ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

911.

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۴۰ ب.ظ
خدایا! هرکار میکنم،
هرطور فکر میکنم
هرطور بالا پایین میکنم
و میخوام از یه جایی یه چیزی دربیارم
هیچیِ هیچیِ هیچی
از خودت،
و از سیاستهای دنیاداریت سر در نمیارم!!
اصلا چرا اینقددددددددددددر دور از فهمی آخه؟!  


+همه ش هم حسرت میخورم به این آیه ای که مدام توی ذهنم می چرخه:
إنّی أعلَمُ مِن اللهِ ما لا تَعلَمون. من از خدا چیزهایی میدانم که شما نمیدانید!
+یک وقتی هست که چیزهایی هست که نمیدونم،
یک وقتی هم هست که هیچ چیز نمیدونم!
من الان تو دومیشم!
:((
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۵
لوسی می