ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3078.

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ق.ظ

2.

و تا حد ممکن به کار بقیه کاری نداشته باشیم.



+که نود درصد آفات و آسیبهای زلال بودنِ روح از همین کار داشتنهای بیجا شروع میشه.

اینطوری قضاوت کردن هم از وجودمون کم کم رخت بر می بنده ان شالله.

آخه ما چه کار داریم که چه کسی چطوری فکر میکنه و چطوری عمل میکنه؟

+گفتم تا حد ممکن! حدش هم جایی است که اسلام در خطر باشد! :دی

فقط اسلام! نه سلایق ما، نظرات ما، سبک زندگی ما،

واقعا لازم نیست کسی به سبک زندگی ما پایبند باشه! لازمه؟؟!

+کارِ سختیه می دونم!

+این تصمیم دومه بعد از این.

تصمیم اول هم حالش خوبه سلام میرسونه :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
لوسی می

نظرات  (۵)

موفق باشی
پاسخ:
سلامت باشی :)
سلم بنظرمن مشکل ما توی خیلی از مسایل وقتی شروع میشه کهبرداشت ما از اون موضوع بر مبنای تعاریف دیگرانه. اینجوری اصلا به ادم نمیچسبه. بقول جامعه شناسا درونی نمیشهو چیزی که درونی نشه نمیتونه تبدیل به یه رفتار درست بشه! مثلا همین حجاب یا مثلا نماز. تا وقتی ما خودمون به تعریف درستی از حجاب نرسیم و دلایل خودمون رو براش نداشته باشیم نه اونو بدرستی رعایت میکنیم  مثلا شل کن سفت کن در میاریم یا اگرم رعایت کنیم نیتمون نمیتونه درست باشه چون یا از روی عادته یا اجبار! و طبیعیه که همچین فعلی نه صواب درست و حسابی دارهنه منجر به تعالی میشه… اینکه بعضی از خواهرا با حجابشون خیلیا رو بسمت حجاب میکشونن اما بعضیا بقیه رو از حجاب زده میکنن بواس همینه…

قبول دارم تو دنیای مدرن امروز سالم زندگی کردن سخته! اما .........
پس بیایم یه جور دیگه به دنیا نگاه کنیم یه جور دیگه زندگی کنیم جوریکه نه آرامش خودمون رو بهم بزنه نه اطرافیانمون رو… بیایم به خاطر دنیامونم که شده گناه نکنیم! دروغ نگیم! پشت سر کسی حرف نزنیم!درست زندکی کنیم  ! هممون دیدیم که اخرش همه ی اینا باعث میشه که آرامش خودمون بهم بریزه و اینبنظرم قانون دنیاست زرنگ اونه که زندگیشو از این حواش ازار دهنده دور کنه و راحت بشینه و از اون ارامشی که خدا بهش داده لذت ببره… و در عوضش کلی چیزای خوب مث عزت رزق حلال و آرامش از خدا روهدیه بگیره!
ب امیدفردایی بهتر.
خشحال میشم ب وب بنده حقرنیزسربزنید
پاسخ:
سلام. بله ولی اینها رو برای کدوم پست نوشتین؟
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۶ مامان محمدمهدی
موفق باشی
پاسخ:
سلامت باشین :)
سلام
خیلی مهم
خیلی سخت

فکر کنم هم سخت تر هم مهم تر از تصمیم اولتون
راستی ازمن کوچکارید و از من خیلی جلوتر
موفق باشید
پاسخ:
سلام. آره خیلی سخته از اولی هم سخت تره.
چون این یکی حتی تو ذهنم هم نباید رخ بده و دید منفی از عملکرد بقیه رو باید کلا کنار بذارم.

:)
 از چه لحاظ جلوترم؟ مثلا اینکه دو تا بچه دارم؟
بله در نگاه اول دو تا بچه دارید ما باباشونو نداریم.
و اینکه دارید خودسازی می کنید 
و اینکه روزانه نوشته هاتون نشونتون میده که دارید پخته میشید 
که مثل من خام نیستید
و
و
و
و
و عشق
هم به بچه هاتون هم به شوهرتون
و خیلی فضولم آقاتون چیکاره ان که هی میگید رفت ماموریت برگشت!؟





راستی خیال می کنم جاهای دیگه ای هم نظر گذاشتم ولی نمی یابمشون :)
پاسخ:
خب نگاه اول که رسم روزگاره! و من برای پیداکردن باباشون کار خاصی نکردم و شاید قسمت ما چنین نوشته شده بوده و قسمت شما چونان.
شاید اگر من هم جای شما باشم به این چیزها فکرکنم اما مطمئنم شما هم اگر جای من باشین اصلا فکر نمیکنین هنر خاصی کردین مخصوصا تو ازدواج کردن! حالا بچه ها، چرا قدری احساس هنرمندی میکنم که تن به تنبلی های مرسوم این دوره زمونه ندادم و با تصمیم زندگی کردم. موقعیتش پیش اومد و من ازدواج کردم شما هنوز براتون موقعیتش ایجاد نشده احتمالا. وقتی کسی جلوتره که خودش بخواد و مصمم به جایی برسه. من در نزدیکانم کسی رو میشناسم که در همین سن من سومین بچه اش رو داره. اما واقعا در این موقعیت اونو از خودم جلوتر نمی بینم!
درباره موارد بعدی هم، شما و همه اینجا وجوه محدودی از من رو می بینید فقط! خیلی از ابعاد شخصیتی من مستوره و جنبه هایی که خودم، خودخواسته دارم آشکار میکنم رو با جنبه های مخفی خودتون مقایسه می کنین و أنا أعلم بنفسی من غیری و ربی اعلم بی منی بنفسی..
درسته که فقط خوبی هامو نمی نویسم و کلی هم غر میزنم اما باز هم چیزهایی رو منتشر میکنم که میشه منتشر کرد.. نه؟!
:) اختیار دارین پرسش که آزاده. همسر من کارمنده. کارمند یک شغل دولتی. و اصلا هم خاص نیست اما خب رفت و آمدشون بین مراکز مختلف سازمانشون در شهرهای مختلف زیاده. متاسفانه البته!
بله بله، من شما را در این یابش یاری همی رسانم :)
لطف کرده بودین و تو دو تا پست 2090(تو قسمت آدرس بار، شماره پست 1931 هست) و (1945)3005 کامنت گذاشتین. و این آخری هم که تو همین پست بود. :)