ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

840.

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۲۶ ب.ظ
یادم میاد وقتی رو پسرک باردار بودم
حواسم به همه چی بود!
از خاموشی مداوم تلفن همراه گرفته
تا عدم استفاده از کامپیوتر و ...
که البته اثرات آرامش پسرک رو هم دیدم. (اگر ناشی از این باشه!)
ولی رو این سنجد بنده خدا
صبح تا شب نشستم پای لپ تاپ
و به وای فای وصلم!
تصمیم گرفتم یه مدت محدود کنم این استفاده رو
احتمالا وایمکس رو هم قطع میکنم
و فقط در مواقع ضروری وصل میشم یا هر چند روز یک بار!  


+این پست به معنای خداحافظی نیست
جهت جلوگیری از نگرانی دوستان مهربانمه :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۷
لوسی می