ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

اقامتگاه بوم‌گردی

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۳۰ ب.ظ

امروز جای شما خالی به یک اقامتگاه بوم‌گردی رفتیم.

در روستای رادکان که اقامتگاه ممتاز کشور هم شده بود.

یه فضای سنتی و دل‌انگیز که واقعا برای بچه‌ها و خود ما جذاب بود :)

یکی از دانشجویان دانشگاه خودمون که خیلی خیلی خلاقانه و کارآفرینانه از یک محل جمع‌آوری زباله چنین محل دل‌انگیزی(کلیک کنید) ساخته بود و تو همین پنج شش ساعتی که ما اونجا بودیم ده، دوازده تا بازدیدکننده‌ی توریست ایتالیایی هم حضور داشتند :)

راستش منطقه ییلاقی پدر مستر هزار برابر این منطقه جاذبه‌ی طبیعی داره.. همیشه دوست داشتم یه روزی اونجا یک اقامتگاه بوم‌گردی تاسیس کنم.

من عاااشق این کارام و واقعا صاحب اون اقامتگاه رو تحسین کردم که این همه هم اشتغال روستایی ایجاد کرده بود.. حالا بماند که دولت به جای حمایت، چقدر جلوی پاش سنگ انداخته و چقدر از حریمش رو نابود کردن و مورد سوء استفاده قرار دادن...

این پست رو محض معرفیِ این اقامتگاه نوشتم. 

اگر از سمت قوچان به مشهد اومدین نزدیکی‌های چناران این روستا و اقامتگاه رو میتونین ببینین و از برج تاریخی رادکان هم دیدن کنین.

اینم سایتشونه. 



+چند تا عکس از اونجا رو ببینید. این رو پسرک عزیزم گرفته که توریست‌ها هم تو عکس دیده می‌شن، اینجا محل اقامت ماست به همراه پسرک، این هم عکس حوض و گل‌پسری که قهر کرده بود و عکس نمی‌گرفت! و این هم نقشه تقسیمات کشوری در سال ۱۳۳۹ که دیوارنگاره‌ی محمدرضا شجریان هست.

+یکی از توریستهای ایتالیایی اومد و از من به عنوان یک آدمِ بومی عکس گرفت :دی

چهار روز دیگه عکسم رو جلد یه نشریه توریستی ایتالیایی خواهد بود :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۵
لوسی می

نظرات  (۲۱)

۰۵ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۵ آقای سر به هوا :)
ماله اخبار ۲۰:۳۰ نبود؟!:)
پاسخ:
توریسته؟ :))
فقط عکس گرفت، نظرسنجی نکرد :)
سلام علیکم
بسیار خوب!
سپاس بابت معرفی.
چرا بعضی استان‌ها شماره ندارند؟
پاسخ:
سلام. از بابت شماره نداشتن، متوجه منظورتون نشدم .
این سایتشون هست.
http://www.radkanarg.ir
۰۵ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۴۳ دختـرِ بی بی
حتما میریم یه روزی:)
عزیزم قهرش منو کشته:)))
چطور خارجکی ها عکستو داشته باشن من نه؟؟
پاسخ:
ان‌شالله برین و بهتونم خوش بگذره :)
 خودمم کپ کردم که چطور اینقدر ریلکس واستادم عکس بگیره :))
منی که حتی با دوربین رفقام هم تا حالا حتی یک عکس هم نگرفته‌م! :/
سلام
چه جای باصفایی⁦^_^⁩😍

ای خدا گل پسراشو⁦^_^⁩
هرکدومشونم که یه شکلی هستن،کدومشون به خودت رفته؟⁦^_^⁩😍
پاسخ:
سلام. خیلی باصفا بود. تصور کن اردیبهشتش چی میشه :)
هردو رو قویا میگن شبیه مستر هستن. گل پسر الان‌های مستر و پسرک کودکی‌های مستر! :)
ولی به نظر خودم پسرک من رو هم زیاد داره! هرچند که کاملا شبیه عکسهای کودکی مستره.
۰۶ فروردين ۹۸ ، ۰۱:۱۶ مــحــدثــه ...
وای خدا فقط پسرک و گل‌پسر ^__^ اخمش هم قشنگه آخه :)) 
پاسخ:
عزیزم. ممنون از مهربونیت ^_^
اگر من اونجا بودم و اون لبای ورچیده گل پسرو میدیدم قطعا میرفتم و گازش می گرفتم 😍😂 چقدر خواستنین فسقلات
خدا حفظشون کنه
پاسخ:
:))
ممنون از محبتت عزیزم:)
سپاسگزارم.
در نقشه‌ی تقسیمات کشوری 1339 که در عکس هست، ایران به شانزدهاستان تقسیم شده است، اما روی استان‌ها تا استان دهم شماره‌گذاری شده است. نمی‌دانم شماره‌گذاری‌ها همین‌طور بوده یا نقشه نقص دارد. از این بابت پرسیدم.
پاسخ:
عجب! دقت نکرده بودم.
نمیدونم والا.
۰۶ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۴۳ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام سلام.
:)

عیدتون مبارک. سال تون سراسر نور :*

ای جان. چه قدر روح بخش و چشم نواز.
^___^ خدای من. خدا حفظشون کنه
پاسخ:
سلام عزیزم. ممنونم همچنین شما.
خیلی ^_^ انشالله بری ببینی‌.
ممنون عزیزم :**
فکر کن کاشان مال مازندران بوده
سلام!
خوب من نظرم اینه که قبل از اینکه تو مجله ی توریسته عکستو ببینیم خودت با زبون خوش نشون بدی :))) مدیونی اگه فکر کنی برامون مهمی.:D
عکسی که شازده ی عزیز شما هم در اون دیده میشه یه چیز جالب داره . اون درخت بید، چقدر مرز بین شاخه های قدیمی و سبزش و اون درب چوبی و دیوار پشتش، هارمون پیدا کردن. البته اگه پسرت نبود، عکست چیزی کم داشت.:)
پاسخ:
و اصرار اینکه کاشان تو مازندران باشه جالبه! کل تهران رو دور زده که کاشان رو بگیره :)
انقدر افسوس میخورم که آدرس اکانتشو نگرفتم! :/
واقعا جای قشنگی بود.. اردیبهشتش لابد خیلی دیدنیه :)
چه جای دل انگیزی
همیشه به سفر و شادی عزیزم❤❤
ماشالا به پسرهای دوست داشتنی
تنها چیزی که از پسرک یادمه و الان اومد تو ذهنم پروژه پوشک گیری بود و گل پسر هم اوایل تولدش
اون عکسی که قبلا ازش دیده بودو فکرکنم برای دو یا سه سال قبل بود
خدا حفظشون کنه براتون 
پاسخ:
ممنون عزیزم. آره خیلی وقته ازشون عکس نذاشتم. حالا یه کم بیشتر عکس میذارم امسال :)
ممنون عزیزم ان‌شالله سال خوبی داشته باشی‌
شبیه خونه رویاهای منه 
تو چالش اینده من دقیقا همین و توصیف کرده بودم
پاسخ:
واقعا؟ میام بخونم :)
منم دوست دارم این سبک اقامتگاه ها رو
پاسخ:
خیلی قشنگه :)
سلام 
عیدتون مبارک
همیشه به گردش و تفریح 
چه گل پسرایی (((((: 
دیگه معروف شدی لوسی (:
پاسخ:
سلام. ممنون عزیزم همچنین شما.
از دیروز دارم فکر میکنم کاش آدرس اینستاگرامشو میگرفتم :/
عکسارو ندیدم هنوز
پاسخ:
پس ببینین.
بذار بریم خونه خاله
چشم
پاسخ:
خوش بگذره.
سلام. عیدتون مبارک :)
خدا حفظ کنه پسرهای عزیزتون رو.
جسارتا اون رادکان اولی رو نوشتین اردکان. اول فکر کردم رفتین یزد :)) 
پاسخ:
سلام خیلی ممنونم. سال نو شما هم مبارک.
آیا واقعا چرا اشتباه نوشتم؟؟ :/
۰۸ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۴۷ آشنای بی نشان
منم اولش فکر کردم اردکان بودید:)

پاسخ:
خود گوشی ویرایشش کرده :(
می‌گفتین خب :)
۰۹ فروردين ۹۸ ، ۰۱:۳۵ آشنای بی نشان
خب الان درستش کنید:)
پاسخ:
مگه درست نکردم؟ درست کردم که! :/
باز ویرایش خودکار گوشی عوضش کرده؟
۰۹ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۴۳ آشنای بی نشان
تو خط دوم هنوز اردکانه
پاسخ:
درست کردم دوباره :)
۱۰ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۴۱ مامان محمدمهدی
ای جان گل پسر چقدر بزرگ شده😍
چه خوب کردید رفتید
همیشه به گردش و طبیعت گردی و اینا
پاسخ:
سلامت باشی برای شما هم همینطور 😚
چه خوشگله... 
یه روز یه همچین خونه ای برای خودم میسازم...
پاسخ:
ان‌شالله من تو خونه ییلاقی پدر مستر می سازم بیا ^_^