ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

845.

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۵۵ ق.ظ
واااااااااااای که این روزها اصلا حالم رو به راه نمیشه
حتی لحظه ای!
رو به راه نمیشه که نمیشه که نمیشه!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۱
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۹ نجمه خانم
ای جان 
پاسخ:
بعله! ای جان! هه هههه!
۱۱ آذر ۹۵ ، ۱۲:۵۲ نجمه خانم
از دلسوزی گفتم 
وقتی خوندم با اینکه می دونستم رد شده دلم سوخت 
ای جان طفلک این کاملش بود
پاسخ:
:)
آره متوجه شدم :)
ممنونم.
۱۱ آذر ۹۵ ، ۱۲:۵۳ نجمه خانم
تاااازه 
به همکاران باردارم هم فکر کردم!که تا ماه 9 میان سرکار 
از همون ماه اول تا آخر ماه نهم!!!!
پاسخ:
طفلکیا!
البته اگر حالشون مثل من بود ماه دو و سه نمیتونستن اصلا کار کنن!
یعنی مرخصی استعلاجی بدون حقوق میگرفتن!
الهی که هیچکس اینقدر حالش بد نشه..
والبته میدونم که بدتر از من هم خیلی ها هستن. خیلی ها.
الحمدلله.