ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

857.

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۳۶ ب.ظ

برای دکترم شرایط ویاریم رو نوشته بودم

برام نوشته:

یک روز در میان سرم تزریق کنید.

همچنین روز در میان از آمپول دمیترون استفاده کنید!

 :|



+بی خیااااااااال!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۹
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۵ نجمه خانم
اندان!؟ چه جال طرفای ما به زن باردار برا تهوع فقطططططططط ب6 میزنن
پاسخ:
آره منم بعدش شنیدم.
البته این دمیترون هم خوبه.
حالا اون موقع که من اصلا نخوردم چون کلا ضد دارو هستم و ترجیح میدادم تحمل کنم،
ولی بعدش سر یه ماجرای عجیب غریب دیگه که قرصش رو خوردم خوب بود.
واقعا تهوع رو مهار میکرد.
حالا ب6 اثر داره واقعا؟
۱۱ آذر ۹۵ ، ۰۸:۱۷ نجمه خانم
آره اثر داره 
سرکنکور ارشد تهوع داشتم بهم دادن
دمیترون همون اندانسترونه 

پاسخ:
عه؟!
من بی اطلاعم خواهر!