ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

غنیمت!

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ب.ظ

امروز رفتم دانشگاه با استاد راهنما سر این چالش ایجاد شده صحبت کنم،

یه ماجرایی پیش اومد که نشد برم پیش استاد.

رفتم تو سایت دانشجویان دکترا نشستم،

یهو یه آقایی رو دیدم احساس کردم این آقا همون آقاست!

ولی مطمئن نبودم!

یه خانمی رفت سلام علیک کرد با ایشون،

دنبالش رفتم پرسیدم فامیل این آقا چیه؟

گفت همون آقای فلانی!

خلاصه!

رفتم و نیم ساعت از وقتش رو

به رایگان(!)

تأکید میکنم به راااااااایگان،

به نفع خودم مصادره کردم!

به واقع احساس میکردم غنیمت جنگی به دست آوردم!

:))



+به من گفت: نگران نباشین کمکتون میکنم!

خواستم بپرسم: مجانی؟ یا پولی؟ پولی باشه اسمش کمک نیستا! (ولی نگفتم)

بعد گفت: شانس شما دوستم داره از آلمان میاد،

تو شرکت بنز کار میکنه(!) کارش همینه،

میگم کمکتون کنه! :|

باز خواستم بپرسم: مجانی؟ یا پولی؟ پولی باشه اسمش کمک نیستا! (ولی نگفتم!)


+نکته ی اخلاقی: بیایید همه با هم مجانی به هم کمک کنیم! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۳۰
لوسی می

نظرات  (۷)

۳۰ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۵۲ منِ ناشناس
وقتی گفته کمک حتمامجانیه ولی وقتی قبلا گفته ساعتی صدتومن به احتمال زیادازتون پول میگیره
پاسخ:
منم نفهمیدم آخر چطوری میخواد کمکم کنه اما اصلا دوست ندارم ازش بپرسم باز بگه صدتومن! :|
اما باید یه جوری بپرسم دیگه!
مردم این روزا سلامم بکنن ازت پول میخوان چه برسه به کمک!! اونم تو پایان نامه!!
پاسخ:
والا!
۳۰ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۴۶ آدم بـرفـی
آهان پس هنوز مشخص نیست کمک یا پول؟
همونجا میپرسیدی آخرش همون صد میگیرید؟‌البته یه کم رو میخواد  اگه داشته باشی
پاسخ:
ولی من امیدوارم!
نمیشد جای گفتنش نبود.

عاشق نکته اخلاقی آخرش شدم!

آخه مسئله اینه خیلیا پولم می گیرن اما کمکی نمی کنن
پاسخ:
:)) اون که شوخی بود ولی خدایی کمک مجانیش خوبه!
اره اینم هست این واقعا کمک میکنه. اما بازم صد تومن برای یه ساعت زیاده!
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۲۶ مامان محمدمهدی
از دست تو:)))))))
پاسخ:
:دی
چی شد احساس کردی اونه؟
پاسخ:
نمیدونم! باور کن نمیدونم و خودمم خیلی فکر کردم چی شد فهمیدم اونه!
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۰۴ ام شهرآشوب
خیلی بده که اینقدر مادی شدیم. 
ببین من نمیگم آدما به هم مفتی کمک کنن (که اگه کمک کنن که نور علی نوره) ولی خدایی صد تومن برا یه ساعت دیگه از مادیگرایی یه نفر بر میاد. مسلمون باید انصاف داشته باشه
پاسخ:
آره منم نمیگم مجانی، اون شوخی بود ولی هرطور حساب میکنم صد تومن برای یه ساعت خیلی غیرمنصفانه ست.
باهات موافقم.