ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3710.

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۱۹ ب.ظ

از وقتی برای اتمام حجم دانلود،

صبح وشب مشغول بودم،

قانون وای فایِ خونه کاملا مهجور مونده بود،

امروز دوباره قانون رو به بایدِ خونه تبدیل کردم.

و آرامش و شادی به زندگیمون برگشت..



+امان از این اینترنت و سیستم های دیجیتال!

که وقتی مشغولش میشی

واقعا از درک و ساختنِ همه ی لحظات شادی بخش زندگیت می مونی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۳
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۳۳ دچــ ــــار
میتونم بگم نت برای دغدغه های شما مثل خوردن تنقلات و چیپس  و پفک به جای غذا میمونه !
پاسخ:
منم فقط میتونم بگم که اصلا متوجه نشدم!
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۵۲ مامان محمدمهدی
خانه خراب کنه این اینترنت و وای فای:(
پاسخ:
:)))