ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

858.

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۳۶ ب.ظ
اگر زندگی شما یک کتاب بود
و شما نویسنده اش بودید
دوست داشتید داستان زندگی شما چگونه پیش برود؟؟!  


+بهش فکر کنید!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۹
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۴ نجمه خانم
هعععععی خیییییلی غلیظ!!!
پاسخ:
بهش فکر کن! جالبه.
یه لینک داشتم تو این پست!
با سونامی بلاگفا پریده!
حیف که نیست دوست داشتم ببینیش!
۱۱ آذر ۹۵ ، ۰۸:۳۳ نجمه خانم
مشخصه که چی دوست داشتم!!!
تمام مدت دارم بهش فکر می کنم 
جالب نیست 
سوزناکه
پاسخ:
جالب یعنی چیزی که جلب توجه میکنه.
این پست نمیگه که دوست داشتی از قبل چطور می بود!
میگه از الان به بعد رو بنویس!
از الان به بعد، ابتکار زندگیتو در دست بگیر.
و همچنان میگم کاش کلیپه می بود.. کاش!