتی بود به معنای واقعی کلمه اما از نوع دنیویش!

نوع دنیوی که با آدم چنین می‌کنه، نوع اخرویش چه شود! :/

ان‌شالله بعداً سر فرصت میام از فضای کنکورم می‌نویسم.

امروز اما خاطر سختیِ این روز واقعا هیچی ندارم بگم، اما دوست داشتم بیام و باشم :)

اولا خیلی خوشحالم که میخوام دوباره پست بذارم..

و دوم اینکه خوشحالم که تو روزهای خوبی برگشتم.. روزهای پویش موًثرترین وبلاگهای بیان :)

و سوم اینکه واقعا دلم برای فعال بودن در اینجا تنگ شده بود.

وقتی پست نمیذاشتم و فقط و فقط میخوندمتون(غالبا بدون کامنت گذاشتن) فهمیدم چقدر همه‌تون خوب‌تر و موثرتر از اونی که قبلا فکر میکردم می‌نویسید.. 

بودن بین شما رو دوست دارم :)

و دوستی باهاتون نوعی افتخاره :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۳
لوسی می

نظرات  (۱۴)

آخرت برای همه یوم الحسره است.

برگشتتون مبارک باشه.
پاسخ:
بله واقعا.گویا ذات اون روز حسرت خوردنه...
خیلی ممنونم. ان‌شالله.
۰۳ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۵۰ پیـــچـ ـک
مگه رفته بودی؟!😀😀😀😀😈😈😈😈
سلام
بنویس چه کارا کردی.
پاسخ:
نه بابا بودم زیر سایه شما. 😊
سلام. حتما :)
سلام علیکم
بازگشتتان به‌خیر!
ان‌شاءالله نتیجه‌ی کنکور هم خیر باشد!
پاسخ:
سلام.
خیلی ممنونم. ان‌شالله خدا ازتون بشنوه.
۰۳ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۱۵ مامان محمدمهدی
سلام
خوشحالم برگشتی
تقریبا روزی یبار سر میزدم اینجا
یحورایی مطمئن بودم برمیگردی
٤٠ روز هم خوب طاقت اوردی🙂
پاسخ:
سلام. وای عزیزم ممنون از مهربونبت.
حتما میومدم بهت خبر میدادم 😙😚
یک طاقت نصفه‌نیمه بود :دی
بسلامتی
امیدوارم نظر ما ها و این پویش باعث بشه سبک نوشتن خودتون رو با انگیزه  و بدون تکلف ادامه بدین 

پاسخ:
سلامت باشید.
ان‌شالله. البته فکرهای جدیدی هم دارم :)
برگشتت مبارک. جات خیلی خالی بود

پاسخ:
ممنونم عزیزم.
به سلامتی :)
پاسخ:
سلامت باشی :)
سلاااام
دلم برات تنگ شده بود :)
پاسخ:
سلام. ممنون عزیزم دل به دل راه داره. :)
سلام:)
خوش برگشتی:)
پسرک چطوره؟ گل پسر چطوره؟ دلمون براشون تنگ شده:))
پاسخ:
سلام. ممنون مهربون.
بچه‌ها هم خوبن. چه خبر از شما؟ ^_^
ازت خبری نیست. چه کارا میکنی؟
۰۴ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۵۳ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام بانو. :)
دلمون شاد شد
خوش برگشتید
ان شاءالله نتیجه آزمون به خیر و خوشی
پاسخ:
سلام عزیزم ممنونم.
ان‌شالله. :)
واقعا چهل روز گذشت ؟! دنیا رو دورِ تنده اصلا ...
پاسخ:
بله واقعا. خودمم باورم نشد 😐
:)
پاسخ:
:)
دارم فکر میکنم چه حرکت حرص درآری میتونه باشه وبلاگ نداشتن و خصوصی گذاشتن:)))) ببخشید دیگه:)))))
پاسخ:
:)))
بعد فکر کن که من چقدر آی کیو هستم که این کامنتتو خوندم. و کامنت خصوصیم خوندم و فهمیدم جوابش بهت نمیرسه و خندیدم! بعد که به ترتیب به کامنتها جواب دادم با کلی ذوق به کامنت خصوصیتم جواب دادم! حالا رسیدم به این کامنتت و احساس خنگی بهم دست داد! :)))
سلام
خوش برگشتید بانو⁦^_^⁩
پاسخ:
سلام. خوش باشی خواهر :)