ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

پویش درخواست از «بیان» برای توسعه خدمات «بلاگ»

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲ ق.ظ

به لطف آقای محمدرضا برای شرکت به این چالش دعوت شدم. نتونستم خیلی بهش فکر کنم. و هی خواستم شرکت کردن رو به تعویق بندازم و بذارم برای وقتی که فرصتش رو داشته باشم که خوب فکر کنم ولی ترسیدم انقضای دعوتنامه‌م بگذره :دی

برای همین اهم درخواست‌هامو مطرح میکنم که همیشه دغدغه‌م بوده و رو اعصاب و مشکل‌ساز.


۱. تهیه آرشیو مطالب

اولین و مهمترین و اساسی‌ترین نیاز من و ما و همه در این سرویس، لزوم وجود امکان آرشیوگیری منظم و منسجم و به صورت غیر کد نویسی شده است. من آرشیو همه مطالبم رو میخوام برای اینکه داشته باشم. نه اینکه لزوماً بخوام جای دیگری بارگذاری کنم(اشاره به نحوه آرشیوگیری بیان که برای بارگذاری طراحی شده!)

تمام مطالب اعم از ثبت‌موقت شده‌ها و پیش‌نویس‌ها و رمزگذاری شده‌ها، به صورت منسجم و مرتب. هرقدر بر این تاکید کنم کمه!


۲. اطلاع از منشن کردن و لینک دادن افراد در پستها و کامنت‌ها

دومین مورد امکان منشن کردن سایرین در نظراته. اینکه ما از منشن شدنمون ذیل پستی که کامنت گذاشتیم (یا در حالت ایده‌آل حتی وقتی کامنتی نگذاشتیم) مطلع بشیم.

و البته اینکه وقتی کسی تو پستش به ما لینک میده مطلع بشیم.


۳. امکان جستجو در فهرست مطالب

سومین مورد امکان جستجو در فهرست مطالب بر اساس تاریخه. الآن برای سرچ در فهرست مطالب باید فقط عنوان یا بخشی از عنوان رو وارد کنید. و وقتی پست مذبور پیدا شد دیگه نمیتونید همونجا پست‌های قبلی و بعدیش رو ببینید. یا مثلا وقتی دیدین این پستِ مسروچ(سرچ شده) در تاریخ دهم فروردینه، دیگه نمی‌تونین پستهای حوالی اون تاریخ رو برای ویرایش بیارین. باید یه دورِ شمسی قمری بزنین و و فقط و فقط با داشتنِ عنوانه که میتونین به ویرایش یک پست دسترسی پیدا کنین که اصلا عاقلانه نیست.


۴. امکانات طبقه‌بندی موضوعی

چهارمین مورد، وجود اشکال و کمبود امکانات در تنظیم و بازتنظیمِ طبقه‌بندی مطالب به صورت موضوعیه. من الآن میخوام نحوه طبقه‌بندیی موضوعی رو تغییر بدم. هرگونه طبقه‌بندی، تغییر، اصلاح و هرکاری تو این حیطه نیاز داره که هی باید صفحه ویرایش تک تک پستها رو باز کنی بعد تنظیم کنی و طبقه‌بندی کنی که این خیلی زمان‌بره.


۵. ویرایش پروفایل

پنجمین موردِ خیلی ضایع که شاید باید در دومین مورد میگفتم، اینه که من نمیتونم اسم خودم به عنوان نویسنده رو ویرایش کنم! بدتر از اون اینکه حتی آدرس ایمیلم رو هم نمیتونم ویرایش کنم!

و اینکه آدرس وبم رو هم اگه تغییر بدم تمام لینک های مبدا و ارجاع به هم‌ می‌ریزه در حالی که میشد تغییرات در حیطه‌ی بیان لااقل به صورت خودکار آپ دیت بشن یا لااقل با کلیک بر لینک‌های ویران شده این تغییری که صورت گرفته، اطلاع داده بشه.


۶.ویرایش قالب

ششم امکان قالب‌سازی ساده‌تر برای منی که بلد نیستم و یا کم بلدم. میشه خیلی ساده تر با ایجاد یک فضای فرندلی یوس، این امکان رو فراهم کرد.


۷. و غیره و ذلک

هفتم یه سری موارد هم هست که اگر ایجاد بشن خوبن ولی فضای وبلاگ رو به چیزی شبیه اینستا تبدیل میکنه که خب ترجیح میدم سنتی باقی بمونه و برای همین نمیگم :)


همین دیگه. خیلی ممنون از توجه صاحبان بیان ^_^


+تو همین پویش متوجه شدم که گویا حدنهایی پست‌گذاری رایگان در بیان ۵۰۰۰ پسته. خب با این شرایط من به روزهای آخر عمر وبلاگم نزدیک میشم. خب برادر من اینو نباید یه جایی اشاره کنید آیا؟ :/

+ یه چیز دیگه هم میخواستم بگم که فراموش کردم! :/

اینم لینک استارت و گردآوری شرکت‌کنندگان پویش که از همممه شرکت‌نکرده‌ها دعوت میکنم شرکت کنند. ^_^

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۷
لوسی می

نظرات  (۶)

سلام :)
آره این محدودیت پست و یه سری چیزا اگه رفع بشه خوبه ...
پاسخ:
سلام. شما هم بنویسین:)
۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۲۰ دختـرِ بی بی
میتونی یه سری پست های قدیمی رو پاک کنی که عمر وبلاگت تموم نشه:)
پاسخ:
تنازع برای بقا :))
به نظرم ضروری ترین مورد که باید اضافه بشه، امکان رأی دادن به کامنتهاست....
پاسخ:
نههه این آدم رو تنبل میکنه. درست مثل لایک کردن پستها.
البته با بودنش مشکلی ندارم ولی نبودنشو دوست‌تر دارم.
۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۱ دچارِ فیش‌نگار
داری تموم میشی پس!
پاسخ:
همه‌مون تموم میشیم. دیر یا زود...
سلام عه آدرس ایمیل رو نمیشه ویرایش کنی من چند روزه دارم خودم رو میکشم ایمیلم رو عوض کنم فک میکنم من بلد نیستم پ کلا نمشه عوض کرد
پاسخ:
نه نمیشه :/
خوبه خیالت راحت شد :)
خب عزیزم  شما می تونید ار طریق امکانات اختیاری این 5000 تا 50000 افزایش دهید 
پاسخ:
با پرداخت پول، دیگه. مشکل همینه :دی