ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

33.

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۱ ب.ظ
وقتی میشینی از بعضیا که پیش ترها دلتو شکستن حرف میزنی
یه احساسی بهت دست میده
انگار که همین الان دلتو شکستن..
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۴
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۸ نجمه خانم
هوووووووم
پاسخ:
:(
متاسفانه.
این یعنی هنوز نبخشیدیم.
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۹ نجمه خانم
دلم سه سال پیش شکست
شکست که بماند خرد شد مثل خرده های شیشه
بعد نرم شد انگار رو اون خرده های شیشه با کفش راه رفتن...
حالا هربار حرفش میشه با اینکه میدونم خودم بودم که دلم رو بردم لبه پرتگاه اما یادآوری وقایع بعدش به جونم آتیش میزنه 
و ماادراک...
پاسخ:
آره متاسفانه من نمیتونم بفهمم.. و هرچی بگم اثبات اینه که نفهمیدم.. چون هیچکس هیچوقت نمیتونه خودش رو درست و حسابی به جای کسی بذاره..
هرچند منم روزگارانی دارم که دلم شکسته.. و جالبه که نود و نه درصدش بعد از تأهلم بوده..
و این پست رو هم برای روزگاری که بعد از تأهل به وجود اومد نوشته بودم.
همه ی ما چنین وقایعی داریم و اگر تقصیر خودمون بوده، فقط باید منتظر خدا بمونیم که با یه پادرمیونیِ مهربانانه از خطای ما چشم پوشی کنه و زندگی رو دوباره به کاممون شیرین کنه.
و اگر تقصیر سایرینه خدا منتظر ماست که همه چیز رو به خودش بسپاریم نه بقیه.. و او منتظر ماست که زندگی رو دوباره بسازیم..
برای من هم بارها پیش اومده. هرچند گفتنِ این جملات خیلی ساده تر از عمل کردن بهشونه، برای من هم.
این پستهایی که می بینی تو آرشیو رمزی نوشته شده ن اکثراً خاطرات تلخ هستن که نمیخوام دوباره خودم و بقیه ببینیمشون!
من امیدوارم نقطه ی عطف زندگیت به زودی برات اتفاق بیفته..