ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

از چندگانه‌های لوسی‌می

پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۴۳ ب.ظ

۱. یه زمانی از مشخص نبودن تایم کاری مستر واقعا شاکی می‌شدم.

وقتی می‌گفت شش میام و هفت میومد، امروز برمی‌گردم و فردا برمی‌گشت و این چیزها واقعا ناراحت و گاهی هم عصبیم می‌کرد.

حالا دو روزه خودم مبتلا به این شدم و بیشتر از ناراحتی‌ احتمالی مستر خودم وقتی سابقه‌م رو یادم میاد کلافه میشم. خلاصه که من نه اینطرف دخل حالم خوبه و نه اونطرف! :/


۲. امروز یه پیشنهاد شغلی دریافت کردم که رویای ده ساله‌م بوده.. از سال دوم دانشگاه دلم میخواست بهش برسم. گفتنش ممکنه امر رو مانع بشه پس تا قطعی شدنش صبر کنید. البته اونهایی که منو میشناسن شاید یه چیزهایی بدونن..


۳. امروز یه کار هفت ساله رو تموم کردم. اونم به صورت نه چندان دلچسب... :/


۴. واقعا نمیتونم احساسم رو توضیح بدم اون وقتهایی که تبلیغ فیلم "ژن خوک" رو می‌بینم. تحسین توام با احساسات خاصی با شنیدن این ترکیب اسمی بهم دست میده! فیلم رو ندیدم اصلا و نمیدونم در مورد چیه اما عنوان فیلم از مصادیق بارز خلاقیته! :)


۵. یه آقای دکتری (از اساتید دانشگاه که استاد و هم‌رشته‌ای من نیست) من رو در اولین روز ملاقاتمون به این آقای کارفرما معرفی کرد و من وارد پروسه‌ی دلچسبی از زندگیم شدم. با توجه به اینکه هر روز تو محل کار می‌بینمش و سلام علیک داریم، به نظرتون به مناسبت روز معلم به رسم تقدیر و سپاس براش هدیه‌ای مثل یه گلدون گل، ببرم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۵
لوسی می

نظرات  (۲۳)

۰۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۵۴ (سلمان مهدوی)
هدیه ای ک محض تشکر باشه و طرف مقابل هم اینو درک کنه چه اشکالی داره دادنش؟
من اگه باشم خیلی هم خوشحال می شم.
پاسخ:
راستش فقط نمیخوام حالت جوزدگی از من بروز بده! چنین معنی ای نداره؟ که زیادی ذوق‌زده‌ام؟
وگرنه به نظر خودم، تشکر کردن از این که تا این حد کار راه انداز و خیرخواهانه عمل کرده، کار خوبیه. نه؟ معنیش همین میشه دیگه.
۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۰۶ (سلمان مهدوی)
همه ی اینها بستگی ب نوع حالت و رفتارتون داره وقتی با اون فرد روبرو می شید.
کاملا خونسرد.
آرام
و مطمئن با اعتماد ب نفسی ک شایسته ی یک بانوی مقتدر هست.

خیلی هم خوبه.
مهم نیت خیر شماست.
پاسخ:
درست می‌گین. ممنون. لطف کردین.
۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۱۳ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام بانو جان
امید به خدا. ان شاءالله که بهترین ها رقم بخوره واستون.

پاسخ:
سلام عزیزم ان‌شالله برای شما هم :)
۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۱۵ پلڪــــ شیشـہ اے
به نظرم همین که یه کار هفت ساله تموم شده خودش خیلی خوبه. کمال گرا نباشید :)))
(آخه به شخصه کارهام عموما نیمه تمام می مونن. واقعا حس خوبی میگیره آدم که کارش تموم بشه)



پاسخ:
آره از این بابت که درسته و نیمه پر لیوان همینه :)
سلام
من تبلیغات فیلمه رو هم ندیدم ولی عنوانش واقعا جالبه!

به نظر من به تشکر کلامی بسنده کن. بذار حسابش پرتر بشه پیشت، بعد...مگه این که قبلا کارای دیگه ای هم کرده باشه.
پاسخ:
سلام. آره من موندم چطور به فکرشون رسیده و اصلا رو فیلم تونستن بذارن! :))

آخه از همون اول تشکر آنچنانی نکردم و بعد دیگه فرصت نشد. یه جورایی منتظر شرایطی بودم که یه جوری برم مراتب سپاس رو عنوان کنم. حالا فکر کنم روز استاد خوبه نه؟ گلدون گل هم خوبه، نه؟
یه چیزی... منظورت از کارفرما مورد دوئه یا همین کارفرمای فعلیت؟
اگه منظورت کار فعلیته، نظرم در مورد کادو مثبته.
پاسخ:
نه همین کارفرمای کار فعلیمه، اون آقایی که میخوام ازش تشکر کنم منو به این کارفرما معرفی کرد. اون کار جدیده فقط یه پیشنهاده و اوکی نشده و معلوم هم نیست چی بشه برای همین نگفتم.
آره گلدون که بشه توی دفتر کارشم بذاره خوبه.
من اول فکر کردم منظورت اون پیشنهاد کارت توی مورد دو بود. پیش خودم گفتم...وا چه کاریه؟ حالا بذار ببین چی میشه...
بعدش همون موقع شک کردم.

روزش به نظرم مهم نیست. چون تو برای تشکر داری هدیه میدی. اگه روز خاصی هدیه بدی ممکنه هدف اصلیت گم بشه. اصلاوقتی خواستی هدیه بدی همینو توضیح بده و بگو که چرا زودتر از روز معلم هدیه دادی.
اگه هدف اصلیت که تسکر برای معرفی بوده گم بشه قشنگ نیست.
پاسخ:
آره در همین حد گلدون :)
نههه اون خیلی رو هواست... هیچیش تایید نشده.
آره درست میگی. میرم به زودی میخرم :)
ممنون از مشورتت :*
سلام لوسی می جان شما با وجود دو تا بچه چجوری میرین سر کار؟ بچه ها پیش کی میمونن؟ عذاب وجدان نمیگیرن؟
پاسخ:
سلام. خوش اومدین. من هفته‌ای دو سه روز و روزی دو یا سه ساعت بیشتر نمیرم. خیلی وقتها هم خونه‌ام. کارم خونگیه. البته شده که هفت ساعت هم برم اونجا بمونم ولی کلا دو سه بار بیشتر نشده و چون پیک کاری بود اینطور شد.. الحمدلله اداری نیست. و اون ساعتهایی میرم که پسرک مهده و گل‌پسر هم خونه مامانم یا مامان مستر و گاهی هم خود مستر خونه است مثل امروز.
چرا یه کم عذاب وجدان دارم ولی خب چه میشه کرد. گل‌پسر از امسال باید بره مهد، و من نمی تونستم این فرصت رو به خاطر فقط شش ماهِ باقی‌مونده‌ی گل‌پسر، از دست بدم. شاید دیگه این فرصت پیش نمیومد. همین که خونگیه عالیه.
سرکه است؟ 
پاسخ:
؟
۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۶:۰۴ مامان محمدمهدی
سلام
" بنظرم که نیازی به کادو خریدن نیست
کلا کادو دادن به نامحرم با هر دلیلی، محبت میاره و کار شایسته ای نیست
حتی اگر بحث معرفی به کار باشه"
اینا نظرات همسرمه
من اگه بودم خودم هم هیجان زده بودم و کادو میخریدم ولی اینجور مواقع ایشون با گفتن نظرات اینطوریش هیجانمو  فروکش میکنه😏
شما هم حتما نظر همسرتو پرسیدی، اگه نه که بپرس و طبق نظر ایشون عمل کن😉
پاسخ:
سلام.
مستر میگه کار مهمی نکرده. هرکس بود همین کار رو میکرد 😂 ولی میدونه که هرکسی این کار رو نمی کرد چون خیلی ها میتونستن بکنن و نکردن 😐
نظرش اینه که این کارها تشکر نداره حتی اگر برای ما خیلی دلچسب باشه. میدونی مثلا تو کار قبلی که رفتم و مصاحبه دادم و قبول شدم و آخرشم نرفتم دلیلی نمی‌دیدم که از استادم اینطوری تشکر کنم. شاید چون استادم بود و منو میشناخت و کلا استاد جماعت همین کارها رو میکنه دیگه. ولی این خیلی بزرگمنشانه این کار رو کرد برام. بدون اینکه ازش بخوام.
کار هفت ساله رو میگم :)
پاسخ:
خخخخخ! ده ساله شده :)
لوسی می و پست های اسرار آمیز ؛)
موفق باشی ان شاءالله

پاسخ:
:))
پستهای دعاطلبانه ^_^
چه خوب که استادای شما اینجوری به فکر دانشجوهای خوبشون هستن
پاسخ:
البته این آقا استاد من نبود.
ولی به نظر خودم یکی از وظایف استادی همینه اصلا.
هوممم
دارم به حرفهای مامان محمدمهدی فکر می کنم 
یعنی در اصل به حرفهای همسرش 
پاسخ:
اوهوم. حرفش درسته اما در شرایط من صادق نیست چون ما تعاملی با هم نداریم.
سلام
الهی که اگر خیر دنیا و آخرتت توی این کار جدیده، زودتر جور بشه و بلاتکلیف نمونی. دعا کن منم یه کاری پیدا کنم که عاشقش باشم. از کار فعلی م احساس رضایت کافی ندارم.

در مورد هدیه، منم با همسر مامان محمدمهدی موافقم! 
البته جزییات شرایط و... رو خودتون بهتر میدونید.
من چند بار شده که میخواستم به دلیلی که برام مهم بوده، به استادم هدیه بدم، اتفاقا یکی دو بار هم گلدون مدنظرم بود. ندادم ولی. بعدا که بهش فکر میکردم میدیدم کار خوبی کردم و اون موقع جو زده بودم!!!بلا نسبت شما البته😉
پاسخ:
سلام. آره واقعا رسیدن به آرزوی شغلی از بزرگترین نعمت های خداست. میدونی شغل مورد علاقه‌ت چیه؟ یا شرایط اینو قبول نداری؟ شرایط یا ماهیت؟

قبول دارم. ولی راستش منم یه بار از ذوق به استادم هدیه دادم ولی حس خوبی داشتم. و بعد تا مدتها دیگه به اتاقش نرفتم که حسن برداشت باقی بمونه. :)
من دارم به صورت کلی بهش فکر می کنم 
در مورد خودم و تعاملهام



راستی تو تلگرامتو چک نمی گنی نه؟ 
اسم اون ماده هه کندوش بود آره؟ چه شکلیه؟ میخوام برم بخرم 
پاسخ:
تلگرامم حذف شد یهو! :/
آره. یه ریشه گیاهه. عطاری ها دارن بده همونجا آسیاب کنه بعد بریز تو یه شیشه سه برابر حجمش روغن زیتون بریز درشو ببند بذار رو گاز تو آب جوش. سه چهار ساعت بعد آماده است. اگر هر روز بزنی و یکی دو ساعت رو موهات بذاری عالیه. 
نه نمیدونم دقیقا به چه شغلی علاقه دارم.خیلی جالب نیست.اونم بعد از 30 سالگی...کار الانم رو دوست دارم ولی در حد یه روز توی هفته.(البته الانم دو روز میرما😁ولی کار اصلیمه) اما این کار نباید کار اصلیم باشه. با ماهیتش مشکلی ندارم. کار خوبیه😄منو راضی نمیکنه.کاری میخوام که تنم و ذهنم خسته بشه اما ازش خسته نشم.
در طول زندگی م، فعالیتهایی بوده که انجام دادم و خیلی خیلی دوستشون داشتم.اما اونها شغلم نبوده. مثلا یک فعالیت دانشجویی چندین ساله بوده. اون سبک و سطح از کار، برام جذابه. یه کاری میخوام که شبیه اون باشه. دنبالشم نبودم. اصلا دنبال کار نبودم بعد از ازدواجم.مشغول درس و بچه بودم که یهو دو سال پیش نمیدونم چی شد رفتم سر کار!! 


چه جالب! شاید اگر منم هدیه رو داده بودم ، الان خوشحال بودم اصلا!!
پاسخ:
چه جالب. راستش من همیشه دو تا شغل تو آرمانهام بوده هر کدوم رو در یک سطح خاص میخوام بهشون برسم. به خاطر ویژگیهاشون. مثلا تدریس رو همیشه دوست دارم. به خاطر ویژگی پویاییش و بقایی که تو در تغییرات نسلها خواهی داشت :)
و امکانی که برای تاثیر بر جامعه ایجاد میکنه. یه ویژگی‌هایی داره که باعث میشه خوشم بیاد.
منم راستش دنبال کار نبودم و نیستم. اما از سی سالگی که دکترا هم نداشتم و تدریس داره کم کم به رویای دست نیافتنیم تبدیل میشه نگران آینده شغلیم شدم. و جالبه بدون اینکه به صورت خاص دنبالش باشم برام پیش اومد. الان شغلم پروژه‌ای و موقتیه ولی اگر به ثبات برسم عالی میشه انشالله ببینم خدا چی میخواد.
ان‌شالله برات پیش بیاد. بهش فکر کن. خیلی. کم کم راهش پیدا میکنی.
این شغل رویایی من از بس بهش فکر کردم که سر بزنگاه خودم پیشنهادشو دادم و فعلا که استقبال شده. تا خدا چی بخواد.
بهش فکر کن و راهتو بچین ^_^
اوکی 


تلگرامتم حتمی از همینا بوده که گفتن حذف خواهد شد 
پاسخ:
آره طلایی بود :(

نظر قبلی تند بود . تایید نفرمایید  ببخشید . 
ولی اصلا حتی پرسیدن اینکه آقایی هست و گل و اینا هم از صاحب همچین نوشته هایی عجیبه . 
نه به عنوان یک مرد متاهل میگم اینکارو اصلا نکنین . هیج معنی نداره . 
پاسخ:
خواهش میکنم. ولی اینکه اون آقا استاده و شخصیت حقوقیش باعث هدیه است و نه شخصیت حقیقیش؛ خیلی بحث رو متفاوت میکنه. بله اگر شخصیت خودش به عنوان یک آقا مورد سپاس من بود حق با شما بود ولی الان اینطور نیست. من با خود اون آقا که کاری ندارم!
ولی آگه به نظرتون خلاف دینه یه جوری بگین منم توجیه بشم.
بنظرم یه بسته چای نپتون براش بخرید
شاید گل دوست نداشته باشه :)
۰۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۰:۱۰ آشنای بی نشان
هر وقت اسم فیلم ژن خوک میاد یاد نقد خنده دار مووی مگ راجع بهش میوفتم
پاسخ:
برم بخونم پس.
سلام
به نظرم اون هدیه رو ندین.براشون دعا کنید!
پاسخ:
سلام. میخوام ازش یه جوری تشکر کنم. نمیشه بگم دعاتون میکنم که. اون وظیفه شخصیمه.
فکر کردم یه جعبه شکلات ببرم روز استاد هم بد نباشه.
۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۰۳ آشنای بی نشان
https://moviemag.ir/cinema/zoom/iran/23584-%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%DA%98%D9%86-%D8%AE%D9%88%DA%A9
این هم لینکش
پاسخ:
ممنون. خوندم. البته نقدش جدی به نظرم رسید اما گویا شرایط فیلم خیلی افتضاحه! :/