ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

چطور عشق خود را ثابت کنیم؟

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۳ ب.ظ

برای اینکه به همسر و مخصوصاً بچه‌هامون ثابت کنیم بدون قید و شرط دوستشون داریم دو تا کار لازمه،

اول اینکه متوجه بشیم زبان عشق فرزند یا همسر ما چیه. آیا با آغوش و نوازش محبت رو دریافت میکنند؟ آیا با خدمت‌رسانیِ ما محبت رو میچشند؟ آیا با کلامِ مهربانانه ما احساس عشق میکنند؟ آیا با دریافت هدیه احساس می‌کنند دوستشون داریم؟ یا چی؟ اگر چه کار کنیم بروز عشق ما رو بهتر دریافت میکنند؟ اون زبان عشق اونهاست که باید جدی‌ گرفته بشه.


دوم اینکه هروقت با ما حرف می‌زنند کاملاً توجه کنیم و بعد همدل باشیم. از احساساتشون بپرسیم و سعی کنیم بفهمیمش. شنونده‌ی خوب بودن مرحله‌ی قبل از همدل شدنه. همدلی کردن باعث فوران عشق در روابط میشه. به وجود و احساسات هم احترام بذاریم.


بقیه چیزها دیگه مهم نیست به نظرم. این دوتا مهمترین‌ها بودند.


+نکته‌ای دارین بهش اضافه کنین؟ 

کامنتها بدون نیاز به تایید، نمایش داده میشن. اگر نکته‌ای دارین بفرمائید در این باره هم‌افزایی کنیم ^_^

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۴
لوسی می

نظرات  (۱۱)

۲۴ تیر ۹۸ ، ۲۱:۵۳ کارمند مجرد
دو نکته شما نسبی هست
نه مطلق
چون برای انسان ها هیچ وقت نمیشه مطلق نسخه توصیه کرد و نوشت!
پاسخ:
این بیان صفت نیست که مطلق و نسبی داشته باشه.
این صرفا توصیه است برای چگونگی اثبات عشق.
۲۴ تیر ۹۸ ، ۲۲:۰۹ **هِلِناز **
زبان عشق هرکسی به نظرم در این جمله خلاصه میشه که 
"حواسم بهت هست" 
و در عمل نشون دادنش واقعا سخت نیست :) 
پاسخ:
هردو گزینه همینو میگه دیگه، خوب تو یه جمله هلاصه‌ش کردی ^_^
و البته اجراش سخته :)

به نظر من اثبات عاشقی نه در کلام دلنواز است، نه در نوازش و ناز است و نه با اعطای امتیاز. عشق، مقامی ست که باید احراز شود... :)


پاسخ:
والا تا جایی که من میدونم حتی اظهار و اثبات عشق به ائمه و پروردگار هم از همین پروتکل پیروی میکنه.
۲۵ تیر ۹۸ ، ۰۲:۰۰ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
من فک میکنم ازون دسته از آدمایی هستم که تا عشق رو درعمل طرف مقابل نبینم باورش نمیکنم.حتی اگه خودشو در مقام حرف برام بکشه
پاسخ:
در عمل طرف مقابل یعنی همین دو گزینه دیگه!
توجه به خودش!صدا زدن اسمش متفاوت از صدا زدن اسم بقیه،حتی تفاوت لحن،  آدما رو اسمشون حساسن!نمیدونم میتونم منظورمو برسونم یا نه!

بعدشم تشخیص دادن نیازشون و برآورده کردنش قبل از ابراز!اساسا خانواده رو برآورده شدن نیازهای اساسی محکم نگه میدارم

غافلگیر کردن(این یعنی من برای خوشحال کردن تو می‌شینم فکر میکنم)
به نظر خودم اینا تو دو موردی که گفتی نمیگنجن:)

پاسخ:
من با اجازه‌ت هر سه رو تو گزینه اول جا میدم.
اینها زبان بروز عشقه که باید ببینی چه جیزی برای طرف مقابلت جذابه.
۲۵ تیر ۹۸ ، ۱۳:۴۱ **هِلِناز **
.به نظرم تو زندگی زناشویی حواس جمع بودن به یه سری ریزه کاری ها معجزه میکنه 
مثلا جای غر و لند کردن برای اقا که اه باز فوتبال و غر زدن و مخل تماشاش شدن ، خودکار قاقالی هم براش از قبل بذاری رو میز یعنی حواسم هست بهت 
یا شب ها عادت داره نصف شب پاشه بره آب بخوره ؛ یه لیوان آب از قبل براش بذاری بالا سرش 
یا اقا میره با ماشین بیرون میاد میخواد ماشین رو بده دست زنش با بنزین پر بده :))
حواسش باشه خانومش دوشنبه هاش شلوغه سختشه نهار بپزه نهار بیاره 
و nهزارتا مثال ریز و به ظاهر مسخره ای که تو زندگی مشترک لحظه به لحظه به دو طرف میفهمونه که حواسم بهت هست و حقیقتا معجزه میکنه 
۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۶:۳۰ mohammad.j n.safavi
ای بابا,من اومدم کامنتارو بخونم,چرا همش شش تا کامنت هست:(

یه چیزی رو هم من بگم,توی این اثبات عشق زیاده روی نباید نکرد,مخصوصا اگه طرف روبه‌رو ادم درستی نباشه,اندازه باشه خوبه:)
پاسخ:
نمیدونم خیلی استقبال نشد :)
اگر غیر از همسر و فرزند باشه بله موافقم :)
چرا باید ثابتش کرد؟!
پاسخ:
تا طرف مقابل لذت معشوق بودن رو تجربه کنه.
چرا باید همچین لذتی رو برای طرف مقابل فراهم کرد؟!
پاسخ:
چون عاشقش هستیم دوست داریم به او لذت بدیم.
مگر محور ازدواج،عشق،لذت و ایناس؟!
پاسخ:
کلا بحث ازدواج نبود فقط.
همسر و فرزند مثالی از معشوق ها بودند.
همسر و فرزند در خونواده و خونواده با ازدواج موضوعیت پیدا میکنن.
کلا پس سوال رو تغییر میدیم:
 محور ارتباط با غیر مگر عشق و لذتن؟!
پاسخ:
لازم نیست تو هر ارتباطی عاشق طرف مقابل باشیم! این پست در مورد چگونگی بروز عشق به کسیه که عاشقش هستیم و میخوایم که لذت معشوق بودن رو به او بچشانیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی