ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3342.

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۹ ب.ظ

چند وقت پیش حدیثی خوندم از پیامبر،

که می فرمود اگر شما زبانتون رو نگه میداشتید،

آن چیزی که من می بینم را می دیدید.

هدف امسال و این ماه محرم و صفرم شده حفظ زبانم،

از هرچیزی که نیت الهی پشت اون نیست.



+قبلا هم این تصمیم رو گرفته بودم،

اما زمین خوردم!

دوباره بلند میشم :)

یا علی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۷
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۱:۰۱ مامان محمدمهدی
ان شاءالله  زمین نخوری در اجرای این تصمیمت
پاسخ:
الهی آمین.
ممنونم
۱۹ مهر ۹۵ ، ۱۳:۱۴ کوثر متقی

چه خوب

منم میام‎:)‎

پاسخ:
قربان تو! چه همراه خوبی، بیا تا برویم. :)
منم اتفاقا به این فکرمیکردم که چقد صحبت کردن سخته
نمیدونم چقد باحرفم موافقی 
ولی اکثر بحث های این دوره پر از غیبت و قضاوت هست
کم حرفی خیلی بهتراز زیاده روی هایی است که گناه محسوب شه
پاسخ:
آرهههه خیلی سخته که آدم همیشه حواسش باشه چی میگه.