ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4067.

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۶ ب.ظ

دیروز تو مراسم این بنده خدا،

معلم عربی دبیرستانم رو دیدم.

:)



+بعد از حدود 15 سال از اولین سالی که باهاش درس داشتم!

خدای من! چقدر سریع گذشته!

احساس میکردم فقط سه چهار ساله ندیدمش!

+صلواتی نثار اموات کنید. خدا خیرتون بده.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۰
لوسی می

نظرات  (۵)

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم :)
خدا امواتتون رو بیامرزه.
راستی وبتون چی شد؟ :(
۲۱ تیر ۹۶ ، ۰۹:۳۹ دچـــــ ـــــار
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


پاسخ:
خدا امواتتون رو رحمت کنه.
۵ بار صلوات فرستادم‌🌹
خدا تمام اسیران خاک رو رحمت کنه‌.



+
خیلی حس شیرینی داره اینکه معلم‌ های قدیمی رو ببینی :)
من‌ ۷ سال پیش یکی از دوستام‌ رو بعد از ۱۵ سال دیدم‌ هر دومون‌ از خوشحالی تو پوست خودمون‌نمی گنجیدیم‌:) حالا معلم ها که دیگه جای خودشون رو دارند ^__^
حس شیرین و خوبی است‌ انصافا.

پاسخ:
متشکرم الهی آمین. خدا اموات شما رو هم رحمت کنه.
+آره واقعا :)
احتمالا حس معلمها خیلی شیرین تره. اینکه دانش آموزشون با دو تا بچه رؤیت شده :)
خوب منو یادش بود :)
بله حس شیرینیه :)
ولی انقدر بچه ها شلوغ کردن نشد دو دقیقه کنارش بنشینم. فکر میکنم اگر مینشستم و بیشتر حرف میزدیم جذابتر میشد :)
۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۰:۲۸ پـــــر ی
چشم
پاسخ:
چشمت بی بلا. :)
۲۱ تیر ۹۶ ، ۲۳:۱۵ مامان محمدمهدی
خوبه شناختیشون؟
من بعیده معلمای دوره دبیرستان و ... رو ببینم و بشناسم:|
پاسخ:
خب اینو از اول احتمال میدادم ببینم.
چون میدونستم با اون بنده خدا از اون یکی سمت نسبتهایی داره.
اما خب تو این سالهانشده بود ببینمش.
و اینکه سه سال متوالی هم دبیرمون بود.
البته فکر میکنم سایر معلمها رو هم ببینم بشناسم!
نمیدونم! شایدم نشناسم!