ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

از پسرکم

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۵۱ ب.ظ

پدر مستر میخواست گل پسر رو روی تخت پیش خودش بخوابونه.

یواشکی به مستر میگم گل‌پسر از روی تخت میفته، ارتفاعشم بلنده.

یهو دیدم‌ پسرک رفته تو اتاق به پدربزرگش میگه:

پدرجون اگه یه پتو این طرف گل‌پسر بذارین و چند تا بالشم اینجا بچینین دیگه خیالمون راحت میشه که گل‌پسر نمیفته. :)



+عاشق تدابیرشم ^_^

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۰
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۲۰ تیر ۹۸ ، ۲۰:۱۴ مسعود ‌‌
:))
پاسخ:
:)
من میام وبتون صحنه اب خوردن با بطری تصور میکنم:)
پاسخ:
آب خوردن با قیف بود :))
رو مادرش رفته دیگه باهوشه😉😉
پاسخ:
هههه ههه! :)
 این هوش صرفا یک جنبه از هوش ممکنه باشه و شایدم اصلا هوش نباشه و صرفا کار زیاد ذهنی باشه.
خدا حفظشون کنه براتون...
و خوش عاقبت باشند ان شاءالله...
پاسخ:
ممنونم. الهی آمین.
همچنین فرزندان شما ان‌شاءلله.
۲۰ تیر ۹۸ ، ۲۳:۰۵ محبوبه شب
حفظکم الله ^_^
پاسخ:
قربانت.
همون قیف:)
چجور حالتیه که مغز درست تصور میکنه ولی اشتباه تایپ میشه؟؛/
پاسخ:
نمیدونم دقیقا.:)
۲۱ تیر ۹۸ ، ۰۰:۴۸ صبورا کرمی🦄
عکسشو نذاشتی آخر؟
پاسخ:
قبلا گذاشته‌م باید لینک بدم.
۲۱ تیر ۹۸ ، ۰۱:۳۰ ام شهرآشوب
عزیزم! چه بفکرشم هست
اسفند دود کن 
پاسخ:
قربونت چشم.
۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۶:۳۰ پلڪــــ شیشـہ اے
ای جان.
خدا حفظشون کنه.
پاسخ:
سلامت باشی :)