ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

برادرم حجابت را‌...

سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۳۳ ب.ظ

زن مظهر جمال و زیبایی و لطافت است و مرد مظهر شیفتگی است. زن در ذات خود میل به خودآرایی، خودنمایی و جلوه‌گری دارد و تبرج مختص زنان است.


+بیاین بذاریم اوضاع همینطوری بمونه! لطفاً..لطفاً.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۱
لوسی می

نظرات  (۲۶)

نگاهت نبود؟😶
پاسخ:
متوجه کامنتتون نشدم.
خواهرم حجابت
برادرم نگاهت
اینجوری شنیده بودم من
پاسخ:
آها :)
خب از اول نگاه برای زنان هم بود. یغضضنَ من ابصارِهِنَّ.
ولی تبرج همیشه برای زنان بوده انصافا! حالا چی شده مردها اینطوری شده‌ن نمیدونم! :/
چی بگم؟
پاسخ:
نمیدونم...
[وی نمیدانست تبرج یعنی چه رفت سرچ زد الان فهمید بعد بگید که چی یاد گرفتیم ازتون اینم مثال:) ]

الگوها عوض بشه همین میشه,صنعت های مد و فیلم سازی میاند طرز تفکر و فرهنگ رو عوض میکنند و میبرند
ولی اینقدرم وضع خراب نیست
پاسخ:
:دی
خب خوبه فهمیدم میتونم دایره لغات مخاطبان رو گسترش بدم :)
آره الحمدلله و المنه وضعیت اینقدر هم خراب نیست. امروز با یکی به ناچار مواجه شدم! نمیشد یه نظر بندازم اونور! رو اعصابم بود کلا.. ای خدا!
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۲۹ پیـــچـ ـک
سلام
چی شده؟
کی رفته رو مخت؟ چه صحنه ای دیدی؟ :)
پاسخ:
سلام. آخ آخ نگو اصلا.
کم هم نمی‌بینم. نمیدونم چرا اینقدر جوونا دارن بی‌غیرت میشن. مدل شلوارها و لباسهای مردونه خیلی رکیک شده! :(
غمش هم نیست من با این تیپ و چادر و دم و دستگاه مخاطبشم! :/
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۴۲ پیـــچـ ـک
نمیدونه بد لباسه که... بهش میگفتی لباسش زننده ست. آروم میگفتی.

پاسخ:
واقعا من میتونم با این سن و سال به پسری هم‌سن و سال خودم چنین حرفی بزنم؟ :/
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۵۳ پیـــچـ ـک
عاروه...

خیلی راحت. من فقط تو فامیل نمیتونم رک بگم.

پاسخ:
نه من به نامحرم از باب پوشش تذکر نمیدم.
و نمی‌پسندم که آقایون هم بخوان به نامحرمان خودشون از باب حجاب و پوشش تذکر بدن.
شاید سنم خیلی بیشتر از اون نامحرم باشه، یا اون آقای تذکر دهنده به خانمها سنش بالا باشه مشکل نداشته باشم اما تو این سن و سال نه اصلا.
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۱۴ آقای سر به هوا :)
مشکل (شاید)اینجاست که مشخص نیست برای درست کردن این ایرادات باید از کدوم قسمت شروع کرد!
پاسخ:
آره واقعا. همه‌چیز در هم تنیده..
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۲۰ پیـــچـ ـک
نمیدونم. البته من خیلی هم سنم کم نیست دیگه....
پاسخ:
بابا همسنیم تقریبا. ولی خب بستگی به حس خود آدم داره. اینی که گفتم حکم فقهی نبود حس شخصیم بود.
پسری که لباس تنگ  بدن نما میپوشه و دنبال جلوه گری هست رو باید شوهر داد! تمام
پاسخ:
چی بگم والا
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۲۸ جناب منزوی
طوری شده که مرد رو نمیشه تشخیص داد
خوشحالم که برگشتید
پاسخ:
حالا دیگه نه تا اون حد :)
ولی خب منم دیدم متاسفانه..
متشکرم.
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۳۱ آشنای بی نشان
مردی گفتن زنی گفتن:)
پاسخ:
والا!
چند روز داشتم از کنار یه آرایشگاه مردونه رد میشدم، با خودم گفتم دیگه خدمات آرایشگاه‌های مردونه زنونه یکی شده.
به تمام معنا دیگه آخرالزمان شده
پاسخ:
دقیقا. دقیقا. پیشتر آرایشگاهها واقعا به مرکز فساد تبدیل شده، هم زنونه‌ش هم مردونه‌ش :((
۲۲ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۲۶ دختـرِ بی بی
کاش واقعا آخرالزمان باشه و ازین بدتر دیگه نباشه...
پاسخ:
نکته جالبی گفتی :)
کاش واقعا.
میل به دیده شدن تو اکثریت هست. تو هرکسی هم به نسبت کم و زیادش نوع متفاوتی ازش بروز پیدا می‌کنه. خیلی باید مراقبت کرد. خدا کنه افسارشو ندیم دست دلمون..

به نظرم واسه امر به معروف و نهی‌ از منکر سن و سال مهم نیست‌. البته تا جایی که ادب رعایت شه. (ببخشید جفت‌پا پریدم وسط جواب کامنتاتون D:)
پاسخ:
ولی خودآرایی از ذات زنه و این کا. به معنی تغییر ذات و هویت اون مرده.
ولی شیک پوشی و مرتب بودن چیز دیگری است.

+بله سن و سال نداره و مسئله ادب نیست. مسئله محرم و نامحرم بود اونم تذکر بابت پوشش و اونم در سن و سال ما. من این نوع نهی رو دارای مفسده تصور میکنم. و البته اینی که میگم نظر خودم و حس خودمه و حکم فقهی نیست.
:))


پاسخ:
:دی
سلام علیکم
بله شاهد این انقلاب هستیم... زنانه شدن مردان... و مردانه شدن زنان...
همونقدر که مردان زن نما مزاجم رو بهم میزنن ، زنانی که علایق و سلایق مردانه دارن هم مزاجم رو بهم میزنن...
پاسخ:
سلام. بله متاسفانه.
منم اگر زنی رو بدحجاب یا با آرایش ببینم برام قابل تحمل‌تره تا مردی که زن‌نمایی میکنه و غیرت ذاتی خودش رو از دست داده :(
۲۲ اسفند ۹۷ ، ۰۷:۴۳ محمدرضا .....
البته زن هم حق متبرج بودن ندارد

و لاتبرجن تبرج الجاهلیة الاولی
سوره احزاب آیه۳۳
پاسخ:
بله این اجازه رو نداره ولی تبرج مطابق ذات زنه.
اما مطابق ذات مرد نیست.
مردی که تبرج میکنه یعنی ذات و نفسش تغییر کرده کلا! و این خیلی تاسف‌برانگیزتر از تبرج زنانه است.
سلام
از حق نگذریم راست میگی.
چند شب پیش دوماد داشتم. یعنی باید بشینم یه ساعت درمورد لباس دوماد بنویسم. واقعا زننده و قبیح بوود. این آدما که شب عروسیشون باید جنتلمن باشن اینطوریَن، ببین در حالت عادی چی هستن.
خواهرم نگاهت را حفظ کن برادران بی حجابند.خواهر میخوای وارد شوی یالله بگو. داخل مرد نشسته.


پاسخ:
سلام. متاسفانه.
من خودم هرجا میرم بالله میگم. البته به همه دلایل نه فقط این.
دقیقا
اصلا یه سری از مفاهیم برای نسل جدید نامفهومه

+من حتی به محارم هم تذکر نمیدم، البته اطرافیانم اهل این نوع لباس و آرایش نیستند، ولی می بودند هم باز به نظرم نمی تونستم، نامحرم که ..
پاسخ:
متاسفانه.
+آره واقعا تذکر به جنس مخالف از باب پوشش کار سختیه.
یکی باید پسرارو از برق بکشه بخدا
به کجا چنین شتابان
البته میشه از یه زاویه دیگه نگاه کرد
پسرا اینجوری میگردن ماها ببینیم چقدر زشت و زنندست این وضع گشتن=))

پاسخ:
:)))
آره جنبه آموزشی داره اصلا :))
۲۲ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۴۸ سرباز کوچولو ...
این تغییر داره دو طرفهای صورت میگیره اونروز رفته بودم نون بخرم تو صف بودم یکی جلوم وایساده بود قد بلند کلا لباس پسرونه تعجب کردم چرا تو صف خانمها وایساده بعد بالا رو نگاه کردم دیدم شال سرشه خانمه :/

پاسخ:
آره متاسفانه دو طرفه شده.
وضع یه جوری شده که اون آقایون جلو آینه هم میرن باس یالله بگن :D 

پاسخ:
::دی
۲۲ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۵۶ علیـــــ ََ
دیگه بعضیا شورشو در اوردن وگر نه همه پسرا هم بی حجاب نیستن
:|
که اونا هم دست خودشون نیست، مشکل دارن بنده خدا ها :/
پاسخ:
خنده‌م گرفت از کامنتتون. :)
:)
چرا فکر میکنید این غیرت ذاتیه؟
چرا اینطور برداشت نمیشه که از همیشه به خاطر فیزیولوژی مردان روشون فشار بوده و یه عده از اونا نتونستن اونجور که دلشون میخواد ظاهرشن ولی الان رفته رفته دارن به سمت خود واقعیشون میرن؟
چه ایرادی داره اگر نوع پوشش یه عده عوض شه؟
پاسخ:
بحث غیرت نیست. بحث خودآراییه.
از کِی روشون فشار بوده؟ شما تصاویر غارنشینان و بدویان رو هم ببینی زنان خودآرا بودن و نه مردان! دیگه اونها در اون دوره زمانی که تحت فشار نبودن. بودن؟
پس اگر الآن چیزی در خلاف اون جهت تغییر میکنه یعنی مزاج فطری بشر تغییر کرده.
ایراد تغییر مزاج و نفسِ بشره، وگرنه نوع پوشش فی نفسه اهمیتی نداره.