ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

345.

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۱۷ ب.ظ
تا پریروز برنامه م این بود

که اختلاف سنی بچه هام کم باشه

از پریروز کلا منصرف شدم!



+هرچند میدونم بازم گول تفکراتمو میخورم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۵
لوسی می

نظرات  (۱)

حتما الان حس خوبی داری از اینکه بالاخره گول خوردی
من که.خیلی غصه.میخورم که فاصله ی بچه هاک داره زیاد و زیادتر میشه
پاسخ:
:)))))
 راستش آره الحمدلله اصلا از این بابت ناراحت نیستم با همه ی سختی ای که وجود داره راضی ام و خدا رو شکر میکنم که این رضایت رو درمن قرار داده.
نههههه. اصلا غصه نخورین... این چیزها و صلاحش رو هییییییییچکس جز خدا نمیدونه. دل بدید به رضا و قضای خدا.. توکل کنید تا همیشه رضایت داشته باشید من یکی از عمیقترین توکلاتم سر همین قضیه بوده شاید هم برای همینه که با این همه اذیتی که پسرک میکنه و اذیتی که خودم میشم ته دلم راضی ام و می دونم بهترین اتفاق ممکن افتاده!