ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

جشن تولد کودکانه.

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

چند وقت قبل مامان یکی از بچه‌ها تو گروه مامانا بچه‌ها رو برای تولد پسرش دعوت کرد و منم اصلا فکر نمی کردم که به خاطر اصول و قواعدم بتونم بذارم پسرک تو جشنشون شرکت کنه!

ولی خب وقتی فکرهامو کردم به این نتیجه رسیدم که خوبه بذارم این تجربه رو تو زندگی کودکیش داشته باشه. :)

و طبیعتا نمیشد اجازه بدم بدون بررسی‌های لازم و شناخت من بره خونه کسی.

لذا سوالات اولیه رو پیامکی از مامان بچه پرسیدم و وقتی جوابهای مناسبی گرفتم گفتم منم چند دقیقه‌ای میام تو مجلستون.

از این بابت که برم فضا رو چک کنم :دی

خلاصه که رفتم و فضا هم مطلوب ارزیابی شد و بلند شدم که بیام که اجازه ندادن و گفتن دلخور میشم لطفا بمونین :)

بعدم دیدم مامانهای دو سه تا دیگه از بچه‌ها هم اومدن و این شد که موندیم و حرف زدیم و هم به من خوش گذشت هم به پسرک ^_^

یه کم از اصول و قواعد من هم تخطی کردن که نگران شدم ولی سریع جمع شد و قابل اغماض بود :)

حدود سیزده چهارده تا از همکلاسیهاش بودن و واقعا باید بگم چقدر فضای مهمونی بچگانه با مهمونیهای مرسوم متفاوته! واقعا واقعا! خیلی دلچسب و هیجان‌انگیزتره :)

ترغیب شدم یه تولد اینجوری برای پسرک برگزار کنم :)

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۲
لوسی می

نظرات  (۲۱)

چطور جشن تولدی بوده که هم شاد بوده برا بچه ها هم اصول و قواعد رعایت؟
یعنی چه برنامه هایی داشتن؟
میشه توضیح بدید؟
پاسخ:
اصول و قواعد رو چی معنی کردین؟
من منظورم از اصول و قواعد پوشش متعادل مهمانها، پذیرایی نرمال، آهنگ و موسیقی احتمالی و اینها بود.
بچه‌ها رو اگه رها کنی رااااحت کاری میکنن که بهشون خوش بگذره ^_^
۱۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۲۰ آشنای بی نشان
من غیر از جشن تولد برادرزاده هام تو هیچ جشن تولدی شرکت نکردم
پاسخ:
چرا؟ :(
۱۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۶:۰۵ مامان محمدمهدی
پیشنهادم اینه که اگه همچین نیتی پیدا کردی که جشن تولد اینطوری بگیری خیلی سریع و تو همین سن کوچیکی بگیر که امان از وقتی که بزرگتر میشن
منم تو ذهنم بود واسه محمدمهدی تولد بگیرم دوستای مدرسه و مادراشونو دعوت کنم( همه تو یک سطح فکری و مذهبی هستیم و قواعد و اصولمون شبیه هم) از شانس قبلش یکی از مادرا برای تولد پسرش دعوت کرد
عرضم به حضورت که خونه شون تبدیل به تلی از خاکستر شد آونروز
فکر کن٣٠ تا پسر بچه ٨ ساله یه جا
چه ها که نکردن 
حتی کیک هم رو هوا بود
البته که خیلی هم خوش گذشت ولی خداروشکر باعث شدمن کلا بیخیال تولد گرفتن تو خونه شم چون تحمل اون حجم از ویرانی خونه رو ندارم😂
جالبه که خود م م هم دیگه حرفی از تولد گرفتن نکرد بعد اون تولد دوستش و تا مدتها میگفت چه تولد کثیف کار کنی 😂
پاسخ:
آخ آخ آخ :)))
آرههه فقط همین امسال!
از شیطنتشون هم که بگذریم اصلا بعدش که بچه‌ها بزرگتر بشن نمیشه به راحتی اوضاع رو مدیریت کرد و یه فضای محرم و نامحرم و مخلوط قاتی پاتی پیش میاد که نه محرمه و نه نامحرم :))
چه پسر عاقلی داری ^_^
ما را هم دعوت کنید پیلیز
در نقش خاله مجازی😎
پاسخ:
باشه ^_^
قدم شما رو چشممون :)
سلام دوستم 
چقدر خوب (:
ما انقدر تو فامیلامون بچه داریم که همونا رو دعوت کنیم خودش یه جشن تولد بچگونه حسابی میشه (: 
حیف که ازشون دوریم ... 

پاسخ:
سلام. وای چقدر عالی.
ما نه بچه مچه کم داریم :(
سلام فقط موراقب باش فضاش با اصول و قواعد میهمانها جور دربیاد :D
پاسخ:
جور در میاد. انقدر ما اصولمون گسترده است که اصول همه رو در برمیگیره. :دی
مثلا خیال داشتید برید جشن تولد چطوری باشه ؟؟
پاسخ:
میخواستم چطوری باشه یا چطوری نباشه؟
در مورد چطوری بودنش نظری ندارم ولی در مورد چطوری نبودنش یه سری اصول و قواعد دارم. مثل هرکس دیگه‌ای. :)
۱۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۵۱ آشنای بی نشان
اقوام زیاد اهل جشن تولد گرفتن نیستن
پاسخ:
حتی برای بچه‌های کوچیک؟
۱۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۵۹ آشنای بی نشان
والا تا الان که کسی ما رو برای جشن تولد حتی برای بچه های کوچیک هم دعوت نکرده
شاید جشن کوچیکی برای خودشون میگیرن
پاسخ:
عجب.. ان‌شالله شما برای بچه‌هاتون تولد بگیرین:)
۱۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۰۷ آشنای بی نشان
از ما دیگه گذشته ان شاء الله قسمت جوونترها:دی
پاسخ:
:/
پیش‌فرضهای ذهنیم به هم ریخت!
۱۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۵ آشنای بی نشان
چرا؟
پاسخ:
آخه مگه چند سالتونه؟
۱۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۴ آشنای بی نشان
26:)))
پاسخ:
خب پیش‌فرضها برگشتن سرجاشون.
پس برای بچه‌هاتون تولد بگیرین!
۱۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۳۲ آشنای بی نشان
پیش فرض ها چه قدر سستن با یه کامنت واسه خودشون میرن اینور اونور:))
پاسخ:
دقیقا. پیش‌فرضهای بدون مطالعه و بدون بیس که با حدس و گمان و قضاوتهای سطحی شکل میگیرن همیشه اینطورن.
۱۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۴۱ آشنای بی نشان
البته پیش فرض بدون مطالعه میتونه محکم باشه اگه ریشه در درون آدم داشته باشه
پاسخ:
مثل چی؟
فطریات؟
۱۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۱ آشنای بی نشان
این مثال به نظرم رسید
خیلی ها هستن بدون اینکه روی اعتقاداتشون تحقیق و مطالعه کنن روش محکم هستن چون از بچگی با این اعتقادات بزرگ شدن
پاسخ:
ولی این استحکام به این علته که به چالش کشیده نشدن. وگرنه قطعا سست میشن. مگر اینکه به تحجر دچار شده باشن.
من خیلی بعید میدونم کسی بدون چکش‌کاری کردن و شک در فرهنگ رشدش بتونه محکم بشه...
۱۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۸ آشنای بی نشان
باید فکر کنم روش
پاسخ:
بعد نظرتونو بگین چون نظر منم صرفا یک نظر شخصیه

تو مهمونی بچها اولویت شادیه نه دیده شدن ...
پاسخ:
آره دقیقا. خودشون هم بلدن خودشونو شاد کنن :)
البته پسر بچه‌ها بیشتر اینجوری هستن!
دخترهای این دوره زمونه خیلی عجیب شدن! :/
سلام
من تا حالا تمام جشنهای مربوط به پسرم رو با مجموعه دوستانش و البته با حضور مامانها برگزار کردم و اغلب در پارکها و باغهای مخصوص بانوان. البته خب اونا کوچیکترن 
جدیدا هم جشن تولد بچه ها رو در هیاتشون میگیریم. هیات پسر بچه ها😍😍
پاسخ:
سلام. وای چه جالب و جذاب :) فکر خیلی خوبیه.
چند سالشه؟😍
اومدم بنویسم "مواظب" باش. فکر کردم "مراقب" باش بهتره. برای همین بک‌اسپِس زدم. "مواظب"..."مواظ"ـ... "موا"...."مو".... بعد یادم رفت "واو" هم  پاک کنم ادامه ش نوشتم "راقب"، که شد "موراقب" باش.:)) چرا فکرکردم باید توضیح بدم دلیل غلط املاییمو؟:))
پاسخ:
علتش که خیلی جذاب بود :دی
4 سالشه

جالب و جذابه و در عین حال راحت و بی دردسر!کادو هم تقریبا فقط خودمون میدیم بهش اونم نه جلوی بقیه بچه ها. خیییلی متنفرم از اینکه نگاه بچه م به دست دیگران باشه حتی به اندازه کادو تولد.
 خودمونم خیلی تولد دعوت نمیشیم از اطرافیان به خاطر ممیزیهامون! فلذا نه بچه ای رو حسرت میدیم نه بچه مون حسرت میکشه سر ماجرای تولدها!!

راستی تولد پسرم رو دو ساله که مطابق تاریخ قمری برگزار کردم و یکیش شده جشن لاله الا الله و یکیشم جشن صلوات.بدون تم و از این مسخره بازیا. اونم تازه چسبوندیمش به جشن میلاد حضرت زهرا که تاریخش نزدیکه.
البته از سال دیگه، به شرط حیات و سلامتی دیگه شمسی شو میگیریم.
اگر همشهری بودیم دعوتتون میکردم.😙
پاسخ:
عزیزم :)
خدا حفظتون کنه برای هم ^_^
واییی دلم یهو جشن تولد خواست:(
نمی دونم اینن چه باور مسخره ایه که آدما هر چی سنشون بیشتر میشه دیگه این جشن و تولد و مهمونی های خانوادگی رو نباید بگیرن به اصطلاح بزرگ میشن و این کارا به سنشون نمیخوره
خوب هر کسی یه جایی از زندگیش نیاز به یه همچین مهمونی های کوچیکی داره بنظرم
پاسخ:
آره آره.. منم موافقم که تولد همیشه باید بااااشه ^_^