ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

953.

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۵۰ ب.ظ
از وقتی از کربلا برگشتم
دیگه روم نمیشه خیلی چیزها رو از خدا درخواست کنم.  


+وقتی می بینم کسی که عزیزترین خلق در نزد خداست
اینطور مورد هجمه قرار میگیره
و به بدترین نحو ممکن مورد ظلم واقع میشه
خودش و فرزندانش رو می کشند،
و اهل بیتش به اسارت میرن
و او حتی لحظه ای این فکر از ذهن مبارکش نمی گذره که
"چرا خدا کمکم نمی کند؟!"  

+میدونم نیاز به توضیح اضافی نداره
اما فکر میکنم چقدر ما دوریم از مسیر،
که همیشه نگاه و لطف خدا رو وقتی احساس میکنیم
که همه چیز بر وفق مراد باشه!!
و اگر ذره ای از وضعیت دنیوی ایده آل دور بشیم
نعوذ بالله احساس میکنیم خدا داره کمتر از قبل حمایتمون میکنه
و بعد ازش میخوایم که دوباره دستمون رو بگیره!!

+مایی که معنای خوشبختی رو نمی فهمیم!
چقدر دوریم از مسیر...چقدر...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۴
لوسی می