ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

و آخرین روز سال :)

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۱۴ ق.ظ

با اینکه همچنان هال پذیراییم آشفته است ولی حس خوبی نسبت به خونه‌تکونیم دارم. 

شاید چون اولین ساله که واااقعا از بیخ و بن همه چیزهایی که میشد شست رو شستم!

و موفق شدم حتی خط خطی‌های خودکاری روی دیوار رو پاک کنیم.

امروز دهمین سالگرد عقد من و مستر،

روز پدر،

روز تولد مستر،

و سالگرد ملی شدن صنعت نفته :دی.

حالا با وجود همه‌ کارهایی که باقی‌مونده بچه‌ها رو میذاریم خونه پدر مستر و میریم سالگرد دهم رو که منطبق بر روز خیلی خیلی مقدسیه جشن بگیریم.

ما یازدهمین سال اشتراک هویتهامون رو تقریباً در لحظه تولد مستر، جشن می‌گیریم.

مستر عزیزم در اولین دقایق چهاردهم‌رجب المرجب به دنیا اومده.

و بدین ترتیب در دفتر کون و مکان،

نام علی آمدش از آسمان ^_^



+به مناسبت این روز سال آینده برای من سال مطالعه نهج‌البلاغه خواهد بود، ان‌شالله :)

عیدتون یه عاااالمه مبارک.

و التمااااس دعا.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۹
لوسی می

نظرات  (۸)

جرج جرداق هم فراموش نکن.
سالت واقعا نو باشه. آمین
پاسخ:
خوندنشو؟
باشه چشم :)
خیلی ممنونم همچنین برای شما ان‌شالله.
تولیشون مبارکتون باشه
برای منم:) نهج البلاغه رو از حکمت ها شروع کنید به خوندن
پاسخ:
ممنونم.
چشم از حکمت‌ها میخونم. :)
عمرشون با برکت و سایه خوشبختی همچنان بر سر و روی زندگیتون مستدام

+ نهج خوانی رو باهات موافقم
نمیشه مثلا هر چی می خونی رو با هم، با خواننده های وبت مرور کنی و نتیجه های خوانشتو برامون بگی
خیر از جوونیت ببینی مااادر 😘
پاسخ:
سلامت باشی گله.
راستش نهج‌البلاغه خیلی خفن‌تر از چیزیه که فکرشو میکردم. نوشتنش کار سختیه.ولی قطعا مواردی که حس کنم میشه انتقال مفهوم با چند جمله اتفاق بیفته این کار رو میکنم. چشم :)
عیدت مبارک ^_^
سلام علیکم
پس به یمن تقارن این همه مناسبت مبارک، ان‌شاءالله امسال برای خانواده‌ی شما سال بسیار پرخیروبرکتی خواهد بود.
پیشاپیش سال نو مبارک!
پاسخ:
سلام. خدا ازتون بشنوه. ان‌شالله.
سال شما هم پر از سلامتی و برکت ان شالله.
۰۱ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۴۲ مامان محمدمهدی
سلام
چقدر باید بهت تبریک بگیم:)
الهی خوشبخت و عاقبت بخیر باشید و سال خوبی پیش رو داشته باشین
چه ایده ی خوبی برای سال بعد
سعی میکنم من هم
ان شاءالله😘
پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم. خیلی خیلی  :*
ان‌شالله توفیقش باشه :)
۰۱ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۰۳ ابوالفضل مهدوی فر
سلام
عیدتون مبارک :)
پاسخ:
سلام. ممنونم. عید شما مبارک. 
سال نوی شما مبارک :)
ا یادم رفت تبریکمو بگم:)
عیدت مباااارک دوست جانم
ان شاالله سال خوبی پیش روی خودت، همسرت و دوتا گل پسر نازت باشه
پاسخ:
سلام عزیزم. انشالله برای شما و همسرت هم همینطور.پر از آرامش الهی و موفقیت.
کامنت خصوصیت هم خیلی هیجان‌انگیز بود ^_^
چطوری ستاره‌دارش کنم؟
سلام به روی ماهت عزیزم:)
یعنی خصوصی گذاشته بودم قبلی رو؟ یا شما خصوصی محسوب کردی؟
از این مدلا که یه تیکه کامنت رو حذف میکنی به جاش ستاره میزاره منظورم بود. البته بی خیال دیگه:) مهم این بود که عمومی نشه و منم جوابتو بخونم:))
پاسخ:
سلام عزیزم.
من خصوصی حساب کردم :دی
آها خب میخوای بذارم الان. البته به نظر من کلش خصوصی بود:دی