ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3188.

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۶ ب.ظ

ما بر سر آن عهد که بستیم نیستیم!

:|



+چرا خب؟ :((

دوباره از اول!

+مرتبط

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۱
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۴ نجمه خانم
آها الان فهمیدم 
خوب اصولا عهدهایی که آدم میبنده اگر راحت العمل بود که تبدیل به عهد نمیشد!
پاسخ:
بعله. هعی!
منظورت چیه لوسی؟!
پاسخ:
من تصمیم گرفته بودم تو فضای مجازی جز در مواردی که نظرم با پست موافقه نظر نذارم.
یعنی اصولا نظر مخالف نذارم.
اما خب بازم این اشتباه رو کردم و جایی نظرمخالفم رو ابراز کردم :(
و بعد شد آنچه نباید می شد!
۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۴ ملکه بانو
معمولا یه دفعه نمیشه 180 درجه برگشت، زمان لازم و صبر
پاسخ:
آره دیگه هی میفتی و هی باید بلند شی.
۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۸ نجمه خانم
بیا لوسی می جان
بخش آخرین نظرات رو فعال کردم فقط به خاطر تو شصت وهفتی
راستش این که گفتم نمیای بخونی چی جوابتو دادم بخاطر این بود که شبی که مشهد بودم مونده بودم به چه عنوانی دعات کنم هی می گفتم لوسی بعد احساس خوبی بهم دست نمیداد باز می گفتم شصت و هفتی  :ا
وگرنه شما مختارید هرجا میخواید برید بیاید گرچه که عزیزم اون پست رمز نداشت :/  :دی
فسقل چطوره؟ تبش خوب شد ان شاءالله؟
پاسخ:
:))
آره دیدم بخش آخرین نظرات رو. خیلی خوبه مرسی.
اینو که خونده بودم که! چی باید میگفتم دوباره؟؟!
یعنی بعدش چیزی پرسیدی یا چیزی گفتی که باید جواب میدادم؟
خونده بودم که اینطوری از من یاد بنموده بودی. و مانیتور شاهد است که لبخند هم زدم! خخخخ!
الحمدلله. آره خوبه تبش قطع شده خدا رو شکر.
ممنونم عزیزم.
۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۶ نجمه خانم
خخخخ از دست تو
راستی یه شصت وهفتی تو بخش جدید داریم همون که وقتی من وارد بخش شدم تا چند روز منو ندید و تو گروه تلگرام نوشته بود نجمه رو دوست ندارم
تا استف برداشت به من گفت که فلانی باهاش شیفت بودی گفتم واسه چی گفت اول از حضورت نگران بوده! ولی الان دیگه نه نظرش عوض شده
گفتم فقط همین گفت ها گفتم من شنیدم گفته ازم خوشش نمیاد (دیدم البته خودم)
گرچه احتمال میدم بخاطر اینکه ازش سابقه ام بیشتره و فکر کرده ممکنه شیفتاش کمی تغییر پیدا کنه بوده که مطمئنش کردن من از اوناش نیستم!

پاسخ:
:|
چی بگم والا! فقط میتونم بهت اطمینان بدم که اون 67یه من نیستم! خخخخ!