ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

914.

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۴۱ ب.ظ
پدر شوهرم از من دلخور شده.
و دلخوریشو به مستر گفته.
مستر میخواد برم و براش توضیح بدم که دلخوریش صرفاً یک سوء تفاهمه.
اما من ترجیح میدم به روی خودم نیارم و سکوت کنم!!  

+این روزها ترجیح میدم برخلاف همیشه
اینقدر بقیه رو مهم و محق ندونم!
خودم رو دوست داشته باشم
و تو هر دلخوری نابه جایی که از من برای کسی ایجاد میشه
به خودم هم حق بدم!
اگر نتونم به راحتی به خودم حق بدم،
حتماً عذرخواهی خواهم کرد.
+دلیلش هم تکرار مکرر این مدل تجربه هاست!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۶
لوسی می