ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

گفته بودم که گوشیم داغون بود؟

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۰۹ ق.ظ

یکسال و نیمه که خریدمش و هیچ اپلیکیشنی رو باز نمی کرد. 

حتی مسیجینگ خودش رو هم باز نمی کرد و سریع می‌بست. 

من هیچ اپی این مدت نداشتم و کاربردش برای من کروم بود و تماس و گالری و دوربین!

رفتم به یکی نشون دادم گفت باید اندرویدتون رو عوض کنید. 

خب منم تنبل‌تر از این حرفها بودم و با همون ساختم.

و برای همین بچه‌ها اصلا سراغ گوشی من نمیومدن چون چیزی نداشت.  

تا همین چند روز پیش که نیم ساعت گل‌پسر این گوشی رو برداشت باهاش ور رفت. 

از اون روز درست شده و من کلی اپلیکیشن دارم الان. ^_^

چقدر خوبه :)



+مراقب باشیم معتاد نشویم :)

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۱
لوسی می

نظرات  (۱۲)

یعنی حاضر شدی اندرویدش عوض نکنی چون خسته بودی؟

خبر دارید من تو یه روز 2 بار ویندوز عوض کردم؟
من رو تجهیزات دیجیتالیم خیلی حساسم

از تعمیرات هم زیاد انجام دادم من برای فامیل ؛ یه جور گند زدن به تلفن و کامپیتر طرفه بدون بو البته (ایموجی گلاب به روتون)
پاسخ:
خب من اصلا دوست ندارم گوشیمو بدم دست کسی! اونم غریبه.
بعد بگه بذار اینجا باشه من یه روز بی‌گوشی چه کار کنم؟
البته خدایی از تنبلی هم بود ولی انقدر سرم شلوغه اینها اولویتهای دست چندم حساب میشد و خب هی زمان هم می‌گذشت تا شد یک سال و نیم :دی
بی‌اپلیکیشن بودن گوشی برام خیییلی مهم نبود. اما الان می‌بینم چه خوبه :))

+بله افزونه‌های کرومتونو دیدم ^_^ احسنت به شما :)
میگم آدرستونو میدید؟
منم یه گوشی دارم که فکر کنم گل‌پسر باید یه کم بهش ور بره.:))

پاسخ:
:))
شیرازی تویی! ماها سوءتفاهمیم! :))))))))
پاسخ:
:))))
برم آبا و اجدادمو بررسی کنم :))
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۱۰ پلڪــــ شیشـہ اے
:))
پاسخ:
:دی
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۲ دچارِ فیش‌نگار
شما اون روز باید میپرسیدی چجوری باید اندرویدش رو ارتقا بدم؟
بهت میگفت برو فلان جای تنظیمات و آپدیت  رو بزن
پاسخ:
آخه نگفت ارتقا. گفت سیستم عاملتون باید عوض بشه.
اگه میگفت که خودم ارتقا میدادم.
یعنی گل پسر ارتقاش داده؟
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۳۱ دچارِ فیش‌نگار
آره دیگه :) زدی روی آپدیت فکر کنم.
احتمالا یه 400 مگ از حجمت هم رفته


پاسخ:
حجم نت؟ 
عزززیزززم 😍
پاسخ:
^_^
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۴۴ آشنای بی نشان
دم گل پسر گرم:))
پاسخ:
خیلی :)
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۱ دچارِ فیش‌نگار
بلی
پاسخ:
سپاس.
ولی ته تهش، به این نتیجه می رسید که هیچ اپی به به درد بخوری همین کروم نیست. 
حتی به لذت بخشی کروم هم نیست وقتی تایپ میکنی bayan.ir/service/blog
:) 
پاسخ:
اون که شکی نیست اصلا...:))
خویه، ایشون موبایل شناس خوبی می‌شن ان‌شاءالله.
پاسخ:
یه این‌کاره تو خانواده‌مون کم داریم واقعا :)
:))
پاسخ:
:دی