ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3124.

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷ ق.ظ

3.

قبل از اینکه برای تلافی، گوشزد کردن، یا مجاب کردن بقیه درمورد خطاهاشون

منتظر فرصت خاص باشم

از خدا بخوام لغزش هاشون رو ببخشه.



+یکی یه حرفی میزنه یا یه کاری میکنه،و آدم رو شدیداً دلخور میکنه،

گاهی اینقدر بد میشم که منتظر فرصتی ام که بهش بگم از این حرفش یا اقدامش دلخور شدم،

حالا به هر نحوی!

هرچند من هیچوقت اهل انتقام نبودم و نیستم، اما بهش فکر میکنم که کاش جوابشو میدادم مثلا.

و گاهی حتی شده که با فکر کردن به توانا بودنم در انتقام، آروم میشم! :|

تصمیم گرفتم از حالا اگر همون لحظه میتونم از خودم دفاع کنم، بکنم

اگر نه، به جای فکر کردن در مورد اینکه چه کار بدی کرد و کاش نمی کرد و من چه کار میتونم بکنم،

از خدا بخوام که او رو ببخشه..

بلکه اینطوری خودم هم مورد مغفرت قرار بگیرم

و هی بهم یادآوری بشه که من هم لغزشهای بسیار دارم..

+موارد قبل 1 و 2

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۴
لوسی می

نظرات  (۲)

سلام عزیزم.. خوبی؟!

یعنی واقعا در همون لحظه سکوت میکنی دفاع نمیکنی! حتی اگر به ضررت باش1؟؟؟؟

یا من اینجوری برداشت کردم ؟

پاسخ:
سلام. شما خوبی؟ خب گاهی(که کم هم نیست) پیش میاد که در لحظه سکوت کنم.
دلیل سکوتم هم اینه که نمیخوام در حالت ناراحتی چیزی بگم که بعدا قابل جبران نباشه
گاهی هم برداشت مثبت دارم اما بعدش می فهمم که برداشتم غلط بوده و حرصم میگیره.
در هر حال تصمیم گرفتم به این حربه بعد از اتفاق افتادنِ ماجرا دیگه بهش فکر نکنم.
۰۵ تیر ۹۵ ، ۰۹:۰۸ مامان محمدمهدی
خدا کمکت کنه تا در تصمیماتت موفق شی
مارو هم:)
پاسخ:
ممنونم. الهی آمین.