ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

276.

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۴۰ ق.ظ
چرا مردم از پول سیر نمیشن؟؟!
چرا اونایی که بیشتر دارن حریص ترن؟؟!
و تازه بیشتر از همه بر طبل "ندارم" می کوبند؟!


+این موضوع کلیت داره عمومیت نداره.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۷
لوسی می

نظرات  (۱)

۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۱ نجمه خانم
فرق کلیت با عمومیت چیه؟
انتقاد ها رو پیچوندی الان با این دوتااصطلاح؟
پاسخ:
کلیت داره یعنی اکثر جامعه اینطوری ان! یعنی کلا مدل ملت اینطوریه.
عمومیت نداره یعنی استثنا هم زیاده.
مثلا مادرها مهربان هستند. کلیت داره و عمومیت نداره دیگه.
یعنی مادر  جماعت کلا مهربانه. مادرها رو به مهربانی میشناسیم. اما عمومیت نداره.
یعنی بعضی مادرها هم هستند که مهربان نیستند خب.
نمیدونم خوب توضیح دادم یا نه.
اینجا منظورم این بود که اکثر مرفهین این مدلی ان! حالا بعضی ها هم هستن که این مدلی نیستن به خودشون نگیرن یه وقت.