ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

چندگانه‌طور.

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۱۴ ب.ظ

۱. واقعا نمیدونم ملت چطوری چند شغله‌اند یا چطوری چند تا پروژه رو با هم ساپورت می‌کنند و یا حتی چطوری چند درس همزمان رو برای کنکور میخونند؟

من همین که شاغل شدم و برای مصاحبه درس هم میخونم و خانواده‌داری هم میکنم نظم فکریم از اساس به هم ریخته :/

ولی من قول میدم بتونم خیلی زود اوضاع رو مدیریت کنم..💪💪


۲. این ماجرای شهردار تهران خیلی ناراحتم کرده. امیدوارم این آخرین نفر از افراد آشنا باشه که چنین ماجرایی در زندگی شون رقم خورده. بابام که خیلی ناراحت شد، آخه فکر کن یهو بشنوی استادت مرتکب قتل شده... :((


۳. به نظرتون امام جمعه کازرون تو دعای شب احیای خودش آرزوی شهادت هم کرده بوده؟ :(


۴. امشب افطار، میزبان مهمانانِ مامانم هستیم. ^_^ آقایون قراره بیان خونه ما.

انقدر هم خونه شلوغه که نگو! فقط همین که آشپزی ندارم امیدوارم میکنه که اوضاع رو به نظم مطلوبی برسونم.


۵. این روزها محتااااج دعام. برای گره‌های دنیوی و اخروی. دعامون کنین رفقا. لطفاً.

موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۹
لوسی می

نظرات  (۷)

۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۱ دچارِ فیش‌نگار
از نویسنده محترم اجازه میخوام یه مورد هم من به این چندگانه اضافه کنم:


6) تحت تاثیر آگهی های بازرگانی تلویزیون چند روزه دارم به این فکر میکنم آیا همه ی عمه ها دورتو دوست دارن یا فقط عمه ی اون دختره؟ بچه ها عمه های شما هم دورتو دوست دارن؟ ممنون میشم جواب بدین
پاسخ:
من خودم عمه ندارم!
شماره ۳ 
و من کجا و در چه حالی بودم شب ۲۳! :| 
پاسخ:
و ما! :/
۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۴ دختـرِ بی بی
این ماجراهای شب قدری منم خعلی شوکه کرده
اصلا باورم نمیشد:((((
+چشم دعا به شرط دعا:))
پاسخ:
من نیز هم.
نه آقا دعا فقط خالصانه :)
1. تو می تونی
2. :(
3.شاید از قبل ...شاید دعای خیر یه نفر دیگه
4.میرسونی نگران نباش مامان
5.ان شاءالله رفع میشه و به خیر میگذره ...
پاسخ:
قربونت :)
خوش بگذره((:
پاسخ:
:دی سلامت یاشی :)
چقدر خوش روزی بوده آقای خرسند :(
پاسخ:
اوهوم..
خوب من در گندترین حالتم بودم خوب :| 
پاسخ:
ما هم همون بودیم.