ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2048.

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۹ ق.ظ

حسم درست بود!

دیشب آخرین شب بی خونگی ما بود!

:)



+پست فک رمز شده.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳
لوسی می

نظرات  (۴)

خدا رو شکر
مبارکتون باشه ان شاالله به سلامتی و خیریت
ان شاالله تو خونه ی جدید کلی اتفاق های خوب براتون بیفته
پاسخ:
سلامت باشین.
ممنون از دعای خوب و لطف بی اندازه تون.
ان شالله برای همه این اتفاق رخ بده :)
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۲ مامان محمدمهدی
حالا همچین بی خونه هم نبودیدا:))
پاسخ:
:)))
احساس کارتون خوابی بهم دست داده :))
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۲۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خب پس به سلامتی
:)
پاسخ:
سلامت باشین.
یعنی تا دیشب زیر سقف آسمون میخوابیدی :))
پاسخ:
یه  چیزی تو همین مایه ها.
من با سیلی صورتمو سرخ نگه میداشتم آبجی!