ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

309.

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۲۹ ق.ظ
یه نیمچه* استادی هست
مدااااام تو فیس داره غر میزنه
مداااام داره به این و اون تو حکومت بد و بیراه میگه!
بعد کار خودش چیه؟؟!
موقع پایان نامه دادن دانشجوهاش
بدون هرگونه ملاحظه ی بیس علمی
فقط پایان نامه ها رو به دفاع میرسونه!
و واقعا جای تاسف داره
که نود درصد ایرانی ها همینطورن!
مرد حسابی!
تو دلت اگه واقعا برا این مملکت میسوزه
همون جایی که هستی مثل آدم،
مسئولیت پذیر باش کارتو درست انجام بده!
گیر دادن آسونه
کنتور نمیندازه که
کار کردنه که سخته!

*نیمچه: دکتر نیس! ارشده!
+برم اینو براش کامنت بذارم آیا؟؟! :دی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۹
لوسی می