ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

329.

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۵۶ ق.ظ
به مستر گفتم:
ینی خونه ی جدیدمون میتونه خونه ی عشقمون باشه؟
گفت: هست.
:)


+و من گریه کردم.
گفتم: هیشکی نمیدونه من تو این خونه چی کشیدم.
:((
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۶
لوسی می

نظرات  (۱)

۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۷ تنها دلشکسته

کدوم خونه؟

یعنی از 92 خواستین و 95 محقق شده؟ :(

پاسخ:
این خونه که نبود. ما از وقتی عروسی کردیم دو سه بار برای پیش خرید خونه اقدام کردیم و نشد..
واقعا نشد.. هربار به در بسته خوردیم..
هعیییی اون روز چقدر خونه دار شدنمون رو نزدیک میدیدم. واقعا هم.. نود و دو کجا، نود و پنج کجا...
بعد فک کن اون موقع که اون پی نوشت رو نوشتم ماجراهای سه سال بعدِ اون خونه پیش نیومده بوده.. هههه ههه!