ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3837.

پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ب.ظ

الحمدلله ماه رجب هم شروع شد،

و ما به رجب امسال هم رسیدیم.

امسال برای رجب برنامه های ویژه ای دارم،

که کل نیتهاش از این پست شروع میشه.

هرکار میخوام بکنم یه "خدایا ببین" اولش میذارم،

اینطوری کارهایی که در شأن اجرا برای تماشای خدا نیست انجام نمیدم ان شالله.



+یه حداقل انجام هم برای روزهام دارم،

یه نبایدهایی برای روزهام فهرست کردم،

و یه بایدهایی.

دوست دارم امسال بیشتر مناسک مستحب رجب رو انجام بدم،

و برای رمضان آماده تر باشم ان شالله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۰
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۱ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۲۸ مامان محمدمهدی
اتفاقااین پستت قبل شروع رجب و نزدیک به این ماه خیلی تو ذهن من بود و از قبلش همش تو ذهنم بود که این رجب رو بیشتر مراقبت کنم و حواسم باشه که آخرش احساس خسرتن بهم دست نده
بعد هی برای خودم لیست میکردم دعاها و کارهایی رو که باید انجام بدم و راستش کلافه میشدم از این حس که نتونم
آخرش به این نتیجه رسیدم که تو این ماه بیشتر دنبال کارهایی باشم که نباید بکنم و همش باز خلاصه شد در کنتول زبان
بهرحال ممنون از پستهای خوبت

پاسخ:
آره واقعا تو ذهن خودمم بود.
کاش امسال توفیق بیشتری داشته باشیم.
آره منم چشمم آب نمیخوره که بتونم! :| ولی خب تصمیم گرفتم تا جایی که میشه مستحبات رو به جا بیارم مثلا این روزها که مستر هست وقت خوبیه :دی
قربونت. ان شالله موفق باشی و باشیم و باشن :)

من فقط میدونم روزه های قرضم مونده و اصلا قصد ندارم بگگیرمشون :/

چقدر حسرتتو می خورم

معنویت در من مرده...

پاسخ:
چرا بمیره؟!
از یه جا باید شروع کرد! حتی بدون رغبت قلبی.
فقط شروع کن! حتی اگر شده به زور! اما سخت نگیر!
مثلا فقط نماز دو رکعتی شبش رو بخون. لازم نیست همه ی اعمالشو انجام بدی.
یا فقط یکی از دعاهای هر روزشو بخون. مثلا همون یا من ارجوه..
یه کاری رو انجام بده فقط به خاطر اینکه تو ماه رجب هستیم.
یه سری به مفاتیح بزن آسونشو انتخاب کن!
کم کم رغبتش هم ایجاد میشه. ایجاد هم نشد مهم نیست تو کارتو بکن!
عبادت و عشق به عبادت یه سیکل هستند که اول ندارن! مثل مرغ و تخم مرغ!
از یکی باید شروع کنی و به دیگری برسی و کم کم به صورت تصاعدی بالا میره.
ممکنه یه سال هم انجام بدی به دومی نرسی! اما خب باید مجاهدت کرد! همینطوری نمیشه.
فکر نکن منم جای خاصی هستم! فقط تصمیم دارم این بار انجام بدم به امید اینکه لااقل ماه رمضون به جایی رسیده باشم ان شالله.